Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 715 812
  • 33 934

Ralph

Jäsen
Kylläpäs onkin paljon porukkaa kaupoissa, en olisi odottanut että puoli Suomea mahtuu yhteen Citymarketiin.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Kylläpäs onkin paljon porukkaa kaupoissa, en olisi odottanut että puoli Suomea mahtuu yhteen Citymarketiin.

Hyvinkään Cittariin mahtui myös puoli Venäjää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Joku on oikeasti niin sekaisin, että menee Citymarkettiin tällaisena päivänä.

Kassalle pääsi kyllä suoraan. Ja Savuhovin tulisia tuotteita ei oikean muualta saa. Mutta kyllä oli naapuria liikenteessä. Ja avautui myös että venäläiset miehet käyttävät käsilaukkuja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Joku on oikeasti niin sekaisin, että menee Citymarkettiin tällaisena päivänä.

Miksi ihmeessä pitää sekaisin olla, jos Cittariin menee? Työajat yms. nämä määrittelee ja lähi Siwasta ei välttämättä saa ihan kaikkea mitä siellä mökillä tarvitsee(Savuhovin Isovihaa tuskin ainakaan saa). Asennekysymys se on. Pitää olla vaan asennoitunut hiukan jonottamaan.
Ihan sama, jos on liikenteessä ruuhka-aikana niin ei se välttämättä sekopäisyyttä ole, vaan siihenkin pitää osata asennoitua.
Juhannus on kaikille samaan aikaan, vaikkei niin väliäkään olisi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kylläpäs onkin paljon porukkaa kaupoissa, en olisi odottanut että puoli Suomea mahtuu yhteen Citymarketiin.

Hyvinkään Cittariin mahtui myös puoli Venäjää.

Muahhahaa...
Nauran kaikille, jotka joutuvat tänään ja huomenna kypsymään kassajonoissa duuniensa päällä. Itse toki kävin suoritumassa jatkoaikalaisen tyylikkäästi ostoksistani ilman harha-askelia tänään aamulla. Paikalla oli vain mummoja ja pappoja, jotka kuitenkin tajusivat väistää minua, kun ylväästi kävelin kohti haluamaani. Kalatiskillä argumentoin tyylikkäästi monipuolisen tarjonnan puolesta ja selvästikin keräsin ihailevia katseita tuoretiskin tytöiltä. En tehnyt kompromissia yhdenkään myyjän kanssa vaan uhkasin lyödä, jos vielä mulle vikistään. Kassalla näytin isoa vehjettäni ja sain ostokset ilmaiseksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tänään avautui se asia, että minua ei haittaa vaikka olenkin jussin liki kokonaan töissä. Ehtiihän sitä nimittäin vetämään perseet sitten muulloinkin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tuli tuossa kärsittyä vaimon vieressä tuskaisen paska Vuonna 85 -leffa (taattua Timo Koivusalo -laatua), ja sen myötä avautui ettei näyttelijä Malla Malmivaara olekaan Lauran ja Ollin sisko vaan pikkuserkku, ja itse asiassa itsekin oikealta nimeltään Laura.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
1950-luvulla joillekin työntekijöille MI5:ssä selvisi vasta ensimmäisten työpäivien jälkeen että he olivat töissä MI5:ssä, joku nainen oli ollut monia viikkoja töissä kyseisessä paikassa ennen kuin hänelle kerrottiin missä hän oli töissä, noihin aikoihin the Security Service käytti työntekijöiden perehdyttämiseen pari-kolme päivää ja nekin ilmeisesti hyvin köykäisesti.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Avautui, että olen pikkusieluinen ja suhteellisen lapsellinen reppana. Oivallus tästä iski kun lopulta tajusin, miksi toivon kaikkea pahaa muutamalle jääkiekkojoukkueelle ja parille pelaajalle siinä sivussa. Syy on niinkin typerä, että joukkueiden fani on vain niin ärsyttävä tapaus täällä jatkoajassa. Muuten suhtautuisin, ja ennen suhtauduinkin, joukkueisiin aivan neutraalisti mutta pari nimimerkkiä juttuineen vain vituttaa niin kovin. Tämä on ilmeisesti kuuluisaa ihon alle pääsemistä. Kyllä sitä vaan on pölijä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Facebookissakin on nyt käytössä hashtagit.

Joku "nörtti" voisi avata mulle hashtagien merkityksen. Minulla on Twitter-tili, mutta eipä sitä tule käytettyä. Facebookkia kyllä käytän, mutta mitä noilla hashtageilla tehdään?
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joku "nörtti" voisi avata mulle hashtagien merkityksen. Minulla on Twitter-tili, mutta eipä sitä tule käytettyä. Facebookkia kyllä käytän, mutta mitä noilla hashtageilla tehdään?

Käsittääkseni hashtagilla voi merkata ns. avainsanan, jota klikkaamalla sitten näkee mitä muut kirjoittaa samaan asiaan liittyen.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Joku "nörtti" voisi avata mulle hashtagien merkityksen. Minulla on Twitter-tili, mutta eipä sitä tule käytettyä. Facebookkia kyllä käytän, mutta mitä noilla hashtageilla tehdään?

Käsittääkseni hashtagilla voi merkata ns. avainsanan, jota klikkaamalla sitten näkee mitä muut kirjoittaa samaan asiaan liittyen.
Vähän niinkuin:

Jes, sain viimekin eilen piparia! #maksettunainen #klamydia
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joku "nörtti" voisi avata mulle hashtagien merkityksen. Minulla on Twitter-tili, mutta eipä sitä tule käytettyä. Facebookkia kyllä käytän, mutta mitä noilla hashtageilla tehdään?

Tuo on huumeidenkäyttäjien salaliitto. Hasispäivästä on kyse, ja alun perin Saksasta peräisin. Hashis Tag - hasispäivä.

Eli joka kerta kun joku puhuu hashtageista saatika käyttää sellaista, niin tiedät, että pahaisista narkkareista ja pilvipäistä ynnä muista liimatilhistä on kyse.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo on huumeidenkäyttäjien salaliitto. Hasispäivästä on kyse, ja alun perin Saksasta peräisin. Hashis Tag - hasispäivä.

Eli joka kerta kun joku puhuu hashtageista saatika käyttää sellaista, niin tiedät, että pahaisista narkkareista ja pilvipäistä ynnä muista liimatilhistä on kyse.

Avautui juuri, että kaikki mm. Twitterissä on siis pahaisia hassshista piikittäviä narkkareita. Kaikkee sitä.
 

Ektar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Boston Bruins
Kun ostaa mausteita pusseissa niin ainakin osassa niistä on merkattanu alakulmaan alue, jonka pois leikkaamalla maustepurkkien täyttö helpottuu huomattavasti verrattuna siihen jos avaa sen suljettavan pussin suun.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kun ostaa mausteita pusseissa niin ainakin osassa niistä on merkattanu alakulmaan alue, jonka pois leikkaamalla maustepurkkien täyttö helpottuu huomattavasti verrattuna siihen jos avaa sen suljettavan pussin suun.

No vittu! Kiitos tästä, tärkeää tietoa. Olen aina, siis AINA avannut sen pussin ja siitä sitten yrittänyt kaataa niitä maustepurkkeihin ja aina puolet lattialla tai pöydällä.
 
Kun ostaa mausteita pusseissa niin ainakin osassa niistä on merkattanu alakulmaan alue, jonka pois leikkaamalla maustepurkkien täyttö helpottuu huomattavasti verrattuna siihen jos avaa sen suljettavan pussin suun.

Tarvitseeko pussiin kulmaan erikseen merkitä alue, jotta sen osaa leikata auki?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
TV7 näemmä toimii edelleen ja aivan jäätävää kamaa on tarjolla juuri tulevassa Ilmestysmajassa. Uskomatonta, että tuollaista saa Suomessa tuutata eetteriin; avohoitopotilas heittää tajunnanvirtaa tytön soittaessa sähköurkuja taustalla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Renny Harlin ohjasikin Die Hard kakkosen, eikä ykköstä kuten olin tähän asti virheellisesti olettanut. Olin tietoinen, että Rennyllä on tapana laittaa jotain Suomeen viittaavaa ohjaamiinsa elokuviin, mutta oletin ykkösessä ollutta "Helsinki-syndrooma" juttua täksi viittaukseksi. Kuinka väärässä olinkaan. Kakkosessahan soundtrackiin on päässyt Finlandia-hymni. Kun muistaakseni vielä kolmosessa oli Tony Halme jossain pikkuosassa niin on Suomi hyvin ollut edustettuna kaikkien actionherotoimintapläjäysten äidiksi tituleeratussa elokuvasarjassa. Bruce Willis on varmaan saanut osansa suomalaisesta mentaliteetista. (what do you know about Finland??? have you tasted mämmi?? say Vittusaatana!! Sauna!! Sisu!! jne.)
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Renny Harlin ohjasikin Die Hard kakkosen, eikä ykköstä kuten olin tähän asti virheellisesti olettanut. Olin tietoinen, että Rennyllä on tapana laittaa jotain Suomeen viittaavaa ohjaamiinsa elokuviin, mutta oletin ykkösessä ollutta "Helsinki-syndrooma" juttua täksi viittaukseksi. Kuinka väärässä olinkaan. Kakkosessahan soundtrackiin on päässyt Finlandia-hymni.

Vilahtiko Finlandia- Vodka pullokin leffassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös