Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 707 377
  • 33 914

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui kun katselin juuri tulosruutua maikkarilta, että Hifkin Granlundilla on aivan järjettömän pitkä ja muhkea leuka. Vähän niin kuin Harkimon vastakohta.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Avautui juuri, että en enää pysty lukemaan HIFK- alueen viestejä Jatkoajasta vaikka kannattaja olenkin. Siellä oleva itkupotku-mentaliteetti on niin perseestä että välillä oikein hävettää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Avautui, että minulla koko iän ollut outo ja voimakas fobia on trypofobia.

Nyt on ihan pakko kysyä, kun Eevili ilmeisesti lomailee: miten tämä on vaikuttanut naissuhteisiisi? Ovatko ihohuokosta isommatkin reiät pelottavia?

Avautui, että karkista piittaamattomallekin uppoaa Werther'sit pikkukankkusessa.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt on ihan pakko kysyä, kun Eevili ilmeisesti lomailee: miten tämä on vaikuttanut naissuhteisiisi? Ovatko ihohuokosta isommatkin reiät pelottavia?
Tarkennan, ettei minua reiät "pelota" eivätkä kaikenlaiset reiät yleensäkään aiheuta reaktiota. Ainoastaan vierekkäin olevat, syvät symmetriset reiät, kuten hunajakennot tai vastaavat. Ja reaktiona ei ole pelko vaan pahoinvointi, vahva iljetys ja kylmät väreet. Jos googletat kuvia tuolla antamallani sanalla niin näet esimerkkejä näistä kuvista, minä en pysty niitä katsomaan menettämättä kontrollia aika totaalisesti.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Jos googletat kuvia tuolla antamallani sanalla niin näet esimerkkejä näistä kuvista, minä en pysty niitä katsomaan menettämättä kontrollia aika totaalisesti.

No hyi helvetti kun tuli kiva kuva heti vastaan, kun menin googlettamaan. Japanilaistyttö ja matoisia reikiä... vieläkin menee kylmät väreet ja tekee häijyä, kukahan sairas ihminen tuollaisenkin on shopannut. Vankilaa moiselle!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vankilaa moiselle!
Samaa mieltä. Erehdyin innoissani tosiaan googlettamaan myös kun tajusin fobiallani olevan oikea nimi. Ja lopputulos oli puolittainen oksentaminen kuvat nähdessäni. Yhä ne pomppaavat mieleen ja puskee hikeä ja pientä paniikkia kun ajatukset juuttuvat pyörimään kehää.
 

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Avautui, että olen ollut ilmeisesti väärässä kun olen luullut Obin olevan Ipan miehiä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Avautui juuri, että en enää pysty lukemaan HIFK- alueen viestejä Jatkoajasta vaikka kannattaja olenkin. Siellä oleva itkupotku-mentaliteetti on niin perseestä että välillä oikein hävettää.

Noo, älä ny. Itse en ole kannattaja, mutta käyn siellä säännöllisesti juuri itkupotkumentaliteetin ja ajoittain huikeaksi yltyvän kuittailun ja ilmaisun takia.

"Kävi sama asia mielessä, osaatko R.P.M. yhtän valaista mihin perustuu tuo, että juuri 16 peliä voi hävitä ?
nimim. tästä pitäisi virittää mittari, jossa punainen syrjäyttää vihreää aina tappion tullessa."

"Pitäisi myös virittää mittari, joka laskee, kuinka moni HIFK-fani hyppää leivänpaahtimen kanssa kylpyammeeseen aina hävityn pelin jälkeen."

Priceless:).
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Samaa mieltä. Erehdyin innoissani tosiaan googlettamaan myös kun tajusin fobiallani olevan oikea nimi. Ja lopputulos oli puolittainen oksentaminen kuvat nähdessäni. Yhä ne pomppaavat mieleen ja puskee hikeä ja pientä paniikkia kun ajatukset juuttuvat pyörimään kehää.

Perkele veijari. Avautui, että kärsin täysin samoista oireista. Huh, mitä kuvia. Mutta minulle kuvotusta aiheuttaa myös esim. lettutaikinan pinnalle ilmestyvät kuplat/reiät. Jostain syystä ne saavat minut kuvittelemaan ihon, jolla on helvetisti reikiä ja kuplia.
Avautui myös se, että "kärsin" liiallisesti uteliaisuudesta, kun aina pitää googlettaa tms. vaikka varoitetaan ällöttävistä asioista etukäteen, ei auta.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minulle avautui, että Kuopio Steelersin logo kuvaa myös S-kirjainta. Aiemmin olin siinä uskossa että logo muistuttaa vain am. jalkapalloa, sekä oikein katsottuna naisen värkkiä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Avautui, että Tepsillä on ainoastaan kahden pelatun kierroksen jälkeen jo viisi pistettä enemmän kuin Jypillä, Tapparalla, Ässillä ja Bluesilla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Avautui, että Tepsillä on ainoastaan kahden pelatun kierroksen jälkeen jo viisi pistettä enemmän kuin Jypillä, Tapparalla, Ässillä ja Bluesilla.

Avautui, että Ilves aloitti liigan puhtaalla pelillä. Erityisesti 5-2 avausvoitto Tapparasta lämmitti mieltä oikein kovasti.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tuo väärinkäsitys johtuu varmasti yleisesti siitä, että ihmiset kuvittelevat tuon "para"-alun juontavan juurensa vammaisuudesta vaikka oikeasti se tulee "parallel"-sanasta.

Paralympialaiset tarkoitti vielä 50-luvulla sanojen "paraplegic" ja "Olympics" yhdistelmää, mutta nykykäytännön mukaan tulkinnan pitäisi olla etuliitteen "para" ja sanan "Olympics" yhdistelmä. "Para" ei suinkaan tule englannin sanasta "parallel", niin kuin virheellisesti näytään luulevan, vaan se on peräisin kreikan kielestä, missä sana tarkoittaa rinnakkain olemista, josta se on toki sitten johdettu englantiin mm. sanaksi "parallel". Joku oikeasti kielitieteilijä voinee selittää, miksi sana on "paralympics" eikä "paraolympics".
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Avautui, että kannatti vitkuttaa urheilulehden maksun kanssa, kun lupasivat laittaa 2kk plustv paketin kaupan päälle, kun lasku on maksettu. Jouduin tosin maksamaan sen muistutusmaksun 5e, mutta nyt näkyy sm-liiga ja formulat loppukauden ajan. Korttikin tupsahti juuri sopivasti keskiviikkona postiluukusta.

Avautui myös, että canalilla selostava Lauri Tammi (?) runkkaa samalla kun selostaa, on melkoista ähkimistä ja eihän tuota pysty kuuntelemaan kukaan.
 

J.Petke

Jäsen
Avautui myös, että canalilla selostava Lauri Tammi (?) runkkaa samalla kun selostaa, on melkoista ähkimistä ja eihän tuota pysty kuuntelemaan kukaan.

Tuo on muuten aivan saatanan ärsyttävän kuuloista. Perkele kun menit sanomaan, sitä ennen tuo ei häirinnyt ollenkaan.

Hyvä täsmennys tuosta paralympialaisjutusta ylempänä. Itsekin taas viisastuin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuulin eräältä parturilta, että on sellainenkin harrastus, että parturissa jotkut asiakkaat runkkaavat samalla, kun parturi parturoi heidän hiuksiaan. Minulle ei suositellut tuota, enkä olekaan harrastanut, enkä aikonut harrastaa, mutta avautui kyllä, että aika jännä harrastus joillakin.

Kuka avaa ketjun "Jatkoajan parturissa runkkaavat"?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös