Bates Battaglia Jokereihin

  • 22 427
  • 32

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Hetken aikanaan ajattelin, että olisihan tuo HIFKiinkin mahtunut. Onneksi ei, kiikarikerholaiset ovat oma lukunsa joista meillä onkin ollut aiempina vuosina liiankin kanssa kokemusta.

Mukavasti saanut pörräämisaikaa. Mutta varmasti hyvä kahden suunnan defensiivinen pelaaja.

28. Battaglia, Bates Jokerit 30 H 5 0 0 0 2 -1 0 0 0 11 0,0 17.17
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Mutta ei sentään mikään kovin, ikinä, missään Madden

Valitettavasti Madden sai aikaa tähtäillä kiikareitaan vain kolme peliä. Viisi BB:lle on jo paljon. BB = Brigitte Bardot? Silläkin oli enemmän tarjottavaa.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Jatkoajan pelaajakortti on päivitetty osuvasti tämän miehen kohdalla.

Vanhvuudet:

Heikkoudet:

Rooli:

Onneksi mitään ei ole liioiteltu, mutta toisaalta tuota keskimmäistä kohtaa ei ole hienotunteisesti viitsitty kirjoittaa ollenkaan. Miten voi olla mahdollista että tässä on ikävä jopa Quinn Hancockia tämän miehen tilalle?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miten voi olla mahdollista että tässä on ikävä jopa Quinn Hancockia tämän miehen tilalle?
Hancock ei itse asiassa terveenä ollessaan ollut mitenkään huono pelaaja, mutta se siitä. Battagliassa ärsyttää kaikkein eniten se, että minusta hänestä näkee ettei ole ihan täysillä mukana. Bates häviää järjestään kaikki kaksinkamppailut, luopuu mielummin kiekosta kuin ottaa taklauksen vastaan ja kun mies ei myöskään ole erityisen taitava niin heikkoa on.

Yhden hyvän puolen olen Batesista löytänyt. Omassa päässä äijä on jopa hyvä ja pystyy siellä hoitamaan sentterin ruudun mainiosti. Nyt on Jortikan duunina se, että heti kun mahdollista siirretään Bates nelosen keskelle ja lisää peliaikaa niille kenellä kulkee.
 

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hancock ei itse asiassa terveenä ollessaan ollut mitenkään huono pelaaja, mutta se siitä. Battagliassa ärsyttää kaikkein eniten se, että minusta hänestä näkee ettei ole ihan täysillä mukana. Bates häviää järjestään kaikki kaksinkamppailut, luopuu mielummin kiekosta kuin ottaa taklauksen vastaan ja kun mies ei myöskään ole erityisen taitava niin heikkoa on.

Yhden hyvän puolen olen Batesista löytänyt. Omassa päässä äijä on jopa hyvä ja pystyy siellä hoitamaan sentterin ruudun mainiosti. Nyt on Jortikan duunina se, että heti kun mahdollista siirretään Bates nelosen keskelle ja lisää peliaikaa niille kenellä kulkee.

Itsekkin olen pettynyt Battagliaan, mutta odottelen ja toivon kun Hauhtonen palaa niin mies pääsisi omalle paikalleen eli laitaan. Oletan, että miehen peli on kärsinyt siitä, että pelaa varman päälle hyökkäyspäässä jotta kerkeisi puolustamaan kun ei tuo ole luistimilla nopeimpia miehiä. Jos tällöin ei täytä ruutuaan niin poppareita syömään vain.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jätän vielä miehen dumaamatta kun ei ole päässyt peliäkään omalla paikallaan pelaamaan. Tauon jälkeen kun Nylander ja Hauhtonen tod. näk tulee takaisin niin nähdään mihin miehestä laidalla on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös