Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 744 383
  • 34 000

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Aiemmin on avautunut, että Liekki kirjoittaa ajoittain kolumneja myös lasten- ja nuorten eläinlehti Lemmikkiin, ja ihan hyviä kolumneja kirjoittaakin.

Ostin viime vuonna ekan numeron eräästä uudesta jääkiekkolehdestä, jonka nimeä en vaan saa päähäni (enkä jaksa googlettaakaan). Sen verran kuitenkin muistan, että oli Jatkoajastakin tutun Karhuherra Mesikämmen proggiksia. Myös tuossa lehdessä oli yhtenä kolumnistina Raakel Liekki. Verkot tötterölle, mustaa rysään, vastustajan mailasta kiinnipitäminen ja mitä tähän nyt sitten voisikaan keksiä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ostin viime vuonna ekan numeron eräästä uudesta jääkiekkolehdestä, jonka nimeä en vaan saa päähäni (enkä jaksa googlettaakaan). Sen verran kuitenkin muistan, että oli Jatkoajastakin tutun Karhuherra Mesikämmen proggiksia. Myös tuossa lehdessä oli yhtenä kolumnistina Raakel Liekki. Verkot tötterölle, mustaa rysään, vastustajan mailasta kiinnipitäminen ja mitä tähän nyt sitten voisikaan keksiä.

Olisiko tämmöinen kuin Lämäri?

Tuossa näyttää kolumnistina olevan Jani Mesikämmen (plus Liekki) ja päätoimittajana TuTon viime kauden mediakoordinaattorinakin tunnettu Osku Valtonen.

Mesikämmenellä oli vuosi tai pari(?) sitten omakin lehtensä, paperimuodossa ilmestynyt lehti nimeltään 6-0. Sitä tuli muutama numero, mutta sen jälkeen ei mitään kuulunut, ja oletettavasti lehti siirtyi urheilulehtikokeilujen hautausmaalle, jonne siirtyi muutama vuosi sitten vähän vastaava läpyskä eli urheilulehti Kärki.

6-0 -lehteä kustansi Suezine oy, joka siis kustantaa Sue-musiikkilehteä. Kärkeä kustansi aikoinaan Ky Kärki, joka takavuosina vastasi Sue-musiikkilehden kustantamisesta. Eli laajentaminen urheilulehden puolelle ei ottanut tulta kahdenkaan yrityksen jälkeen.

Tämä asia ei minulle varsinaisesti nyt avautunut, mutta ehkä se avautui jollekulle muulle.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Avautui, että paha ateistisetä on koskettanut Geezeriä arkaan paikkaan ja Geezerin paha mieli leviää jo niin moneen ketjuun, että tulee ihan paha mieli itsellekin. Avuttomat vittuiluyritykset on nettiarkipäivää jo 1990-luvun alusta, mutta Dan Koivulaakso on jo sen luokan autistihuumoria, että vetää melkein vakavaksi ellei ihmetyttäisi, kuinka surkeaa on nykyteinien osaaminen.

Tässä siis Geezerille virtuaalitikkari, kuvitteellinen Jere Karalahden nimmaripaita sekä voimia ja jaksamista.

Sitä paitsi mä olin jo Jukka Kajava.

muaddib
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Avautui, että paha ateistisetä on koskettanut Geezeriä arkaan paikkaan ja Geezerin paha mieli leviää jo niin moneen ketjuun, että tulee ihan paha mieli itsellekin. Avuttomat vittuiluyritykset on nettiarkipäivää jo 1990-luvun alusta, mutta Dan Koivulaakso on jo sen luokan autistihuumoria, että vetää melkein vakavaksi ellei ihmetyttäisi, kuinka surkeaa on nykyteinien osaaminen.

Tässä siis Geezerille virtuaalitikkari, kuvitteellinen Jere Karalahden nimmaripaita sekä voimia ja jaksamista.

Sitä paitsi mä olin jo Jukka Kajava.

muaddib

Minulle avautui juuri kuinka hidas hämäläinen demari voikaan olla. Kalenterissa on niin paljon kääntämättä jääneitä sivuja, että vuodetkin laahaavat perässä, mikä puolestaan saa tämän setämiehen nimittelmään itseään vanhempia teineiksi.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Minulle avautui juuri kuinka hidas hämäläinen demari voikaan olla. Kalenterissa on niin paljon kääntämättä jääneitä sivuja, että vuodetkin laahaavat perässä, mikä puolestaan saa tämän setämiehen nimittelmään itseään vanhempia teineiksi.

Ah niin, mun olisi pitänyt olla niin kiinnostunut väsyttävästä, joskin miedosti huvittavasta nettivauhkosta, että olisin klikannut profiilia ja nähnyt, että se ei enää ole 14. Noloa. Eri asia kenelle.

muaddib
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Ah niin, mun olisi pitänyt olla niin kiinnostunut väsyttävästä, joskin miedosti huvittavasta nettivauhkosta, että olisin klikannut profiilia ja nähnyt, että se ei enää ole 14. Noloa. Eri asia kenelle.

muaddib

Pakko myöntää, että minulla on matkaa sinun älykääseen ja aikuiseen kirjoitteluusi.


Demaria ärsyttää kun fiksummat on eri mieltä ja sanoo sen ääneen. Demarin täytyy kertoa 23 kertaa eri yhteyksissä olevansa demari, jolle kaikki on ihan sama, kunhan vaan kaikki tehdään niinkuin demarille on opetettu koulussa ja kirkossa. Demari on ainoa, jonka mielestä on hienoa olla demari. Demaria myös ilmeisesti oksettaa kun demari huutonauretaan pihalle uskontokeskustelusta.

Kun kaikki näyttää demarilta, käyttäytyy kuin demari ja on samaa mieltä kuin demari, niin se ei ärsytä demaria. Demaria ei saa ärsyttää, koska demarilla ei ole huumorintajua ja koska demarin ei tarvitse sopeutua. Muut sopeutuvat demariin. Demari on oikeassa, koska demareita on enemmän. Koska demari on aina oikeassa, sen pitää saada päättää, kuka panee ketäkin ja missä vaatteissa ja miten. Demarin stereotypia homoista perversseinä irstailijoina on myös oikea, koska demari on itsekin stereotypia - tosin vähälahjaisuudesta, tietämättömyydestä ja mielikuvituksettomuudesta.

Demarin pitää toki saada olla tuota mieltä, mutta ei kannata ihmetellä, jos kaikki nauravat demarille.

muaddib
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voitteko Musta Nuoli ja aavikkohiiri ihan parilla sanalla kertoa, mistä tämä innokas nokittelu on saanut alkunsa? Avautuisi ehkä minullekin. Kovalla tunteenpalolla sitä ainakin Atreidesin suvun taholta jatketaan.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Alkaa avautumaan, että JA:ssa on käynnissä lähes ennennäkemötön peniksenvenyttelykisa. Vaikuttaa jopa siltä, että muutamat ovat suorastaan hirttäytyneet toistensa ulokkeisiin - ja venyyhän ne kullit semmoisessa riiputuksessa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Voitteko Musta Nuoli ja aavikkohiiri ihan parilla sanalla kertoa, mistä tämä innokas nokittelu on saanut alkunsa? Avautuisi ehkä minullekin. Kovalla tunteenpalolla sitä ainakin Atreidesin suvun taholta jatketaan.

Minulle taas on avautunut, ettei minulla ole suoraan sanottuna aavistustakaan, miksi aavikkohiiri on jonkun yksipuolisen pakkomielteen viime aikoina kehittänyt oltuamme toistakymmentä vuotta samalla foorumilla ilman sen kummempaa keskinäistä vuorovaikutusta. Ehkä elämä potkii muuten päähän, ja nettifoorumitkin saavat verenpaineen nousemaan tavallista enemmän?

Minulle muutama viesti muaddibille on ollut pisara meressä muiden, kieltämättä lukuisten viestieni rinnalla, kun taas muaddibin viestit minulle tai vaikkapa Geezerille tuntuvat muodostavan valtaosan hänen tämän syksyn viesteistään. Eli nokitteluun sitoutumisen aste on varsin suhteellista.

Valitettavasti vittuilunkaan taso ole tällä kertaa ollut niin korkealaatuinen kuin Jatkoajan kovat standardit edellyttäisivät. Tasokasta vittuiluahan on monesti mielenkiintoista seurata sivusta, olivat keskustelijat keitä hyvänsä ja aihe mikä hyvänsä. Minullekin on joskus vittuiltu niin taidokkaasti, että sanankäyttö on herättänyt ihailua heti kun veri on taas kiertänyt. Sitten ei ole voinut kuin nauraa, eihän tätä foorumia liian tosissaan kannata kenenkään ottaa.

Mutta ei tylsää keskinäistä mouhoamista jaksa kukaan sivullinen näinkään kauan lukea, joten omasta puolestani jätän tämän kohtaloiden kaksintaistelun tähän. Eihän siihen ole pitkään aikaan tullutkaan mitään uutta puolin tai toisin. Turkulaisvitsitkin tamperelaisen suusta ovat niin vanhoja vitsejä, että niille maksetaan jo kansaneläkettä.

Kovin antaumuksellisten aatteen miesten kanssa ei muutenkaan maksaisi vaivaa väitellä, oli aate mikä hyvänsä. Vähän sama kuin vääntäisi TOJ:n kanssa Venäjästä tai siitä, kumpi on pahempi konna, Stalin vai Lincoln. Senkin väittelyn tajusin aikanaan jättää sikseen ja annoin aiheessa luovutusvoiton. Sovitaan vaikka, että tämäkin on luovutusvoitto ja pitkälti samoista syistä.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt avautui sellainenkin asia, että NBA:ssa on Pelicans. New Orleans Pelicans. Mennyt aivan ohi silmien ja korvien tuollainen Hornetsin nimenmuutos.
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Nyt avautui sellainenkin asia, että NBA:ssa on Pelicans. New Orleans Pelicans. Mennyt aivan ohi silmien ja korvien tuollainen Hornetsin nimenmuutos.

