Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 708 089
  • 33 914

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Ajattelin, että Kai Suikkanen olisi ollut jo useita vuosia eläkkeellä. Mutta nähtävästi saatuaan Tepsistä potkut 2014/15 kauden aikana ja vietettyään yhden välikauden 15/16, hän onkin itse asiassa valmentanut joka kausi päävalmentajana. Tällä hetkellä Kaitsu koutsaa Italian divarissa pelaavaa SV Kaltern/Caldaro Rothoblaas -joukkuetta.

 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Penkinpainajaiset, helmikuu 2024

Vuosittain on hieman nolon murheellinen penkinpainajaispäivä. Sehän periaatteessa voisi olla vaikka ikiriesa, joka toistuu julmasti paljon useammin.

Uskon ja toivon, että Jatkoajassa olisi runsaasti henkilöitä, joilla on tarve auttaa. Henkilöitä, joilla on runsaasti myötätuntoa ja jopa ”eeppistä empatiaa”.
Jos, niin voisimme yhdessä edistyneen, humaanisen ja mahdollisuuksien kautta antaa oma apumme.
Voisimme keräillä uusiokäyttöön kuohuviini-, samppanjapullonkorkkeja tai vaikka etelä-eurooppalaisia viinipullojen kierrekorkkeja parantamaan ikäviä ja hyvin nolostuttavia olosuhteita.

Abiturienttien käytös voi joskus olla sangen epäsopivaa. Kuten kirjoituksissa, joissa tulevia kysymyksiä, omia vastauksia ja viimein arvostelua tulee kenties pohdittua liian paljon. Silloin samppanjapullojen korkit voisi sijoittaa/ruuvata mahdollisten kirjoittavien ylioppilaiden peräaukkoon.

Muistan omilta penkki/kirjoitusajoilta levottomuuden, jonka yritin purkaa ähkimällä ja piereskelemällä. Paniikinomaiset abi-persoonat voivat jopa pahimmassa tapauksessa itkien urinoida penkilleen.

Keräämällä korkkeja voimme poistaa penkeiltä ja tuoleilta sen hetkisen tai tulevan elinkaaren liian nopeasti päättymisen kauhun – painajainen reppanaisilta tuoleilta ja penkkiparoilta viimein päättyy.

Pullo tyhjäksi – Korkki talteen – Ei painajaisia - Hyvä omatunto!
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Aika mielenkiintoinen knoppitieto muuten; tasan kerran aiemmin on Suomen tasavallan presidentin isä ollut elossa vallassa ollessaan, vuodesta 1925 vuoteen 1926 jolloin Lauri Relanderin isä kuoli.
En halua viilata pilkkua, mutta eihän Stubb aloita presidentin virassa kuin vasta 1.maaliskuuta eli reilun parin viikon päästä ja elämähän on tunnetusti arvaamatonta, mitä tahansa voi tapahtua, milloin tahansa.

Mutta joo, 1.maaliskuuta tämä sitten toteutunee.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Behm taitaa olla ainoa näistä tämän hetken naisartisteista, jonka tuotantoa voin kuvitella ostavani. Muiden suunnilleen samaa ikäpolvea edustavien main stream -artistien tuotanto ei yksinkertaisesti ole mitenkään samalla tasolla.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Maikkarin kiekkoselostaja Toni Saukkola onkin meikäläistä vain vajaa kaksi vuotta vanhempi.

Jaa Olli Eronen on myös syntynyt -91 ja häneen on ikäeroa hädin tuskin 1,5 vuotta.

Juho Kokko on muuten 1999 syntynyt. Todella nuorena noussut liigaselostajaksi.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei toi vessa ollutkaan naisten vessa. Siis kopissa istut etkä muista miten oot tullut sinne ja teinityttöjen kikatus kuuluu siinä oven takana parin metrin päässä. Ehkä tää kauppakeskuksen hiljainen toinen kerros on hyvä hengailuun kun kaupat on mennyt jo kiinni. Isossa Omenassa.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kansanedustaja Antti Kaikkonen ja rock-muusikko Mr. Lordi ovat syntyneet päivän päässä toisistaan vuonna 1974.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Avautui kyllä että lukulasit on hyvä juttu. Olen niin vanha... Sain lukulasit joulun jälkeen. Kyllä, ikä alkaa ottaa osansa. Silti edelleen usein katselen lähinäköön liittyviä juttuja ilman laseja. Ja sitten yhtäkkiä tajusin että tihrustamisen ja luettavan kauemmaksi siirtämisen sijaan voisin ottaa vain lasit esille. Vaikka ne lasit on yleensä ihan vieressä kotilossaan. Ihmettelen edelleen miksen muista että minulla on lasit jotka auttaa lukemaan pientä pränttiä. Ja luen kirjoja ja nettiä ilman laseja. Ja ihmettelen myös sitä miten paljon lasit auttaa vaikka kuvittelee että näkee kyllä edelleen lukea juttuja. Ja lasien kanssa näkee kaiken paremmin. Kiitos lasit...
Puhumattakaan siitä, että kun aamuhämärissä lukee keittiön pöydän ääressä sanomalehteä joko lasit päässä tai ilman laseja, niin kun vihdoin ymmärtää napsauttaa keittiöön valot päälle, niin huomaa että oho, kylläpä lukeminen helpottui huomattavasti.
Sitä en vielä ole keksinyt, että mitä pitää tehdä, jotta luetun ymmärtäminenkin vielä parantuisi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä on ehkä epäsuosittu mielipide, mutta nää uudet korkit on hyviä. Tai siis se, että ne pysyy pullossa kiinni. Vapauttaa parhaimmillaan jopa yhden käden, ja se on merkittävä määrä käsiä. Ja olihan se outoa että korkit oli ihan irtonaisia, miksi? Mitä sillä irtokorkilla piti tehdä, muuta kuin laittaa se takaisin pulloon?
Mun poskea ne ei raaputa ja ruokakermankin olen saanut osumaan.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Äsken liikennevaloissa seistessä ja edellä olevaa pakettiautoa katsellessa avautui kuinka nerokas auton mallinimi on Transit.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Äsken liikennevaloissa seistessä ja edellä olevaa pakettiautoa katsellessa avautui kuinka nerokas auton mallinimi on Transit.
Odotas kun hoksaat myös Volkkarin pakun nimen.
 

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Janakkalassa myytiin viime vuonna vain kahdeksan uutta ok-tonttia.

Johtopäätös: moderaattort loppuvat kohta kesken, tai sitten niistä tulee entistäkin sisäsiittoisempia.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Janakkalassa myytiin viime vuonna vain kahdeksan uutta ok-tonttia.

Johtopäätös: moderaattort loppuvat kohta kesken, tai sitten niistä tulee entistäkin sisäsiittoisempia.
...Mutta Mesku on vielä pystyssä. Millään muulla ei ole väliä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Keanu Reevesillä on Elite prospects sivu.

Onko muuten monella tämän palstan jäsenellä? Kysmys suunnattu siis hieman ympäripyöreästi kaikille ehkä vain junnuissa hetken kiekkoa pelanneille tai muille.
 
Viimeksi muokattu:

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olen asunut nykyisessä kämpässäni vähän yli kahden vuoden ajan, mutta vasta tänään minulle avautui, että minulla on liesituuletin ja ilmeisesti vielä toimiva sellainen. Tai ainakin sen valot toimivat. Pitänee kokeilla, toimiiko itse tuuletin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös