Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 736 982
  • 33 995
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Myös Putin kirjoitetaan ranskaksi Putine, sekä ääntämisasun samankaltaistamiseksi että ikävän konnotaation välttämiseksi ("putään" lienee ammatikseen intiimejä palveluita myyvä henkilö).
Eikös kaikki venäläiset n-kirjaimeen loppuvat nimet kirjoiteta ranskassa noin juuri tuon lausumisen takia? Eikä tuo ole mikään ainutlaatuinen tapaus tuo venäjän kirjoitusasun erilaisuus eri kielissä. Kyrilliset kirjaimet muuttavat aika paljon muotoaan esim. Лев Ива́нович Я́шин -> Lev Ivanovich Yashin -> Lew Iwanowitsch Jaschin -> Lev Ivanovitch Yachine -> Lev Ivanovitš Jašin
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Olen tässä viimeaikoina ihmetellyt että miksi aina sieltä täältä olen kuullut Megadethin "À Tout Le Monde" biisin. Mutta syy on ilmeisesti se että pojilta on fygyt loppu ja biisistä on nyt tehty uusi versio joka kuulostaa aivan samalta kuin alkuperäinen. Ainoa ero on se että joku friidu hoilaa nyt mukana...

http://www.youtube.com/watch?v=FhAdjEvyWEk

Onhan tää aivan sairaan hyvä biisi jos elämänmeno sattuu vituttaa! But chose life! :)
 

Mr. Walker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Olen minä tätä aiemminkin ihmetellyt, mutta että joku hyppää korkeutta 235 cm. Mittasin matkan mittanauhalla seinälle ja taivastelin.
Ja sitten sama vaakatasossa: eli joku hyppää pituutta kahdeksan ja puoli metriä. Mitatkaa itse.
Ei jaksa ymmärtää!?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Olen minä tätä aiemminkin ihmetellyt, mutta että joku hyppää korkeutta 235 cm. Mittasin matkan mittanauhalla seinälle ja taivastelin.
Lisää siihen vielä 10 senttiä, niin ollaan jo lähes huonekorkeudessa. Käsittämätön korkeus on kyseessä, ja vielä juoksu siihen ponnistuspaikalle tapahtuu tavallaan kaarrejuoksuna.
Ja sitten sama vaakatasossa: eli joku hyppää pituutta kahdeksan ja puoli metriä. Mitatkaa itse.
Tähän voi lisätä melkein puoli metriä, niin on siinä mittaa. Meikäläisen rivitaloasuntoon kun tämän suhteuttaa, niin ponnitus tapahtuu ulko-oven edestä, ja laskeutuminen takaterassille. Just joo.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen minä tätä aiemminkin ihmetellyt, mutta että joku hyppää korkeutta 235 cm. Mittasin matkan mittanauhalla seinälle ja taivastelin.
Ja sitten sama vaakatasossa: eli joku hyppää pituutta kahdeksan ja puoli metriä. Mitatkaa itse.
Ei jaksa ymmärtää!?

Samalla tavalla avautuu maraton-juoksun meiningit, kun lähtee kentälle jolkottelemaan 18 sekunnin satasia ja katsoo kuin monta menee tuohon aikaan. Maratonissa noita vedetään 422 kpl eikä silloin olla ihan vielä edes ME-vauhdissa. Aikamoista.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Itsekin olen noita yleisurheilutuloksia ihmetellyt. Jumalattoman kovaa jengiä ovat. Korkeus- ja pituushyppyjen lisäksi kävelyt ovat ehkä hurjimman kuuloisia. Siinä vauhdissa pysyisi itse juoksemalla ehkä jonkun puoli kilometriä mukana. Ja hassua on sekin, että kun katsoo jotain Kalevan kisojen naisten 3000 esteiden voittajaa, vertaa sitä maailman kärkeen ja toteaa, että tuo reppanahan on helvetisti jäljessä. Niin juokseppa cooper sitä muijaa vastaan, sehän raiskaa sut siellä.

Hurjaa. Kertakaikkiaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ja hassua on sekin, että kun katsoo jotain Kalevan kisojen naisten 3000 esteiden voittajaa, vertaa sitä maailman kärkeen ja toteaa, että tuo reppanahan on helvetisti jäljessä. Niin juokseppa cooper sitä muijaa vastaan, sehän raiskaa sut siellä.

Ja juoksee vielä sen jälkeen maaliin tuuletellen.

No onneksi monelle meistä riittäisi osallistumiseen vain se raiskauskin...

Että silleen...
 

Nicke50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuinka typerä laji tuo kävely onkaan. En ole ennen oikein tajunnut.
Toki jos siellä olisi joku hyvä suomalainen niin sillonhan se olisi ihan hemmetin hieno laji :)
 
Samalla tavalla avautuu maraton-juoksun meiningit, kun lähtee kentälle jolkottelemaan 18 sekunnin satasia ja katsoo kuin monta menee tuohon aikaan. Maratonissa noita vedetään 422 kpl eikä silloin olla ihan vielä edes ME-vauhdissa. Aikamoista.
Tai n. 1m 10sek nelisatasia. Ite kun täysiä kierroksen juoksee, niin ehkä siihen minuuttiin pääsee. Seuraava kierros kestäisikin sen puolisen tuntia....
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saksalainen naiskeihäänheittäjä Steffi Nerius muistuttaa erehdyttävästi Kiefer Sutherlandia aka Jack Baueria.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Olen tässä viimeaikoina ihmetellyt että miksi aina sieltä täältä olen kuullut Megadethin "À Tout Le Monde" biisin. Mutta syy on ilmeisesti se että pojilta on fygyt loppu ja biisistä on nyt tehty uusi versio joka kuulostaa aivan samalta kuin alkuperäinen. Ainoa ero on se että joku friidu hoilaa nyt mukana...

http://www.youtube.com/watch?v=FhAdjEvyWEk

Onhan tää aivan sairaan hyvä biisi jos elämänmeno sattuu vituttaa! But chose life! :)

Friidu on Christina Scabbia, eikö tätä huhuiltu Nightwishiinkin jossain vaiheessa?
 

Pitkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ravintolat eivät saa lain mukaan enää antaa ruoantähteitä, esim puoliksi syötyä pizzaa asiakkaalle doggy bagiin mukaan.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllähän tässä vääjämättä alkaa rapistua luotto pohjoismaiseen demokratiaan, kun ei saa enää jäähtynyttä pizzasiivua folioon käärittynä mukaansa.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Ravintolat eivät saa lain mukaan enää antaa ruoantähteitä, esim puoliksi syötyä pizzaa asiakkaalle doggy bagiin mukaan.
Jos tämä tosiaankin pitää paikkansa niin täytyy miettiä että kenen päättäjäsankarin kuningasidea tämä on ollut.

Ei voi muuta sanoa että on sillä hepulla pipo kireällä, eikö tärkeämpää mietittävää löydy?
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pitkä kirjoitti:
Ravintolat eivät saa lain mukaan enää antaa ruoantähteitä, esim puoliksi syötyä pizzaa asiakkaalle doggy bagiin mukaan.

Lähde?

Ja mikähän motivoisi moiseen päätökseen, ei voi olla kenenkään etu että "hyvää" ruokaa menee jätteisiin. Markkinatalouden kannalta pitsantähteillä ei liene vaikutusta kauppojen elitarvike myyntiin.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ravintolat eivät saa lain mukaan enää antaa ruoantähteitä, esim puoliksi syötyä pizzaa asiakkaalle doggy bagiin mukaan.

Jos tämä on totta, niin joukolla barrikaadeille! Jos minä olen ruoastani maksanut niin teen sillä kyllä ihan mitä haluan. Paikallisessa kebab-paikassa annos painaa 1,4kg. Saattaapi hiukan paikanpäällä syöjät vähentyä jos ei loppuja muka saa enää ottaa laatikossa kotiin.
 

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Jos tämä on totta, niin joukolla barrikaadeille! Jos minä olen ruoastani maksanut niin teen sillä kyllä ihan mitä haluan. Paikallisessa kebab-paikassa annos painaa 1,4kg. Saattaapi hiukan paikanpäällä syöjät vähentyä jos ei loppuja muka saa enää ottaa laatikossa kotiin.

Tulee mieleen ne monet kerrat kuppilan jälkeen kun menee pizzalle. Kännissä, nälkä ja tulee päätettyä jäädä paikan päälle jos näkyy tuttuja jne. Usein sen pari slaissia syö ja sit toteaa olevansa enemmän väsynyt kuin nälkäinen. Loppu pizza mukaan himaan, jääkaappiin ja sit nukkumaan. Krapulassa sitten loput huiviin.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Minulle avautui eilen että teini-ikäinen Amy Winehouse toimi statistina eräässä Fast Shown sketsissä.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Runsaat 5 minsaa katoin tota October Roadia Neloselta niin tajusin että se on aivan uskomattoman paska.
 

Semenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trojans, Steelers, La Liga, jääkiekko lajina
Kuinka typerä laji tuo kävely onkaan. En ole ennen oikein tajunnut.
Toki jos siellä olisi joku hyvä suomalainen niin sillonhan se olisi ihan hemmetin hieno laji :)

Niin no. MM (MM tulee sanoista Maailman mestaruus...siis koko maailman) -kisoissa oli kaksi kaveria sijoilla 10 ja 11...vissiin. Ja lisäksi muistelee Vallun ja Essayahin menestystä aiemmin, niin vissiin se aika hieno laji on sun mielestä! :)

Siihen en ota kantaa, kuinka tyhmältä se näyttää, mutta jokainen voi yrittää juosta niiden perässä 50 kilsaa...ei onnistu ja pysy perässä...ei edes monella polkien...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös