Jos tilalle käyttöön tuli "täyshybridi" niin voisi sanoa että kielto meni samalla tavalla kuin Rönnin viheltelyt välierissä 2007.Norjassahan "itselataava"-sana kiellettiin kokonaan, kun kaikki hybridit ovat sitä
Jos tilalle käyttöön tuli "täyshybridi" niin voisi sanoa että kielto meni samalla tavalla kuin Rönnin viheltelyt välierissä 2007.Norjassahan "itselataava"-sana kiellettiin kokonaan, kun kaikki hybridit ovat sitä
No sitten voi itte sanoa, että tiedänkin hyvän autopurkamon tuossa kulman takana, jos ei kiinnosta komentoja suorittaa.Anteeksi, mutta on pakko. Mitä sitten kun auton tekoäly kehittyy niin pitkälle, että se vastaa tuohon pyyntöösi, että pistä kuule ihan itte, en mä sun palvelijasi ole.
Siinä on takana ajaville ihmettelemistä, kun auton meno on kummallista. Enää ei mietitä onko kuski päihtynyt vai häslääkö hän kännykän kanssa vaan arvaillaan mistä kuski ja auto mahtavat tällä kertaa riidellä.No sitten voi itte sanoa, että tiedänkin hyvän autopurkamon tuossa kulman takana, jos ei kiinnosta komentoja suorittaa.
Eikä Volkkarilla ole jo nämä kuukausimaksulliset lisävarusteet uusissa sähköautossa? Esimerkiksi liikennemerkkien tunnistuksen voit ostaa tietyllä kuukausimaksulla tai automaattiset kaukovalot.The New Audi A3 Comes with Subscription Fees in Europe
Audi lähtee kuukausimaksujen perään uuden A3 faceliftinsa kanssa.
Adaptiivinen vakkari sun muut kuukausitilausten taakse tai mahdollisuus ostaa kerralla omaksi.
Edellisessä mallissa nämä olivat standardina ja uusi malli maksaa perusversionakin enemmän + nämä kuukausimaksut.
Hyi helvetti mitä touhua. Tämä pitää saada seis ennen kuin alkaakaan!
Kohta et omista enää mitään. Maksat viidestä eri suoratoistosta, lukuoikeuksista nettisivuihin ja autosi penkinlämmittimistä.
Juuri muutama viikko sitten vuokrasin Malagassa Centaurolta. Ei mitään ongelmaa minkään suhteen, vaan kaikki toimi viimeisen päälle hyvin. Muistaakseni rentalcars.comin kautta tein tuon varauksen, eikä senkään suhteen ollut mitään ongelmaa. Centaurolla oli ainakin minusta hyvä tuo polttoainepolitiikka, että autoa ei ole pakko tuoda takaisin tankki täynnä, ja siitä tankin täyttämisestä ei oteta mitään tolkutonta ryöstöhintaa kuten monessa muussa paikassa on tapana. Siellä otettiin muistaakseni 107 euron katevaraus luottokortilta, ja siitä palautettiin sitten takaisin sen mukaan paljonko tankissa oli bensaa jäljellä. Ja tuo palautus meni ihan normaalin pumppuhinnan mukaan.Onkos täällä jengillä kokemuksia autovuokrauksesta Centaurolta? Toimii siis vain Etelä-Euroopassa, mutta hintataso kansainvälisiä jättejä alempi. Arvosteluista lukenut hyvää ja huonoa ja huonot kokemukset tuntuvat liittyvät välityssivustojen käyttöön - toki itse ajattelin vuokrata suoraan firmalta.
Italiassa. Monesti mietin kuinka paljon noissa kehnoissa palautteissa on takana kielimuuri ja/tai väärinymmärrys tai jopa vuokraajan oma hölmöily.@Tumpe missä päin olet vuokraamassa? Mä oon Malagassa käyttänyt moniakin halpisvuokraamoita ongelmitta. Muistaakseni myös Centauroa.
Siellä kuuluu olla reikä. Muuten se olisi tanko.Auton pakoputkessa on ilmeisesti reikä tms. Mahtaakohan tuolla olla vaarallista ajaa pidemmän aikaa? Joskus aiemminkin on pakoputkien kanssa ollu ongelmaa, mutta niillä on jokusen verran pöristellen ajeltu, kunnes sitten on ollut mahdollista korjata.
Tuli tähän viestiin liittyen aamulla HS:n paperiversiosta bongattua juttu, jonka mukaan vaihtoautokautta käy nyt hyvin. Autoliikkeistä ilmeisesti esim. Rintajouppi on laittanut ostohousut jalkaan ja ostaa täydennyksiä autokantaansa. Jutussa oli muistaakseni haastateltu K-auton, Kamuxin ja Rintajoupin edustajia.Ostin vuosi sitten alle kaksi vuotta vanhan, parikymmentätuhatta ajetun hyvämaineisen katumaasturin. Nyt vuoden jälkeen ajattelin kokeille kepillä jäätä ja pyytää tarjouksen uuteen sähkäriin, joka oli oman autoni hintaluokkaa.
Noh, tarjous oli kyllä sellainen, etten kehdannut myyjälle edes nauraa. Olin vuodessa ajanut 18 tkm ja hyvitys uuteen oli 11 k€ alempi mitä olin maksanut (42 k€) . Onko markkinat oikeasti heikot vai jälleenmyyjien tilanne heikko vai mikä. Nyt ei kiinnosta autoa vaihtaa jos vuodessa sulaa tonni kuussa hinnassa varsin pienillä kilsoilla.
Mulla oli aikoinaan auton pohjassa/lattioissa ruostevauriot jotka piti korjata katsastukseen. Nurmijärvellä, jossa asun, yksikään firma ei suostunut edes tekemään hommaa. Paitsi yksi virolaislafka joka antoi hinta-arvioksi 1200 euroa.Tuli käytettyä autoa ruostekorjauksessa erään pienen, syrjäisen suomalaisen kylän peltikorjaamolla. Ei ollut tietokoneita, ei marmori- eikä edes jalopuutiskiä ja koko mesta näytti muutenkin ihan Härskin ja Sörsselssönin pajalta. Mutta jumankekka, oli palvelu ja työn laatu aivan viimeisen päälle. Ukko otti helman ruostekorjauksesta ja maalaamisesta vaivaiset 400 euroa. Huomattavasti parempi ja ammattitaitoisempi kokemus kun viimeksi Autoklinikalla käydessäni.
Olen kanssa kuullut että yllättävän moni peltikorjaamo kieltäytyy tarjotuista töistä. Mistä lie sitten johtuu. Tai jos ei kieltäydy niin hintapyyntö on niin pöyristyttävä ettei työtä kannata edes teettää. Tuossa minun tapauksessa autossani on vielä 3-kerros helmiäisväri, eikä sekään ollut mikään ongelma kun maalattavaksi vein. Ukot sanoivat että pistetään kuntoon ja pulinat pois. Hinta tosiaan reilu 400€ helman ruostekorjauksesta.Mulla oli aikoinaan auton pohjassa/lattioissa ruostevauriot jotka piti korjata katsastukseen. Nurmijärvellä, jossa asun, yksikään firma ei suostunut edes tekemään hommaa. Paitsi yksi virolaislafka joka antoi hinta-arvioksi 1200 euroa.
Savonlinnassa sitten yksi isäpuoleni kaveri teki homman 300 eurolla. Siinä ei edes kauaa mennyt ja helvetin hyvää jälkeä tuli.
Emmä tiedä, mutta tuli mieleen että itse joskus tilasin ~tonnin autoon - johon arvioin että just ja just kannattaa vielä ilmastointi korjata - Autodocista Euroopan halvimman lauhduttimen kennon, maksoi jonkun 50€. Kesti 13kk kunnes oli reikä. Olisi kannattanut ostaa vähän kalliimpi. Jos se olisi kestänyt esim kaksi kesää. Eli hintaerot voi selittyä tälläkin ja jos mahdollista niin kannattaa kysyä että on joku laadukas osa, orkkis tai Nissens jne.Tuli joskus täällä ihmeteltyä, että ilmastointi vuotaa, mutta vuotoa ei meinaa löytyä. Käytin toisella pajalla ja vuoto löytyi lauhduttimesta. Eli siis golffiin lauhduttimen vaihto edessä. Hajontaa on tarjouksissa kun 700€ ja 400€ välillä mennään.
Eli hintaerot voi selittyä tälläkin ja jos mahdollista niin kannattaa kysyä että on joku laadukas osa, orkkis tai Nissens jne.
Aika pitkälti varmaan juuri näin. Etukäteen hinnan sanominen on heille riski, koska sitä ei päälle päin näe kovin hyvin, miten paljon mätää sieltä löytyy. Parempi siis kieltäytyä suoraan tai laittaa sellainen hinta, ettei ainakaan persnetolle mene.Peltipajat tekee rahansa peltiä ja puskureita vaihtamalla vakuutusyhtiöiden piikkiin. Ei siinä paljoa houkuta alkaa mätiä peltejä ronklaamaan, koskaan ku ei tiijä kuin syvälle joutuu
Peltipajat tekee rahansa peltiä ja puskureita vaihtamalla vakuutusyhtiöiden piikkiin. Ei siinä paljoa houkuta alkaa mätiä peltejä ronklaamaan, koskaan ku ei tiijä kuin syvälle joutuu