Ensi kaudelle Charlotte Bobcats muuten vaihtaa nimensä jälleen Hornetsiksi nyt kun se vapautui.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jatkoaika taitaa nykyisin olla pääosin palsta, jonne voi purkaa vain omaa pahaa oloaan. Jengillä tuntuu olevan aika paljon purkamattomia paineita. Tosin ymmärtäähän sen, että jos joku on tyhmä, sille pitää olla tyhmä takaisin.

Parempi tietysti täällä kuin puukon kanssa.

Edit: Ei sillä, ettenkö itsekin olisi tehnyt omaa vittuiluosaani.
Edit2: Ja taas tekisi mieli käydä aukomassa päätä useammassakin ketjussa. Kyllä voi olla ihminen väärässä ja pahasti internetin maailmassa.
 
Suosikkijoukkue
- Raipe - All Mighty CCCP
Torstaina kun katselin telkusta Sarasvuota avautui sellainen juttu että toi Tero Vaarahan on kunnon "hommalainen". Mä olin ihan huuli pyöreenä.
 

Teloch

Jäsen
NHL-kulttiselostaja Mäkistä ei jaksa kuunnella edes viittä minuuttia. Oli tuntematon suuruus ennen tätä päivää allekirjoittaneelle ja sellaiseksi saa jäädäkin. Onneksi selostuksen voi halutessaan vaihtaa.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
NHL-pelisarjassakin vieraillut Thousand Foot Krutch on kristillistä rokkia soittava yhtye. Kaikkea sitä, ei toki vie yhtään "makua" vaan oikeastaan tuo jännällä tavalla lisämaustetta lyriikoiden kuunteluun.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Melko tuore naapurini näemmä panee aina sunnuntai-iltaisin tähän aikaan. Mikäli luet Jatkoaikaa niin terveisiä, tuolla kestävyydellä tai pikemminkin sen puutteella ei kyllä kannata jätkien saunailloissa kehuskella.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Melko tuore naapurini näemmä panee aina sunnuntai-iltaisin tähän aikaan. Mikäli luet Jatkoaikaa niin terveisiä, tuolla kestävyydellä tai pikemminkin sen puutteella ei kyllä kannata jätkien saunailloissa kehuskella.

Ens kerralla kun ne alkaa panemaan niin menet oven taakse, soitat kelloa ja sanot pokerinaamalla, että anna mä hoitelen sun eukkos kun sulta ei näytä onnistuvan. Samalla heiluttelet kortsupakettia kädessä
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ens kerralla kun ne alkaa panemaan niin menet oven taakse, soitat kelloa ja sanot pokerinaamalla, että anna mä hoitelen sun eukkos kun sulta ei näytä onnistuvan. Samalla heiluttelet kortsupakettia kädessä

Se voisi olla hämmentävä kokemus tuolle miekkoselle, jos hänen naisensa tyydyttämiseen vaadittaisiin toinen nainen, vieläpä kortsupakettia heilutteleva nainen.

Mutta mitäpä sitä saunaillan jälkeiseen seksiin aikaa suotta tuhlaamaan. Eikös sieltä tule Urheiluruutukin samoihin aikoihin?

EDIT: Ei sieltä puoli yhdeltä yöllä sitä Urheiluruutua tulekaan, katsoin viestin kellonajan väärin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ens kerralla kun ne alkaa panemaan niin menet oven taakse, soitat kelloa ja sanot pokerinaamalla, että anna mä hoitelen sun eukkos kun sulta ei näytä onnistuvan. Samalla heiluttelet kortsupakettia kädessä

Aivan loistava idea! Harmi, kun ei nyt tähän kertaan ehtinyt. Jääkaapissakin olisi ollut 30-senttinen kurkku, jonka meinasin aamupalalla leivän päälle, mutta olisihan se tähän tarkoitukseen somisteeksi joutanut.

Ensi sunnuntaita varten taidankin hakea vielä kouluratsastusraippani kellarista.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Se voisi olla hämmentävä kokemus tuolle miekkoselle, jos hänen naisensa tyydyttämiseen vaadittaisiin toinen nainen, vieläpä kortsupakettia heilutteleva nainen.

Mutta mitäpä sitä saunaillan jälkeiseen seksiin aikaa suotta tuhlaamaan. Eikös sieltä tule Urheiluruutukin samoihin aikoihin?

EDIT: Ei sieltä puoli yhdeltä yöllä sitä Urheiluruutua tulekaan, katsoin viestin kellonajan väärin.

Oho. Uusi täälle joten en tiennyt, että kirjoittaja on nainen. Oletin että olisi ollut mies. Pahoittelen!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oho. Uusi täälle joten en tiennyt, että kirjoittaja on nainen. Oletin että olisi ollut mies. Pahoittelen!

Ei haittaa yhtään, ideasi oli silti mainio!

Täytyy vaan toivoa, että naapuri ei suostu. Naiset eivät oikein ole juttuni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös