Enyaqissa saa vaihdettua adaptiivisen vakkarin tavalliseen vakkariin ratin nappuloista. Ihan kiva päivitys vanhasta Octaviasta.
Saako muka?
Enyaqissa saa vaihdettua adaptiivisen vakkarin tavalliseen vakkariin ratin nappuloista. Ihan kiva päivitys vanhasta Octaviasta.
Ainakin mun Enyaqissa on ratin oikealla puolella nappuloita. Yhdestä saa vaihdettua travel assistin ja adaptiivisen välillä, toisesta saa vaihdettua adaptiivisen ja tavallisen vakkarin välillä.Saako muka?
@DAFSaako muka?
Hyvä tietää. Mulla tulee tälle ehkä kerran tai kaksi talvessa tarve, niin en ehkä sitä varten halua käydä säätämässä.Kyllä saa, mutta taitaa vaatia obd palikalla ohjelmoinnin. Ainakin joku oli kuvan FB ryhmään laittanut.
Eihän skeidaa myydä USA:ssa. Vai ovatko niin pitkälle ajatelleet, että joku jenkki sattuisi ajelemaan vuokra-autolla Euroopassa tuollaisella?Kyselin tuollaisesta ominaisuudesta kun noudettiin meidän Ocua. Automyyjä sanoi, jotta kielletty turvallisuus syistä tuo adap-tavallinen vakkari samassa autossa, koska joukut(lue jenkit) eivät tajua ettei ookkaan adappi päällä ja ajavat kolarin
Ehkä vähän turhaan maalitin tuota maailman tyhmintä kansaa, mutta lienee ymmärsit pointinEihän skeidaa myydä USA:ssa. Vai ovatko niin pitkälle ajatelleet, että joku jenkki sattuisi ajelemaan vuokra-autolla Euroopassa tuollaisella?
Kuulostaa kummalliselta selitykseltä kun omassa Ford Kugassa on molemmat.Kyselin tuollaisesta ominaisuudesta kun noudettiin meidän Ocua. Automyyjä sanoi, jotta kielletty turvallisuus syistä tuo adap-tavallinen vakkari samassa autossa, koska joukut(lue jenkit) eivät tajua ettei ookkaan adappi päällä ja ajavat kolarin
Aika hyvin. Toyota?Pitikö se tännekin flexata, että ajoin 23 vuotiaan autoni pesemättä ja siivoamatta extempore leimalle.
Nolla korjauskehotusta. Nolla. Ei parkki- tai rekisterivalon poltinta, ei liian suurta eroa seisontajarrussa, ei liian kulunutta tukivarren puslaa.
Nou. Opel Vectra. Mutta päätös tehty maksaa mieluummin suomalaiselle pienyrittäjälle tämän auton elinkaaren optimoinnista kuin rahoitusyhtiölle kiinalaisen elektroniikan hallintaoikeudesta.Aika hyvin. Toyota?
Moottoriin tuli vuonna 2018 hieman isompi päivitys. Kaikenlaista pientä viilausta siihen on tietty tehty jatkuvasti niinkuin nykyään tapana on, mutta tuossa kohtaa tuli enemmän kerralla ominaisuuksia. Muistaakseni lisäsivät jopa sylinterien lepuutuksen, vaikka kone on vaan kolmepyttyinen.Löytyykös täältä kenelläkään kokemuksia Ford C-Maxista litraisella ecoboost moottorilla? Kiikarissa lähinnä vm.2017-2019 n.15-17k€ budjetilla. Plussat ja miinukset otetaan mielellään vastaan.
Meillä ollut reilun vuoden ajossa c-max grand vm. -13 joten ei ihan etsimääsi vuosimallia mutta täytyy silti sanoa että tyytyväisiä ollaan oltu. Litrainen kone ja isompi auto epäilytti mutta hyvin tuo jaksaa vetää ja vääntöä löytyy tasaisesti heti matalilta kierroksilta 4000 asti. Sisätilojen muunneltavuus on omasta mielestä erinomaisesti toteutettu, hyvin pienellä vaivalla penkit muuttuu 4-7 istumapaikan välillä juuri tarpeen mukaan. Toki takakonttia ei 7-paikkaisena käytännössä ole mutta sitten taas jos 5-paikkaisena menee niin tavaratilaa löytyy reilusti. Vikoja ei ole ole ollut, nyt vasta tätä kirjoittaessa rupesin miettimään että varmaan pitäisi huoltoa ruveta varailemaan kun tuon reilun vuoden on saanut ajella vailla huolia.Löytyykös täältä kenelläkään kokemuksia Ford C-Maxista litraisella ecoboost moottorilla? Kiikarissa lähinnä vm.2017-2019 n.15-17k€ budjetilla. Plussat ja miinukset otetaan mielellään vastaan.
Mietin tuossa autonvaihtoa ja olen silmäillyt Teslan model S 85-90D ja vuosimallia 16-19.
Joitakin malleja löytyisi ilmaisilla supereilla.
Onko täällä kellään kokemusta kyseisestä automallista? Mitä pitäisi huomioida kun näitä katselee? Ainakin se että on CCS2? Muuta?
Kaverin faija maksoi 800 euroa Mondeonsa äänieristyksestä, mutta ovat olleet pettyneitä. Hän pyysi jopa rahojaan takaisin. Tuossa on ilmeisesti sellainen koukku, että farmareiden kohdalla ero on aika marginaalinen, sedaneissa sitten taas huomattavampi. Kannattaa tutustua kokemuksiin tarkemmin, varsinkin jos satut ajamaan pitkäkattoista.Onko kokemuksia auton äänieristyksestä? Näitä palveluja saisi hintaan 500-1000€, mutta mietin onko hintansa arvoista? Laskeeko se meteli tarpeeksi.
Teslalla ajellut taksikuski sanoi, että suuret tehot ja suuri vääntö yhdistettynä isoon painoon tekevät jarruista ja vetoakseleista (oli varmaan väärä termi, mutta siis siitä tekniikasta, joka siirtää tehoja renkaille) kulutustavaraa. Se ei ehkä ole varsinaisesti ongelma, vaan tehon ja painon tuoma ominaisuus.FB:n tesla Club Finland ryhmästä kannattaa hakea. Muistaakseni 85-mallissa oli jotain yleistä ongelmaa, mutta en tarkemmin muista mitä.