Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 710 106
  • 33 914

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
RHCP:n alkuperäisen kitaristin, Hillel Slovakin viimeinen keikka ennen kuolemaansa tapahtui Suomessa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Drew Doughty, Nicklas Bäckström ja Derek Ryan ovat itse itsensä pelaaja-agentteja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari juttua avautui:

1) Näyttelijä Damon Wayans, Wayans-veljeskatraasta, on syntynyt 1960. Hänellä on poika, Damon Wayans jr, joka on jo 42-vuotias tänä vuonna. Hän on myös näyttelijä.

2) Damon Wayans ei ollut mukana Scary Moviessa, vaan hänen veljensä Marlon Wayans, Shawn Wayans ja Keenen Ivory Wayans, jotka myös käsikirjoittivat sekä jälkimmäinen ohjasi kreisikomediasarjaa osat 1 & 2.
Eikö silloin vuosituhannen vaihteessa se kovin leffa ollut Kulman kundit eivät ole uhka yhteiskunnalle kuumana kesäpäivänä South Centralissa.

Tietty sitten nää Double penetration anal gangbang kutonen ja Teenage sex wonderland nelonen ja nää muut perus....
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minulle avautui se, että John Lennon oli Liverpoolin kannattaja, mutta Paul McCartney on enemmän Evertonin miehiä. McCartneyn isä oli Evertonin miehiä ja poika seurasi isänsä jalanjälkiä. Toki Paul toivoo kaikkea hyvää Liverpoolille, mutta Merseysiden derbyssä hän on Evertonin puolella. Minä olinkin aina tykännyt enemmän Paulista ja hyvä, että Paul on Evertonin miehiä.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui että Viljami ja Vertti Harjuniemi ovat kaksi eri henkilöä. Tai siis avautui että on kaksi eri Harjuniemeä, tai siis asiaa sen enempää ajattelematta luulin että yksi ja sama henkilö on Essi Unkurin nyksä ja Shirly Karvisen eksä ja osallistunut Diiliin ja Erikoisjoukkueeseen.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Avautui että Viljami ja Vertti Harjuniemi ovat kaksi eri henkilöä. Tai siis avautui että on kaksi eri Harjuniemeä

Avautui, että on olemassa joku nimeltään Harjuniemi, joka pitäisi tai voisi olla tiedettävissä. Lähimpänä tietoisuudessa on ollut vain yksi Hirviniemi.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yllättävän moni näyttää matkakorttia älypuhelimella. Tai siis sitä kautta. Pitäisiköhän mulla kans alkaa. Yleensä aina odottaa viis+ vuotta että ensimmäiset tekee niin. Vähän sama kuin ekan kerran kehtasi ottaa älypuhelimen käteen julkisissa. Tai sitten mä näytän Maxwell Smart tyyliin kenkää siihen. Ex-pomolta sain nää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yllättävän moni näyttää matkakorttia älypuhelimella. Tai siis sitä kautta. Pitäisiköhän mulla kans alkaa. Yleensä aina odottaa viis+ vuotta että ensimmäiset tekee niin. Vähän sama kuin ekan kerran kehtasi ottaa älypuhelimen käteen julkisissa. Tai sitten mä näytän Maxwell Smart tyyliin kenkää siihen. Ex-pomolta sain nää.
Mulla on ollut puhelimessa jonkun 7 vuotta. Ihan kätevää kyllä, kunhan ei niitä puhelimia hukkaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla on ollut puhelimessa jonkun 7 vuotta. Ihan kätevää kyllä, kunhan ei niitä puhelimia hukkaa.
Joo varmasti. Pitää miettiä.

Vasta ihmeteltiin kun henkkarina näytin neljä ja puoli vuotta sitten vanhaksi menneen passin. Siis miks mä jotain uutta kantaisin mukana kun en ole ulkomaille lähdössä. Tai jos lähtiessä tietäisin meneväni pankkiin tai jotain niin ottaisin mukaan. Ja sitä jotain henkilötodistusta en ole koskaan tarvinnut kun passi on paljon parempi, mutta vähän liian iso vaan lompakkoon ja taskuun ja kuluukin vähän siellä kun rymyää. Ja ajokorttia en kanna mukana kun en ole ikinä edes omistanut autoa.

Joo koskaan ei tiedä mitä jää matkan varrelle.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Yllättävän moni näyttää matkakorttia älypuhelimella. Tai siis sitä kautta. Pitäisiköhän mulla kans alkaa. Yleensä aina odottaa viis+ vuotta että ensimmäiset tekee niin. Vähän sama kuin ekan kerran kehtasi ottaa älypuhelimen käteen julkisissa. Tai sitten mä näytän Maxwell Smart tyyliin kenkää siihen. Ex-pomolta sain nää.

Get Smart 99. Mä käytän Tampereella korttia. Turussa ja Helsingissä puhelinta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Get Smart 99. Mä käytän Tampereella korttia. Turussa ja Helsingissä puhelinta.
Känny ainakin turussa on pirun paljon hitaampi ellei räplää jotain fukin tik-tokkia pysäkillä. Pitää avata lukituskoodi, avata appi jne...
Ja bussikortin kotelossa on heijastin, mulla hieno pinkin värinen <3
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kalan käsittely-yritys on Hätälä, ei Hätilä kuten olen pitkään uskonut.... Siis kannattaisi yrittää lukea kunnolla mitä mainoksissa lukee.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Känny ainakin turussa on pirun paljon hitaampi ellei räplää jotain fukin tik-tokkia pysäkillä. Pitää avata lukituskoodi, avata appi jne...
Ja bussikortin kotelossa on heijastin, mulla hieno pinkin värinen <3

Joo, kun oon Bingossa Eerikinkadulla käyny niin en oo siitä jaksanu kävellä satamaan niin tullu käytettyä äppiä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Joo, kun oon Bingossa Eerikinkadulla käyny niin en oo siitä jaksanu kävellä satamaan niin tullu käytettyä äppiä.
Mite helvetissä sun bingos tähän liittyy, kysympä vaan!!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Känny ainakin turussa on pirun paljon hitaampi ellei räplää jotain fukin tik-tokkia pysäkillä. Pitää avata lukituskoodi, avata appi jne...
Ja bussikortin kotelossa on heijastin, mulla hieno pinkin värinen <3
Oulussa mennään 2 eri vaihtoehdolla, tällänen mulla, vanha versio, päivitys tullu ulkonäköön kun Oulun joukkoliikenteestä tuli Oulun seudun liikenne.
 

Liitteet

  • 20240411_220032.jpg
    20240411_220032.jpg
    961,6 KB · kertaa luettu: 79

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ruotsin jalkapallon pääsarjan pohjoisin joukkue on Uppsalasta.
Oho. Samalla avautui että on silkkaa petosta, että Norrköping on etelämpänä kuin esim Nyköping tai jumalauta tavallinen Köping.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kirjastoissa on tänä vuonna peräti 12 HJK:n kausaria. Kuudessa eri paikassa kaksi. Yhdeksi matsiksi siis lainaksi ja eräpäivä matsia seuraava arkipäivä, eli tänään tuli... Tällä hetkellä 6/12 on lainattu ja myöskin lainattavissa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Vastaavasti jääkiekon pääsarjaa jos haluaisi katsoa Tukholmassa niin Tukholmaa lähin pääsarjajoukkue on Brynäs vähän alle parin sadan kilometrin päässä.
Toi on fake-news, se wikin kartta näyttää omiansa. Örebro kai lähin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös