Biisit, jotka saavat sinut voimaan pahoin

  • 399 304
  • 2 189

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Eino_Mies kirjoitti:
Shakiran esittämä Hips don´t lie. Tämän perseen vemputtaja uusi tuotos on aivan kaamea kappale. Etenkin kun yksi pölvästi töissä haluaa pitää Novaa auki koko päivän, niin on varma, että tuon biisin kuulemiselta ei ole voinut viime aikoina välttyä.

Sama.. aivan kaamea biisi. Shakira kuulostaa joltain hormonihirmulta tuossa. Lisään tähän listaan Juanesin - La Camisa Negra biisin. Hyi saatana!
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Europe - Final Countdown

Loistavan yhtyeen mielenhäiriö ilmeisesti. Miten tämä biisi on voinut saavuttaa niin suuren suosion, hyi helvetti... ti di dii dii ti di ditti dii
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Speedye kirjoitti:
Sama.. aivan kaamea biisi. Shakira kuulostaa joltain hormonihirmulta tuossa. Lisään tähän listaan Juanesin - La Camisa Negra biisin. Hyi saatana!

Juanes on ihan jees, mut tosiaan toi Shakiran biisi - yök! Edellisestä levystä (mm. whenever wherever) tykkäsin mutta nämä uudet tuotokset ovat aivan kamalia. Sitten tämä hips... biisin video. Kyllähän sitä persettä mielellään katselee, mutta se vammainen tanssi mitä Shakira siinä vääntää, aargh! Maikkarilla oli kuulemma ollut jossain vaiheessa kilpailu, jossa palkintona oli tanssitunti johonkin kuuluisaan tanssikouluun ja siellä sitten on voittajalle opetettu tämä Shakiran tanssi tuosta kyseisestä videosta... Ei ymmärrä. Henkilökohtainen ennätykseni on muuten kanavarallia harrastaessa neljä eri kanavaa peräkkäin ja kaikissa juuri parhaillaan Shakira - Hips Dont Lie. Ensin MTV Finland, sitten The Voice, Vivalla sama juttu, ei ei voi olla neljäskin... pistetääs vaikka hmm... Uusi Kiss... Kyllä! Shakira!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
HCM kirjoitti:
Juanes on ihan jees, mut tosiaan toi Shakiran biisi - yök! Edellisestä levystä (mm. whenever wherever) tykkäsin mutta nämä uudet tuotokset ovat aivan kamalia. Sitten tämä hips... biisin video. Kyllähän sitä persettä mielellään katselee, mutta se vammainen tanssi mitä Shakira siinä vääntää, aargh! Maikkarilla oli kuulemma ollut jossain vaiheessa kilpailu, jossa palkintona oli tanssitunti johonkin kuuluisaan tanssikouluun ja siellä sitten on voittajalle opetettu tämä Shakiran tanssi tuosta kyseisestä videosta... Ei ymmärrä. Henkilökohtainen ennätykseni on muuten kanavarallia harrastaessa neljä eri kanavaa peräkkäin ja kaikissa juuri parhaillaan Shakira - Hips Dont Lie. Ensin MTV Finland, sitten The Voice, Vivalla sama juttu, ei ei voi olla neljäskin... pistetääs vaikka hmm... Uusi Kiss... Kyllä! Shakira!

Siis joo, Shakira ei tee enää yhtään videota, jos joku leikkaa siltä perseen irti. Tai sitten Shakira kasvattaa kaljamahan ja heiluttaa sitä videoissaan.

Olisipas villin näköistä, kun perseetön shakira heiluttelisi kaljamahaansa latinorytmien tahtiin. Toisi varmaan uusia ulottuvuuksia myös suomen tanssikaraokeryysylöihin.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Mariska - Murha.

En keksi edes miten kuvata tuota tekelettä...

Ei v*ttu, mä olin jo onnistunut unohtamaan ton crak-hutsun ja sen karmean biisin.

Kiitti, muistutuksesta!
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vaikka ko neitoa löytyy levyhyllystä niin Nelly Furtadon "Maneater" on kyllä kertakaikkisen karmea tekele. Hyi helvetti. Shakiralle myös erityismaininta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lordin euroviisurenkutus ja ylipäätänsäkin tuollainen sukkahousuhevi.

Tavallaan toivoisin Lordille voittoa kisoista, mutta toisaalta en kestäisi sitä, että sen jälkeen tuo biisi soisi joka paikassa ja nousisi kertaheitolla klassikoksi vaikka biisissä itsessään ei aineksia klassikoksi olekaan.
 

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Valvomo - Mikä kesä

Ja voin lyödä vetoa, että tämä renkutus soi radioasemilla seuraavat kolme kuukautta. Päivittäin. Aina.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Team Lions - We are losers

Kuulin viimeksi tänään iltapäivällä ja pahaa tekee edelleen...
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
The Black Eyed Peas - My Humps

Biisi on pelkästää tota My Humps My Humps My Humps My Humps My Humps My Humps My Humps- jauhantaa. Ja sitten tulee toinen kohta! What you gon' do with all that ass?
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Wiaatöwinnöörs!! Eipähän tarvitse edes yrittää nukkua tänä yönä.
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Le Banner kirjoitti:
Wiaatöwinnöörs!! Eipähän tarvitse edes yrittää nukkua tänä yönä.

Samaa mieltä. Saatana tuo renkutus soi päässä varmaan monta viikkoa. Aivan järkyttävä biisi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pee kirjoitti:
Hard Rock Hallelujah.
Oletko jotenkin huomionkipeä tai jotakin? Vastarannankiiski luonnostaan? Kivaa olla erilainen itsetarkoituksella?

Ei tuo nyt elämää suurempi ralli tietenkään ole, mutta jotenkin läpinäkyvää tuo tämän kissan nostaminen pöydälle tapauksessasi.

Maailmassa niin paljon paskempaa olemassa musiikin muodossa.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ted Raikas kirjoitti:
Oletko jotenkin huomionkipeä tai jotakin? Vastarannankiiski luonnostaan?

En kumpaakaan, mutta kaikki sellainen, jossa vähänkin pilkataan Jumalaa (jollaiseksi ainakin itse "Hard Rock Hallelujan" tulkisen), kuvottaa minua, vaikken itse uskovainen olekaan. Toki sananvapaus on olemassa, mutta minua Lordin biisi kuvottaa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Pee kirjoitti:
En kumpaakaan, mutta kaikki sellainen, jossa vähänkin pilkataan Jumalaa (jollaiseksi ainakin itse "Hard Rock Hallelujan" tulkisen), kuvottaa minua, vaikken itse uskovainen olekaan. Toki sananvapaus on olemassa, mutta minua Lordin biisi kuvottaa.

Ei jumalauta ;-) Jumala on mielikuvitushahmo, tiätsä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pee kirjoitti:
En kumpaakaan, mutta kaikki sellainen, jossa vähänkin pilkataan Jumalaa (jollaiseksi ainakin itse "Hard Rock Hallelujan" tulkisen), kuvottaa minua, vaikken itse uskovainen olekaan.
Koskaan kuullut sellaisesta universaalista asiasta kuin huumori?

Mitä sitten tulee moneen ns. uskovaiseen, niin kovasti ovat arvostelemassa ja rienaamassa ja olemassa suvaitsematta monen montaa asiaa, mitkä ei juuri omaan pintaan sovi. Pitäisikö tässä sitten ruveta suivaantumaan, kun arvostellaan kovin sanoin asioita, mistä itse pitää?

Taitaa uskovaiset useimmiten olla niitä, joilla se huumorintaju loppuu seinään nopeiten.

Niin ja olen jossain määrin itsekin uskonnollinen ihminen, mikä ei liene yllätä, mutta tiedostan sellaisetkin asiat kuin sarkasmi ja ironia, eli en anna ihan kaiken häiritä omaa elämääni. Elän vaan.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ted Raikas kirjoitti:
Koskaan kuullut sellaisesta universaalista asiasta kuin huumori?

Entä oletko sinä koskaan kuullut sellaisesta asiasta kuin huono tai turha huumori? Minun - paino sanalla minun - mielestäni "Hard Rock Hallelujah" on nimenomaan sellaista huumoria, ja siksi se on biisi, joka saa minut voimaan pahoin. Vähän sama kuin neekerivitsit, jotka nekin ovat minusta huonoa ja turhaa huumoria.

Jos "Hard Rock Hallelujah" jotain miellyttää, niin ok. Minua se ei miellytä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Pee kirjoitti:
...kaikki sellainen, jossa vähänkin pilkataan Jumalaa (jollaiseksi ainakin itse "Hard Rock Hallelujan" tulkisen), kuvottaa minua, vaikken itse uskovainen olekaan.

Miten tuossa kappaleessa pilkataan Jumalaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös