Jos ostit käytettynä, niin taisi olla ohjelmat jo sisällä. Jos taas uutena, niin penkissä varmaan vähän toleransseja. Noista 103kW-koneista tehdään käden käänteessä 125kW koneita. Kyseisen 2.0TDI:n (pumppusuutin) järkyttävä ominaisuus on täysin kelvoton alavääntö, ja tsippaus vaikuttaa vain yläkiekoille, jolloin kontrasti alavääntöön kasvaa entisestään. Toki koneelle tulee vähän luonnetta, kun siellä ylempänä vedon tosiaan tuntee, mutta jotkut taas eivät moisesta tehopiikistä välitä. Toki yläkiekkojen pirteys (yläkiekat= kiekat - alakiekat, eli 2000-4500) on maantieajossa aivan huikea juttu, ja kyseinen 2.0TDI (pumppusuutin) onkin maantieajossa huikea kone, varsinkin verrattuna siihen 1.9TDI:hin, joka on täysin hengetön 2500 jälkeen. Ja tietty tuo 2.0TDI:n tsippaus parantaa tätä maantieajo-ominaisuutta kosolti.