Aprillipäivä

  • 210 306
  • 741

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eipä tänne kovin vaikea ollut löytää.. Ihan mukava aprillipilahan tää oli, mutta ihmetyttää kans pilan tyyli. Ilmeisen monta kirjoittajaa tän on kuitenkin tosissaan ottanu.. Tosin huomennahan kaikki on taas normaalisti..
 

Puster

Jäsen
Itseäni ei juuri haittaisi, vaikka jäisikin samanlaiseksi. Samaantapaan kuin Rööri Korneri. Kyllä ne kaikki tarpeelliset viestit tuon 'Uudet viestit' -namikan kautta löytyvät.
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
Meni vähän samaan kastiin tää vapaan varastus-pila, kuin se kun joskus ala-asteella luokan pojat (minä mukana) päätti ottaa irti luokan oven ja viedä sen vähän sivummalle. Ei ope ymmärtäny pilan päälle, ei.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
-japi- kirjoitti:
Hiki valui, kaljaa meni, kyynelet valuivat, parvekkeen kaiteella käväsin ja juustohöylä kädessä uhosin. Huono oli pila..
Olin jo vetämässä itseäni hirteen, kunnes päivitin murheenmurtamana viimeisen kerran sivua ja sitten oli kuin Jumala olisi laskeutunut taivaista. Vapaa alue levittäytyi verkkokalvojeni eteen valon ja kuorolaulun säestämänä. Rasvattu köysi sai jäädä ja valua komeronkätköihin pimeään odottamaan sitä pahempaa huomista. Toistaiseksi kaikki on hyvin!

***

Ei tähän sinänsä hupaisaan pilaan kyllä uskoa voinut hetkeäkään, mutta arvoitukseksi on jäänyt, että miten hitossa tämä alue oli sitten löydettävissä, jos se on koko ajan ollut täällä? Minulle tämä vaan ilmestyä pompsahti tovi sitten tähän, enkä mitään poikkeuksellista tehnyt.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ted Raikas kirjoitti:
Ei tähän sinänsä hupaisaan pilaan kyllä uskoa voinut hetkeäkään, mutta arvoitukseksi on jäänyt, että miten hitossa tämä alue oli sitten löydettävissä, jos se on koko ajan ollut täällä? Minulle tämä vaan ilmestyä pompsahti tovi sitten tähän, enkä mitään poikkeuksellista tehnyt.
Omat tiedot, Uudet viestit, Google...
 

Afan

Jäsen
Helppo tapa oli myös yksinkertaisesti kirjoittaa forumid:ksi 7.

Kun SM-liigapalstan id on 2, Mestiksen 3, maajoukkueen 4, muiden kiekkosarjojen 5 ja NHL:n 6, ei Vapaan keskustelun id:n arvaaminen vaatinut suurta pohdintaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Afan kirjoitti:
Helppo tapa oli myös yksinkertaisesti kirjoittaa forumid:ksi 7.

Kun SM-liigapalstan id on 2, Mestiksen 3, maajoukkueen 4, muiden kiekkosarjojen 5 ja NHL:n 6, ei Vapaan keskustelun id:n arvaaminen vaatinut suurta pohdintaa.
Tuohon täytyy olla vähintään insinööri (AMK), DI suositeltavimmin.
 

Andrei

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei helvetti menin vipuun tuossa Vapaa keskustelu suljettu hommassa ;>.
 
Itse aamulla katsoin vaan että heiii jotain puuttuu, kunnes parin sekunnin jälkeen muistin että on aprillipäivä. Tänään muutenkaan en ole oikein uskonut yhtään mitään uutista. No ihan hauskoja juttuja nuo on lähinnä olleet.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
pikkukatti kirjoitti:
Itse aamulla katsoin vaan että heiii jotain puuttuu, kunnes parin sekunnin jälkeen muistin että on aprillipäivä. Tänään muutenkaan en ole oikein uskonut yhtään mitään uutista. No ihan hauskoja juttuja nuo on lähinnä olleet.

Heh itse en juuri noista tämän päivän uutisista meinannut uskoa sitä, että alkoholin myyntiä siirretään yhdeksää, koska se olis ihan mennyt jonain pilana. No näköjään tottahan tuo on ja itselle ihan yhdentekevä.
 
macnevis kirjoitti:
Heh itse en juuri noista tämän päivän uutisista meinannut uskoa sitä, että alkoholin myyntiä siirretään yhdeksää, koska se olis ihan mennyt jonain pilana. No näköjään tottahan tuo on ja itselle ihan yhdentekevä.
Samaa olisin itsekin epäillyt, jos en jo pari päivää sitten olisi kuullut kyseistä uutista. Että tuollaista harkitaan. Ihme ettei kukaan tuttu ole koittanut huijata mitenkään. Tosin hieman epäilin kun äitini kertoi aika älyttömän tapauksen viime yöltä. Mutta totta se sitten olikin. Tai että velipoika oli menossa Venäjälle polkupyörällä. Mutta se ei ole mikään ihme. Jos matkaa on vajaat 10km ja ei tarvitse jonotella. Viinaa ei tosin pysty tuomaan, mutta tupakkakartonki menee tarakalla. Ja voihan siellä rajan takana ottaa kevyet humalat.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuvaton.com tarjosi varsin hauskan aprillipilan. Eihän tuo nyt ketään huijaa, mutta ainakin meikäläistä nauratti.

*edit* mainittakoon vielä, että Pietarin kaupunki haluaa lahjoittaa Turulle pronssisen Putin- patsaan.

Tuo olisi kyllä oikeastikin melko hauska näky, pronssinen Vladimir vaikka kauppatorille. Varsinkin kun "uutisen" mukaan vaihdossa Venäjänmaalle olisi matkaamassa patsaan muodossa itse pimppi-Ilkka.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös