Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 179
  • 33 914

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tottakai, enhän minä muita tehnytkään.
ite voin myöntää, että sählypuulaakissa se ainoa maali tuli melkosella roiskasulla. Kaveri näpäytti sisäänlyönnin lapaan, ja siitä kiskoin sen sisään, silmät kiinni ja suu aiki- menetelmällä.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vaimo totesi ehtoolla, että minun parta harmaantuu. Vuosia sitten oli oranssi. Perhana.

Onhan tässä ikä jo ina huonommalla puolella, noin keskimäärin.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Näin tällaisena enimmäkseen metallistina ja punkkarina pitää silti todeta, että Zen Cafen alkupään tuotanto oli helvetin asiallista kamaa.

Jossain vaiheessa alkoi alamäki, oliko ”Piha ilman sadettajaa” -aikoja? Vihasin tuota biisiä silloin, eikä tunne ole hiipunut. Sen jälkeen ei tainnutkaan tulla mitään kuunneltavaa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Näin tällaisena enimmäkseen metallistina ja punkkarina pitää silti todeta, että Zen Cafen alkupään tuotanto oli helvetin asiallista kamaa.

Jossain vaiheessa alkoi alamäki, oliko ”Piha ilman sadettajaa” -aikoja? Vihasin tuota biisiä silloin, eikä tunne ole hiipunut. Sen jälkeen ei tainnutkaan tulla mitään kuunneltavaa.
Toihan on ihan Eppujen viitoittama polku. Ensin kuranttia kamaa ja sitten alkoi tulla tahroja paperille. Hyi.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Aika vähissä taitaa lopulta olla ne orkesterit, joiden tuotanto omaan makuuni olisi merkittävästi parantunut vuosien varrella.
Radiopuhelimet tarjoaa tähän piristävän poikkeuksen ja uskaltaisin heittää kehiin myös J. Karjalaisen. Etenkin viimeksi mainitun neljä tuoreinta levyä (Et ole yksin, Sinulle Sofia, Sä kuljetat mua ja Soulavaris) ovat todella hienoja teoksia ja saivat minun faniksi, kun ensin oltiin tehty pieni sivupolku Lännen-Jukan kanssa - albumi, jota kuuntelin kovin ja joka herätti mielenkiinnon, että mikä se Jukka puuhailee kaikkein "Väinöjen" jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Malmin lentokentän ympäristössä eli sen pääsisäänkäynnin luona että lumenkaatopaikan luona on alkanut vihdoin tapahtua jotain. Puita on ainakin kaadettu ja ensimmäiset merkkitikut on asetettu uuden rakennettavan alueen kupeeseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Naisilla on menkat ja veri vaihtuu, mutta meillä miehillä ei silleen, mitä nyt joskus on joku kupattu, mutta mulla veri vaihtuu. Kiitti tolle kun välillä kaatuu nenä edellä maahan, tai viimeksi taisi olla otsan kanssa telemark-alastulo. Kädet tietty mäkihyppääjän asennossa takaviistossa. Mä oon urheilumiehiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös