Aprillipäivä

  • 210 389
  • 741

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Vincent kirjoitti:
Iltasanomat väittää Paavo M. Petäjän tulleen ulos kaapista Lahden dopinginskandaalin suhteen ja hän on nyt tehnyt kohupaljastuksen,joka kertoo Harri Kirvesniemen olleen pääpiru ko.jupakassa.
Aika kovapäinen päätoimittaja saa olla, että tuollaisen jutun laskee aprillipilana liikkeelle. Käräjät kutsuvat helposti mm. kunnianloukkaussyytteiden muodossa...
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
M@rko77 kirjoitti:
Aika kovapäinen päätoimittaja saa olla, että tuollaisen jutun laskee aprillipilana liikkeelle. Käräjät kutsuvat helposti mm. kunnianloukkaussyytteiden muodossa...

Minä en itse asiassa edes pitänyt tuota juttua aprillipilana, kun sen tuossa luin vaikka muistin kyllä mikä päivä on. Ja itse asiassa en ole vakuuttunut vieläkään, koska aika rankalta pilalta vaikuttaa ainakin yhden miehen kannalta. Nyt näyttää Harrin vastine löytyvän sivuilta.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
hannes_ko kirjoitti:
Eikös nämä ole tarkoitus spoilata vasta huomenna? Olisi paljon hauskempi saada joku retkuunkin. Koska aina joku menee. Höh tosikoille.
Ite ainakin menin täytyy myöntää. Ei ollut yhtään muistissa että on aprillipäivä. eb.netin pilakin osui ja uppos helposti.
Helvetti että hävettää olla näin tyhmä joka vuosi :)
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
pala kirjoitti:
Minä en itse asiassa edes pitänyt tuota juttua aprillipilana, kun sen tuossa luin vaikka muistin kyllä mikä päivä on. Ja itse asiassa en ole vakuuttunut vieläkään, koska aika rankalta pilalta vaikuttaa ainakin yhden miehen kannalta. Nyt näyttää Harrin vastine löytyvän sivuilta.
No, en minäkään ole vakuuttunut, että kyseessä olisi aprillipila. Tuollainen pila voi maksaa lehdelle monen monta euroa potkuista puhumattakaan. Vaikka toisaalta, iltapäivälehdistön juttujen totuusarvo on aina kyseenalainen..
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Kyllä mentiin täälläkin aika rankasti, tosin se hieman paljasti, että palvelin ei ollut ruuhkatunut.

Tosin, mikäs siinä, olisihan se Mäkeläkin voinut ihan hyvin onnistua... :)
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Joo, aprilliahan se. Ilta-Sanomien ensimmäinen aukeama aihetta sivuavaa asiaa ja urheiluliite revittää neljällä sivulla. On hommattu väite, vastine, kirjoitettu kolumni ja selvitetty taustoja. Pienen pieni harmiton pila siis, joita aprillipäivänä on tapana tehdä. Varmasti Paavo ja Harri ottavat huumorilla.

(En ostanut kyseistä lehteä. Sinänsä ihan uskottavaa juttua Petäjältä siitä, että Kirvesniemellä olisi iso rooli, mutta vähän epäilyttää Petäjän motiivit.)
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Ihan kympillä luin ton jutun. Se jatkoaikaan kirjoittavien värväys meni jo vähän liian pitkälle. Loistava juttu, myönnetään.
 
Viimeksi muokattu:

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Lauri kirjoitti:
Ihan kympillä luin ton jutun. Se jatkoaikaan kirjittavien värväys meni jo vähän liian pitkälle. Loistava juttu, myönnetään.

Itse en tähän halpaan mennyt.. Varsinkin tuo Seppo Mäkelä-juttu alkoi vähän haiskahtaa.. Mutta hyvä yritys kuitenkin toimitukselta :D
 

ElBimbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kun nyt kävi niin ikävästi, että jäin ilman lippua, niin pakkohan se on mennä tuomariksi illan SaiPa-HIFK peliin. Tuomarinahan pääsee katsomaan pelin parhaimmilta paikoilta, mitä hallista löytyy. Kaikkia sääntöjä en välttämättä pilkulleen osaa, mutta eiköhän niitä neuvojia jostain löydy.
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pasanen kirjoitti:
Hän on eilisen illan pyörinyt Hämeenlinnassa...
http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=32892
Heh :)

Ite menin kahteen ja helppoon meninkin. Kannattais vissiin lukea tästä lähtien ne uutiset kunnolla, että tajuais päivämääränkin kunnolla. Vasta heränneenä eb.nettiin lukemaan että Pirnekselle tehdään oma patsas. No tietenkin tommonen tähän aikaan aprillipäivästä tietämättömänä uppoaa. Kerkesinpä jo tekemään oman ketjun aiheesta jatkoaikaankin, tosin hetken ihmettelin miksei sitä jo löydy.

Iha hirveetä.
 
Itsekin olin otsikon nähtyäni, että WTF. Mutta sitten luin jutun loppuun ja kuvan Seppo Mäkelästä. Ei ihan mennyt läpi :D. Hyvä yrkkä kuiteskin.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Tietokone-lehden pilassa teleoperaattori Cyberspace jakaa Kauppatorilla 1000 ensimmäiselle asiakkaalle kytkykaupan avautumisen kunniaksi ilmaisen 3g-puhelimen. Jos ei ehdi aivan ensimmäisten joukossa, niin 150 seuraavaa saa sentään ilmaisen autopesun. Houkutteleva tarjous!

linkki
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Damn, huomasin heti että tämä on aprillipila. En ehtinyt lukea kuin otsikko niin aprillipila tuli heti mieleen. Mutta hyvä yritys kuitenkin, tällaisia ovat aina hauskoja.
 
Ylen Peliuutisten vetovihjeissä vihjattiin Jari Litmasen siirtyvän Mälmöstä ensi kaudeksi Readingin pelaajamanageriksi. Petti toimittajaltakin pokka tuota kertoessaan.

Myös tämä lopun insertti oli hupaisa. Jutussa kerrottiin Brysseliin perustettavasta pelihimon valvontakeskuksesta, josta voidaan valvontakameroiden avulla tarkkailla jokaista Suomen RAY:n pelipistettä, esimerkiksi Kyyjärven huoltoasemia.
 
Suosikkijoukkue
Liigan kärki ja jumbo
Heh, kaveri sanoi ihan hätä housussa: "tuomarit menny lakkoon ei jumaliste" niin luulin että koittaa jekuttaa. Sitten laitto linkin uutiseen niin itsekkin älysi että pilahan se on :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös