Asuinalueesi

  • 49 113
  • 302

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Koko ikäni olen asunut Lehtikankaalla. Onkohan tämä nyt Kajaanin isoin kaupunginosa. Itse asun nyt suht. rauhallisella alueella lehtikangasta, paitsi mitä nyt moporalli yöllä häiritsee. Juopot asuvat tuolla ylä-lehtikankaalla, onneksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Muistan, että tässä ketjussa on joku ihmetellyt asuinmahdollisuuksia Leppävaarassa. Minäkin varmaankin mainitsin muiden muassa, että ihan välttämättä ei kannata sinne vanhalle puolelle ihan ensimmäisenä muuttaa.

En nyt väitä, etteikö tätä tapahtuisi vaikka missä, mutta olihan taas tänään klo 17 keskellä Läkkitoria niin perussettiä tuolla päin. Eli ei todellakaan mitään ainutlaatuista.

Kaksi viisikymppistä kaverusta, toiselle tuli pakottava virtsaamistarve, mutta onneksi toinen oli sen verran selvemminpäin, että pystyi tukemaan yhdellä kädellä kaverin toimitusta kantaen samalla toisessa kädessä mäyrälaatikkoa.

Ongelmahan tässä on juuri se, että tuo on ihan normaalia Leppävaaraa, vanhaa puolta.
 

Cassu

Jäsen
Tällä hetkellä asun Tampereen Hervannan keskustassa kerrostaloasunnossa. Paikka on kyllä sinällään hyvä; kaupat lähellä, bussipysäkki ihan vieressä jne. Ja kun talo on uusi, ei tuo ulkomaailman menokaan sisälle asti kuulu - jos se nyt muutenkaan niin kovaa on.

Tämähän on kuitenkin vain väliaikaisratkaisu, koska loppuvuodesta on edessä muutto omaan rivitaloasuntoon, jahka se vain valmistuu. Uusi osoite löytyy myös Hervannasta, mutta vähän sivummassa keskustasta. Paikka myös hyvä, vehreämpi ainakin kuin tuo ydinkeskusta.

Mutta se täytyy sanoa, että eipä tuota Hervantaa voi pelkästään moittia. Ok, onhan se paikoittain aika betonihelvetti, mutta palveluiltaan ja liikenneyhteyksiltään varsin kätevä, ja luontoakin löytyy pikku kävelymatkan päästä. Mihinkään rauhattomuuksiin en ole törmännyt, samalla tavalla teinit möykkää kuin muuallakin, ulkomaalaisia näkyy varmasti enemmän kuin monissa paikoissa, mutta eipä tuosta itselleni ole riesaa tullut. Itse tykkään, ja voin suositella muillekin.

No jaa mulla on vähän eri mielipide tohon Hervantaan. Ite muutin just takasin Tampereelle ja ihan mukavalta paikalta asuinalue vaikuttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös