Artyom Zagidulin – Lukon ykkösmaalivahti

  • 153 473
  • 1 004
Ihan turhaan täällä hehkutetaan. Tyhjä arpa.
Tämä ei ole pelkästään sinulle, vaan yleisesti kaikille. Miksi vitussa pitää kaivella ja ennen kaikkea lainata vanhoja viestejä kuukausien takaa? Jokainen varmasti tunnekuohussa ja tappion jälkeen yms. kirjoitellut kaikenlaista niin miksi niitä nyt pitää "jälkiviisaana" siteerata täällä. Tätä ilmiötä on nähty Lukko-osiossa aika paljon viime aikoina.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Veikkaan et kalapalaakin vastaan olisi zagilla tullut pisteitä. Tiedä sitten mihin Lehtisen itseluottamus on kadonnut, mutta zagi tosiaan ihan selkeä ykkönen nyt. Taidetaan kohta Jukuri kutsua takaisin ja lähetetään Lehtinen maailmalle.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Ja sinne meni viikon myötähäpeäpalkinto. Onnea.

Huikea kassari on Zagi!
Ihan vitun sama. Jos joku on niin vitun urpo, että kaivaa noin 3 kuukautta vanhoja viestejä päteäkseen, niin ei sielläkään kaikki hyvin ole. Mä nautin Zagin nykyisistä otteista. Joku saa nauttia noista viesteistä, jotka on lähetetty silloin kun koppi ei tarttunut.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Muistan, että ensimmäisten pelien aikana kiinnitin huomiota siihen, että peli näyttää maistuvan Zagille, mutta torjuntaprosentti oli pitkään alle 90%. Nyt on Liigan torjuntaprosenttitilastossa kuudenneksi paras lukemalla 91,55%. Aika salakavalasti (ainakin omiin silmiin) noin korkealle noussut, mutta täysin ansaitusti.

Myös päästettyjen maalienkeskiarvossa aivan Liigan huippua. Liigassa vain 3 maalivahdilla on alle 2 päästettyä maalia per ottelu:

3. Zagidulin, 1,79
2. Heljanko, 1,76
1. Lebedeff, 1,40
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin tiedän, että venäläinen erikoispolliisi näkee selkämyksessään noin lukevan kun peiliin katsoo, mutta miten tämä liittyy jääkiekkoa ammatikseen pellailevaan Zagiduliniin?
Sitä pitäis varmaan kysyä @Bakaun Imaami.
Homon huutelu haukkumasanana on kyllä niin Hinnerjoki 1997, etten tiedä mitä sanoa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Suosittelen kuitenkin ainakin kokeilemaan joko edes puoli sekuntia harkittuja mielipiteitä tai vaihtoehtoisesti turvan kiinni pitämistä, niin varmistaa että kukaan runkkari ei tule kaivelemaan vanhoja viestejä.

Itse voi tietysti silti käsi housuissa kaivella omia viestejään ja muniaan ja haistella kättään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ipe_

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikenlaista on saanut lukea tänään.

Lukon pelaajien pitäisi antaa (ja aivan satavarmasti antavatkin) ehdoton tuki Zagidulinille, joka tällä hetkellä on täysin syytön kotimaansa tekemisiin. Olen tässä maailmanpoliittisessa tilanteessa sitä mieltä, ettei nyt hankita mitään venäläispelaajaa KHL:stä enää loppukaudeksi, mutta sen ei todellakaan tarvitse tarkoittaa sitä, että Zagidulin syrjäytetään ja ulkoistetaan yhdenkään kannattajan toimesta. Zagidulin kuitenkin on jo yksi meistä ja ollut sitä pidempään. Lukon yhteisönä pitäisi pitää jokaisesta huolta.

Voin vain kuvitella, kuinka karsealta miehestä itsestään tuntuu tämän hetken tilanne. Ei varmasti ole helppoa. Karkoituspuheet ovat ihan sitä itseään, mitä Putlerkin haluaa, että yksittäisiä venäläisiä henkilöitä ruvetaan vainoamaan EU:n rajojen sisällä. Paholainen on venäläinen hallinto, eikä tavan venäläinen kansalainen.

Zagidulin kuuluu meidän perheeseen ja perheessä kuuluu pitää yhtä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Paholainen on venäläinen hallinto, eikä tavan venäläinen kansalainen.
Noin yleisesti ottaen olen kyllä sitä mieltä, että ukrainalaisten veri nimenomaan on tavan venäläisten käsissä, eivät he ole mitenkään vastuusta vapaita siitä että Putin on päästetty valtaan. He nimenomaan ovat vastuussa siitä.

En tiedä mitä mieltä Zagi on Putinista ja Ukrainan sodasta, eikä se minua oikeastaan kiinnostakaan, hän on Lukossa töissä ja toivon että tekee työnsä niin hyvin kuin osaa. Varmaan keskittyminen voi olla vaikeaa.

Jos niin koko EU:ssa päätetään, että jokaikinen venäläinen karkotetaan, niin minusta se olisi tässä tilanteessa aivan ok ja yksi maalivahti siinä vähemmän kuin pisara meressä.
Sitäpaitsi eikö Lukolla ollut liigan paras maalivahtikolmikko ja venäläisiä (maalivahteja) on kilpailijoillakin. Too soon ehkä.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Jos niin koko EU:ssa päätetään, että jokaikinen venäläinen karkotetaan, niin minusta se olisi tässä tilanteessa aivan ok ja yksi maalivahti siinä vähemmän kuin pisara meressä.
Se on juurikin näin. Hieman eri asia puhua karkoituksesta omaan maahansa, kun vaakakupissa on saada kuriin toisen valtion suvereniteettiin kajoava, verta haluava hullu. Lentolippu versus sinkkiarkku. Hyi helvetti että näitä kehdataan edes samassa lauseessa mainita.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Noin yleisesti ottaen olen kyllä sitä mieltä, että ukrainalaisten veri nimenomaan on tavan venäläisten käsissä, eivät he ole mitenkään vastuusta vapaita siitä että Putin on päästetty valtaan. He nimenomaan ovat vastuussa siitä.
Se nyt on ihan sama ketä itänaapurissa äänestää, Putinin nimi sieltä uurnasta silti nousee toisensa perään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se nyt on ihan sama ketä itänaapurissa äänestää, Putinin nimi sieltä uurnasta silti nousee toisensa perään.
Näin on. Ollaan kansalaisvaikuttamisen keinoissa äänestämisen tuolla puolen ja pitkällä, oltu jo kauan. Vastuu tästäkin kehityksestä on vain ja ainoastaan Venäjän kansalla. Ei ole mitään ulkopuolista voimaa joka on tilanteen tähän pisteeseen ajanut, eikä ulkopuolista voimaa joka voisi tilanteen korjata. Venäjän kansa on tehnyt valintoja joiden seurauksena nyt Venäjä tappaa ukrainalaisia.

Asialle on parempiakin ketjuja.
 

Latzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin on. Ollaan kansalaisvaikuttamisen keinoissa äänestämisen tuolla puolen ja pitkällä, oltu jo kauan. Vastuu tästäkin kehityksestä on vain ja ainoastaan Venäjän kansalla. Ei ole mitään ulkopuolista voimaa joka on tilanteen tähän pisteeseen ajanut, eikä ulkopuolista voimaa joka voisi tilanteen korjata. Venäjän kansa on tehnyt valintoja joiden seurauksena nyt Venäjä tappaa ukrainalaisia.

Kyllä semmoista oksennusta tänne kirjoitat, että mieli ei tekisi edes kommentoida, mutta Venäjän tilanteesta voin sanoa tietäväni niin paljon enemmän kuin sinä, että tähän oli pakko tarttua.

Milloin Venäjän kansa on saanut tehdä valintoja? Viimeisin Venäjän kansan itse tekemä valinta taitaa olla se, kun viikinkiruhtinas Rurik pyydettiin Venäjälle kuninkaaksi. Sen jälkeen Venäjän kansa on saanut kärsiä niin huonosta johtajuudesta, että on halveksittavaa toimintaa sinulta alkaa syyttää tästä sodasta Venäjän kansaa. Suosittelen tutustumaan Venäjän historiaan ja myös nykytilaan muutenkin kuin pelkällä äidinmaidossa perityllä ryssävihalla.

Se, että maassa näennäisesti järjestetään vaaleja, ei tarkoita, että siellä voidaan oikeasti vaikuttaa. Ei Venäjällä kansa ole voinut vaikuttaa koskaan. Siellä nytkin äidit itkevät, kun odottavat, että tuleeko poika kotiin sinkkiarkussa. Poika, joka on sodassa vain, koska toinen vaihtoehto olisi kuolema tai vankila. Ja kyllä, minä tiedän tämän, kun olen koko päivän pitänyt yhteyttä venäläisiin tavallisiin kansalaisiin (jotka kaikki keiden kanssa olen yhteydessä, ovat tuominneet Putinin toimet). Olen myös ollut yhteydessä ukrainalaisiin ystäviin eikä sielläkään syytetä Venäjän kansaa vaan sen poliittisia päättäjiä (joita kansa ei siis ole todellakaan oikeasti valinnut!).

Toivottavasti joukkue tukee Zagidulinia, koska hän todellakin on täysin syytön. Tässä ei nyt tavallisten ihmisten kesken tarvita yhtään enempää konflikteja, vaan yhdessä näistä asioita pitää selvitä!
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voitteko kirjoitella näitä juttujanne niille kuuluviin osioihin. Täällä puhutaan Zagista ja hänen peliesityksistään.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei varmasti ole kiva päivä Zagille. Varmasti tuntee ihmisiä, joilla on siteitä Ukrainaan tai jopa tuntee itse ukrainalaisia. Tilannetta ei helpota se, ettei ole keskimäärin hyväksi omalle urakehitykselle tai jopa terveydelle ilmoitella omia, Kremlin vastaisia kantoja jos meinaa elää elämäänsä kotimaassa.

Voi vain kuvitella, millä fiiliksillä kävelee koppiin ja laittaa kamoja päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös