Bicek paikkaamaan Tuppuraista

  • 51 494
  • 154
En tiedä tarkkoja summia, joten tämä on vain spekulointia.

Immosen palkka on käsittääkseni luokkaa 250-260k / kausi. Bicekin kuvittelisin olevan luokkaa 130-150k / kausi. En missään nimessä usko Bicekin palkkapyynnön olevan Immosen luokkaa, sillä ei miehen arvo ole juuri esimerkiksi Kalpan ajoista kasvanut ja Kalpa ei varmasti hirveitä summia pystynyt maksamaan.

Niin tuota minä olen ymmärtänyt medioista että Immonen on SM-liigan kallein pelaaja 350.000 euron vuosipalkalla (n.17,5% pelaajabudjetista). Bicek varmaan pyytää tuota 120-150k ja veikkaan että Tuppurainenkin saa tuon verran (-> kun sopimus julkaistiin niin allu sanoi että tuli jypiin ja teki sopimuksen jo ennen joulua koska JYP niin kovasti tuntui hänet haluavan -> toisin sanoen tuo viitannee kovaan palkkaan). J.Pesonen on saanut menneellä kaudella HIFK:ssä myös tuon kokoluokan palkkaa joten tuskin JYPinkään tulee paljoa alle 100k per kausi.

Tammisen Sport on joukkue jossa ykkösketjun jätkät tulee hallille audeilla ja nelosen jäbät polkupyörillä - tuloerot JYPissä lienevät samaa luokkaa kun laskeskelin että oletetun kärkikuusikon (VIP + tuppurainen + sinkku + Malmivaara) palkkakulut ovat about puolet koko budjetista. Tämä ei nyt sinällään liity tähän keskusteluun kovinkaan paljoa mutta tulipahan fundeerattua.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
En tiedä tarkkoja summia, joten tämä on vain spekulointia.

Immosen palkka on käsittääkseni luokkaa 250-260k / kausi. Bicekin kuvittelisin olevan luokkaa 130-150k / kausi.

En nyt itse tartu tähän palkkakeskusteluun kovinkaan syvälle. Lainansin Nelforin viestiä vain esimerkiksi.

Eli kysymys kuuluu: mistä te revitte näitä pelaajien palkkoja? IS-Arvaajastako?
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Kyllähän Eric Perrinkin lupasi tulla työsulkukaudella JYPiin, Petr Tonin seura piti olla Suomessa aina JYP jne. Ehkei kannata kaikkea uskoa sinisin silmin, joten suosittelen laittamaan jäitä hattuun.

Noilla kausilla vain raha ratkaisi aika selkeesti, puheet on puheita. Nyt JYPissä pääsee ainakin yrittämään menestystä, myös Euroopassa. Toki jäät pitää laittaa kesälätsän alle.

Olemme(ko?) viisaampia MM-flopin jälkeisellä viikolla kun JYP julkaisee ensi kauden joukkueensa.
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Toisaalta Bicek vältteli varmaan paljon loukkaantumisia, koska ei ollut koko kauden sopimusta. Mutta saattahan se olla että Seppäsellä ei oikeasti ollut enää laittaa euroja jonoon...

Ihanko oikeasti Seppäsellä ei ollut laittaa euroja pöytään? No niinhän se meni ettei ollut sitä rahaa maksaa niitä veroja. Jiri oli pelannut Suomessa jo edelliskaudella joten Suomen hieno verotus teki mahdottomaksi pelata täällä koko vuotta.

Jos tämä oli provo niin hyvin lähdin mukaan...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En nyt itse tartu tähän palkkakeskusteluun kovinkaan syvälle. Lainansin Nelforin viestiä vain esimerkiksi.

Eli kysymys kuuluu: mistä te revitte näitä pelaajien palkkoja? IS-Arvaajastako?
Immosen palkan revin lähinnä "kuulopuheiden" perusteella. Kolmesta lehdestä olen lukenut, että palkka olisi tuota luokkaa. Yksi näistä oli veikkaaja, kahta en muista.. Sen verran paljon tullut eri lehtiä luettua.

Bicekin palkan heitin täysin mutulla kehiin.

Mutta tottahan se on, että harvemmin niitä palkkoja mistään virallisesti saa tietää, mutta kyllä niistä yleensä hajua on silti saatavilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös