Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 744 383
  • 34 000

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Työpaikkani ainoa miestenhuone sijaitsee aivan toisella puolella rakennusta omaan osastooni nähden.

Gentleman (en tarkoita nimimerkkiä) ei siitäkään huolimatta käyttäisi naistenhuonetta vaan ruikkaisi rakkonsa sisällön lähimpään kukkaruukkuun tahi roskapönttöön.

vlad.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sitä paitsi siellä naistenhuoneessa on käytettävissä kookoksen hajuista käsivoidetta.

Nyt alkaa mietityttämään, olitko ainoa mies tuolla naistenhuoneessa...Enkä mä siis tuomitse. Antaa kaikkien kukkien kukkia;)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Niinpä niin. Ja keitähän siellä on mahtanut olla seurana?

Siinä vaiheessa kun meikäläinen kirjoittaa miesten välisestä lemmestä noin antaumuksella niin multa saa iroittaa vasemman kassin vapaalla tyylillä.

Olet sairas yksilö...erittäin sairas. Mistä ihmeestä tuollaisenkin voit muistaa?
 
Nyt alkaa mietityttämään, olitko ainoa mies tuolla naistenhuoneessa...Enkä mä siis tuomitse. Antaa kaikkien kukkien kukkia;)

Höh. Mutta kun sillä voiteella saa rystyset niin ihQ:n pehmeiksi ja kookokselta tuoksuviksi.

Itse asiassa olen ainoa täysi-ikäinen urospuolinen ihminen koko suatanan työpaikalla.

Ja tämä ei edes ollut mikään epätoivoinen heteromaineeni pelastusselityksen yritelmä, vaan ihan kovaa faktaa. Suorastaan sykkivää, kivikovaa faktaa!
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Avautui, että Anssi Kela on melko taitava basisti.
Eihän kaverin soittotaidoissa mitään vikaa olekaan. Biisintekijänä ja laulajana vaan karmea.

Kyllä tuollaisen kaverin bändiinsä soittelemaan ottaisi, jos se vaan pitäisi turpansa kiinni (ehkä taustalauluun voisi antaa luvan) ja pysyisi erossa säveltämishommista.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Wikipedia: JYP kirjoitti:
Jyväskylässä joukkueesta käytetään nimitystä "Jyppi", mutta valtakunnassa käytetään yleisemmin nimitystä "Jypi".

Noh, aina oppii jotain uutta. Ehkä Jatkoaika sitten poikkeaa demografialtaan selkeästi muuta valtakunnasta (monennesta?), kun nopealla haulla koko JA:n historiasta löytyi hieman päälle 300 "jypi"-mainintaa, mutta "jyppi"-kohdalla hakua rajaava 500 kappaletta tuli täyteen jo vuosi taaksepäin.
 

d2uce

Jäsen
Noh, aina oppii jotain uutta. Ehkä Jatkoaika sitten poikkeaa demografialtaan selkeästi muuta valtakunnasta (monennesta?), kun nopealla haulla koko JA:n historiasta löytyi hieman päälle 300 "jypi"-mainintaa, mutta "jyppi"-kohdalla hakua rajaava 500 kappaletta tuli täyteen jo vuosi taaksepäin.

Erittelitkö sitten näiden termien käyttäjistä jyväskyläläiset ja muun valtakunnan kansalaiset erilleen?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Erittelitkö sitten näiden termien käyttäjistä jyväskyläläiset ja muun valtakunnan kansalaiset erilleen?

Luonnollisestikaan en, mutta hieman oudolta tuntui, kun tuo "vain jyväskyläläisten käyttämä" Jyppi oli noinkin paljon yleisempi verrattuna "muun valtakunnan käyttämään" Jypiin. Elän kuitenkin uskossa, että valtakuntalaisia on lopulta määrällisesti huimasti enemmän kuin jyväskyläläisiä ja, että tämä lukumäärä olisi myös jossain suhteessa termin käyttömäärään. Bubismina voinee toki todeta, että jyväskyläläiset toki myös keskustelevat enemmän oman kaupunkinsa seurasta, mutta vaikuttaako se loppusummaan nostavasti vai laskevasti? Vaikuttanee.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Minulle avautui että Jatkoajan nimimerkki ja jääkiekon suurlähettiläs tutzba on herkkänahkainen.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Minulle avautui että Jatkoajan nimimerkki ja jääkiekon suurlähettiläs tutzba on herkkänahkainen.

minulle taas avautui tämä todella nokkela kommentti parin minuutin miettimisen jälkeen. ja siis, tämä oli oikeasti hyvä
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joo niin tekee, mutta paljonkohan se syö muistia tallenteesta? Meillä kun tuo levy on kroonisesti aina täynnä.

Sama juttu. Nyt äkkiä nerdit joku nippelikonsti kehiin jolla tuosta pääsee irti.

Tosin henk. koht. uskon että teksti-tv:n sivujen (vaikkapa sitten satojen tahi tuhansienkin) tallentaminen liikkuvaan kuvaan verrattuna vaatii tilaa jokseenkin yhtä paljon kuin teelehti Itä-Intian kauppakomppanian historiasta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä tutzban herkkänahkaisuus ei ole vielä avautunut, mutta kaipa siihen vaaditaan jotain korkeampaa johdatusta tai jotain, jotta avautuisi. Sen sijaan tuo avoinna oleva TV kertoi äänettömänä sellaista tarinaa, että ilmeisesti maamme mojovin tyttöbändi, Tiktak, on joko telakalla tai kuopattu. Nääs kun Voice TV:llä pyöri vähän aikaa sitten em. bändin vokalistin, Petran, soolokipale. Itse biisi jäi kuulematta, kunhan kiinnitin voimakasta huomiota Petran somaan ulkokuoreen.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Monikin asia. Tajusin että naiset on petoja. Tavalla tai toisella. Sitten tajusin jotain minkä jo unohdin koska puhelu keskeytti tämän turhaakin turhemman viestin postaamisen. Palaan asiaan siinä vaiheessa kun olen jälleen saanut päähäni tämän ihmeellisen aatokseni.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ai niin. Nyt sen muistin perkeles. Hiusten värjääminen on todella rasittava operaatio. Kaikkien eettisten paskojen lisäksi se on erittäin likaista touhuilua. Noh, onneksi jälki on ihan hyvää. Ensimmäinen tuttu joka kadulla käveli vastaan kommentoi lopputulosta sanoilla "Rättipää Neekeri".. Kyseessä oli 70v ihminen joten se siitä...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Monikin asia. Tajusin että naiset on petoja. Tavalla tai toisella. Sitten tajusin jotain minkä jo unohdin koska puhelu keskeytti tämän turhaakin turhemman viestin postaamisen. Palaan asiaan siinä vaiheessa kun olen jälleen saanut päähäni tämän ihmeellisen aatokseni.

Jäämme odottamaan sitä jäätävää analyysiä, että mikä sitten avautui...

Itselleni avautui se, että naiset on naisia, ihan syntymästäään lähtien. Sunnuntaina olin lähdössä lasten kanssa keilaamaan. Huutelin aikani, että nyt mennään ja tottakai tyttäreni, 9-vee oli viimeisenä ja vastasi kylmästi, että tulen, kun saan hiukseni laitettua.
Nainen on ... syntymästään sitä, jo ja muut odottaa. Avautui.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
The End

Tajusin eilen matsista palatessani että voin lopettaa rauhassa jääkiekon seuraamisen. En tule koskaan näkemään että Blues tai Leijonat ikinä voittaisi mitään mestaruutta (miehissä).
 

Blunttis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat KalPa
hmm, nyt kyllä avautui, että kuinka helppoo oliskaan tehä ongelmia elintarviketeollisuudelle jos huvittais. Vähän rikkois lasia, sitten jakais ne muutamalle kymmenelle tyypille ympäri Suomea. Jokainen sitten väittäis että tätä oli tuotteessa X...tavarat pois kauppojen hyllyltä. Ideaa ois aika helppo soveltaa mihinkä tahansa kulutustuotteeseen.

Saa nähdä onko Ruotsissa jo näin tehtykin.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Avautui, että Herttoniemen hyppyrimäki näkyy Kulosaaren sillalta metrolla matkustettaessa. Matkustanut ko. kohdan ohi varovaisenkin arvion mukaan vähintään viitisentuhatta kertaa ja tänään näin hyppyrimäen ensi kertaa metrosta.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Olen kohtuullisen varma että vain Suomessa voi nähdä metron ikkunasta hyppyrimäen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kohtuullisen varma että vain Suomessa voi nähdä metron ikkunasta hyppyrimäen.

En ole varma näkyykö itse mäki, mutta Oslossa metro menee ainakin läheltä Holmenkollenin mäkeä. Tosin tuon Holmenkollenin rataosuuden pitäminen metrona voikin olla hieman kyseenalaista, mutta kuitenkin se lasketaan metroverkkoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös