B-Lohkon ottelut

  • 6 625
  • 53
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viestin lähetti Pressiboxi
Perskele muuten että oli komea gouli tuo Nashin toinen. Tuollaista voimaluistelua joku päivä kun näkisi Suomessakin eikä mitään hevonvitun pikkusievää "liikettä" pisin seiniä...

Oli tosiaan aivan upea maali tuo, tuollaista nousua ja suojausta en muista koskaan nähneeni Suomalaisen hyökkääjän toimesta, saa toki ilmoittaa, jos olen muistini kanssa ihan väärässä.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nashin ja Thorntonin kehujen rinnalle nostaisin oikeastaan molempien maalivahtien mailapelin.

Täytyy sanoa, että huikean paljon parempaa se oli verrattuna muihin näkemiini näissä kisoissa. Varsinkin Brodeurin pitkät syötöt säväyttivät, eikä Pietro jäänyt hirveästi jälkeen.

Katkot toimivat pääsääntöisesti pomminvarmasti maalin takana ja kiekko toimitettiin omalle selkeästi, ilman mitään räpistelyjä. Eikä muuten vastustajan karvaajakaan kärkkynyt niin selkeästi näissä tilanteissa, olisiko niin että pelaajilla on tieto ja kokemus siitä että sieltä ei sitä lapsusta juuri koskaan tule.

Eurooppalaisten vahtien kohdalla homma on taasen päinvastoin, karvaaja antaa painetta huomattavasti enemmän ja näkyvimmin ja niitä sähläyksiä tuleekin.

Vai olenko nähnyt näkyjä?
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Viestin lähetti Mielikuvitushahmo
Oli tosiaan aivan upea maali tuo, tuollaista nousua ja suojausta en muista koskaan nähneeni Suomalaisen hyökkääjän toimesta, saa toki ilmoittaa, jos olen muistini kanssa ihan väärässä.
Kaksi sanaa. Teemu Selänne. Niin ja Raimo Summanen.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Viestin lähetti Saku #11
Kaksi sanaa. Teemu Selänne. Niin ja Raimo Summanen.

Joo, arvelinkin, että ei tullu mietittyä ihan loppuun asti noita pelaajia. Selänne toki on sellainen pelaaja, Summasesta minulla ei sensijaan kauheasti ole muistikuvia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös