Antipatioita jotain Sm-liiga joukkuetta kohtaan?

  • 4 893
  • 61

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Okei sain tuosta viha-rakkaus muihin kirjoittajiin ketjusta tämän idean. Eli olen huomannut, että monella kirjoittajalla on joitain kummia syviä kaunoja jotain joukkuetta kohtaan tai jopa joukkueita. Tänne voisi kirjoitella perusteluita näistä antipatioista joita sitten kyseisen joukkueen fanit voivat puolustella.. tai jotain sinnepäin.

Itselläni ei ole sen kummempia antipatioita ainakaan enään mitään joukkuetta kohtaan.

Ennen tosin vihasin jokereita, koska ne sai kaikki parhaimmat pelaajat ja voitti niin monta mestaruutta. Olivat niin pirun rikkaita ja ennenkaikkea pudottivat kärpät liigasta. Mutta se oli vain kateutta. Tapparaakin vihasin hetken, mutta eihän se ole joukkueen vika, jos valmentaja sanelee pelityylin.
 
Viimeksi muokattu:

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Minun antipatiani ovat niin kausittaisia. Ei ole oikein mitään kesto inhokkia. Ennen suurinta inhoa herätti Jokerit ja Hifk, mutta ei oikein enään nekään. Vuonna 2002 tietysti inho Jokereita ja epämääräisiä maaleja kohtaan oli huipussaan, mutta nopeasti sekin laantui. Nykyään suurinta vestarintaa herättää Hpk ja Kärpät, eikä niissäkään itse joukkue vaan lähinnä muutamat puusilmäiset fanit. Varsinkin tuntemani Hpk:n fanit ovat varsin yksisilmäisiä ja vain yhdennäkökulman omaavia. Sama koskee myös muutamia palstalla olevia Kärppien kannattajiakin.

Todettakoon kuitenkin, että näistä edellämainituista joukkueista löytyy myös paljon hyviä ja fiksuja kirjoittajia, mutta näistä löytyy silti mielestäni muita enemmän yksisilmäisyyttä.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilves.

95% työkavereista on Ilvestä kannattavia gloryhunttereita jotka eivät isommin seuraa lätkää muutakuin muistavat nälviä kun Tappara häviää ja Ilves voittaa.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Nuorena oli antipatioita Tapparasta ja varhaisaikuisena Jokereista, mutta ne molemmat johtuivat näiden joukkueiden keskenkasvuisista faneista.

Ei oo pitkään aikaan kyllä ollut mitään yhtään mitään joukkuetta vastaan. IFKn pelejä seuraan silmä kovana, muilla ei ole pätkänkään väliä.

Kahden turhan kaverin tekemisille hymyilen toki aika-ajoin: Tamminen ja Jortikka. Kummatkin osoittaneet hyvin, että menestyminen ei ole heistä kiinni, vaikka kovaan ääneen niin luulevatkin.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Jos nyt sallitaan liigan ulkopuolinen elämä niin suurimmat antipatiat täältä suunnataan mikkeliin, eli JUKURIT.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Punainen 18!


Kahden turhan kaverin tekemisille hymyilen toki aika-ajoin: Tamminen ja Jortikka. Kummatkin osoittaneet hyvin, että menestyminen ei ole heistä kiinni, vaikka kovaan ääneen niin luulevatkin.

Varsinkin kun Tamminen ei ole koskaan voittanut mitään..

Ainiin, meinasin unohtaa. Ne antipatiat:

Blues
HPK
Kärpät
Tappara
TPS
Ässät

Loput Ilvestä lukuunottamatta ovat hajuttomia, värittömiä, mauttomia ja sympaattisia pikkuseuroja..
 

Maxwell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, #14, Pens
Jokerit
Blues
Hifk
Hpk

Elikkä "pääkaupunki seudun joukkueet"
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
TPS ja koko turku.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Itselläni on tällä hetkellä suurin inhokki TPS. Jos kaverit johtavat SaiPaa vastaan 5-0 ja pitää vielä valittaa jokaisesta paitsiosta ja jäähystä mitä saavat, niin minun kunnioitusta eivät saa. Elorantaa arvostin ennen kautta, mutta nyt se arvostus on kadonnut. Ei uskoisi että mies on pelannut Bostonissa ja Los Anglesissa.
Myös JYP ja Jokerit ovat semmoisia joukkueita joista en välitä. JYPin nostan esiin sen fanien käytöksen takia. (Tiedän että ei saisi yleistää.) Jokereita nyt inhoan puhtaasti Harkimon ostosten takia mitä hän aikoinaan viljeli. Viime aikoina olen huomannut, että jokerit-vihani on laskenut. Tiedä sitten mistä tämä kertoo.
 

Anton

Jäsen
Tämähän on mukava ketju.

Ok! Antipatiani saa kaikki joukkueet ja niiden kanssa jollain tavalla tekemisissä olevat ihmiset. Siis myös fanit.
Inhoan myös kaikkia persoonia, jotka eivät ole millään tavalla tekemisissä jääkiekon kanssa.

Periaatteella: En tunne teitä, mutta vihaan teitä jo valmiiksi.

Lisää valmiiksi pureskeltuja ketjuja!
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Jääkiekkojoukkeista suurin inho menee Ouluun eli Kärpät on ykkösinhokki. Juontaa lienee juurensa muutaman vuoden takaisista karsinnoista joissa lahtelaisille syötettiin karvasta kalkkia. Eli aina kun Kärpät häviää on pienen juhlan paikka. Ja todellakin pienen koska tätä nykyä ei jääkiekko kiinnosta juuri paskan vertaa.

Kaikista maailman joukkueista pahimmat antipatiat menevät Manchester Unitedia sekä Tottenhamia kohtaan. Myös Liverpool, kiitos suomalaisen median, on aiheuttanut pientä angstia mutta Houllierin ansiosta on inho muuttunut lähinnä sääliksi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Blues
HPK
Ilves
Jokerit
JYP
Kärpät
Lukko
Pelicans
SaiPa
Tappara
TPS
Ässät

Eiköhän ne olleet tuossa ne antipatiat.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Ei löydy todellista inhokkia. Viime kaudella HPK oli, lähinnä ärsyttävien faniensa tähden ja sen runkosarjan ylivoimaisuuden, nyt sekin antipatia on laantunut. HIFK:ta kohtaan on terve viha/rakkaus-suhde, kuten naapuriseuraan pitääkin olla. Yksittäiset HIFK:n tappiot tai voitot eivät juuri tunteita herätä, mutta kyllähän se on aina vähän makoisampaa kun naapuri tippuu playoffeista kuin joku muun kaupungin pienempi seura. -;)

1990-luvulla TPS oli todellinen antipatian kohde, nykyään se on laantunut täysin. Silti, kyllähän TPS:n kohtaaminen finaalissa olisi edes makoisaa.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Minulla ei ole antipatioita mitään joukkuetta kohtaan. Jokerit on itselleni niin ylivoimainen ykkönen, että tunnetasolla muut ovat lähinnä yhdentekeviä.

Ehkä muista joukkueista kuitenkin kaikkein vähiten antipatioita herättää Ilves. Perinteinen ja kunnioitettava jääkiekkoseura, joka saisi minun puolestani voittaa mestaruuden tänä vuonna nyt kun meidän kausi on ohi.
 

Boogeyman

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
TPS niin kauan, kuin olen jääkiekkoa seurannut. 1990 kun oli finaalit, en 6-vuotiaana ymmärtänyt itse pelistä tai pelaajista yhtään mitään, mutta jollain tavalla olin Ilveksen puolella, samoin kuin seuraavana vuonna KalPan.

Muita TPS:n inhoamisen syitä: hyvä menestys, turkulaisuus, Saku Koivu (silloin ennen), Raimo Summanen ja 1995 finaalitapahtumat, kaikki kaukalon ulkopuoliset politikoinnit, tekopyhä pelityyli ja ennen kaikkea muutamien antijokerifani-sukulaisten nälviminen viatonta teinia kohtaan 90-luvun puolella aina kun narrit olivat hävinneet (Ja kuten muistetaan parhaina vuosina Jokerit hävisi käytännössä vain TPS:lle, jos hävisi)


90-luvun lopulla kaikkien muiden divarijoukkueiden vihan kohteena oli tietysti epätoivoisesti liigaa tavoitellut ostojoukkue Oulun Kärpät ja Aurinkokuningas Juhani Tamminen ylimielisine lausuntoineen.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ngh. Jokerit on ykkösinhokki. On suuri nautinto nähdä niiden kompuroivan... Kun FC Jokerit perustettiin, mielessä kävi jo silloin että tulisipa tuosta niin suuri floppi niin että koko konserni kaatuisi... =)

Perässä tulevat TPS ja JYP.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei jaksa enää kauheasti inhota mitään joukkuetta, jotkut joukkueet ovat kuitenkin vähemmän pidettyjä ja aiemmin jopa inhottuja. Kärpät ja SaiPa ovat olleet sellaisia lähes aina, mutta ylivoimaiseksi ykköseksi pääsee HPK.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Boogeyman
TPS niin kauan, kuin olen jääkiekkoa seurannut. 1990 kun oli finaalit, en 6-vuotiaana ymmärtänyt itse pelistä tai pelaajista yhtään mitään, mutta jollain tavalla olin Ilveksen puolella, samoin kuin seuraavana vuonna KalPan.

Muita TPS:n inhoamisen syitä: hyvä menestys, turkulaisuus, Saku Koivu (silloin ennen), Raimo Summanen ja 1995 finaalitapahtumat, kaikki kaukalon ulkopuoliset politikoinnit, tekopyhä pelityyli ja ennen kaikkea muutamien antijokerifani-sukulaisten nälviminen viatonta teinia kohtaan 90-luvun puolella aina kun narrit olivat hävinneet (Ja kuten muistetaan parhaina vuosina Jokerit hävisi käytännössä vain TPS:lle, jos hävisi)
.

Aijai, olipa hienoa luettavaa! Tässä on sellainen tunne, kuin joku täysin tuntematon olisi tullut sanomaan käsipäivää ja ylistänyt kuinka hienoa työtä olen taas tehnyt - kiitos Boogeyman:D
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
JYP - tarvitseeko savolaisen enempää kommentoida...
JOKERIT (Hjalliksen ajoista lähtien!)- sain opiskeluaika aivan tarpeeksi näistä wannabee-faneista...kornein ehdotus oli tässä huumassa HC Sulkavan Jokerit - woi wa****u...Keke, Otto, Make ovat niin ihania/lutusia lausahdukset ...aarrgghh...
+ muut "etelän" joukkueet...
 

twenty

Jäsen
Suosikkijoukkue
hpk
inhokit..

Suurimmat inhokit löytyvät Suomen Turusta sekä Tampereelta. Ilves on ihan jees, mutta Tappara...nooh, ei jaksa selittää!

Turku taas on ihan mesta paikka, kauniita naisia ja niinpäin pois. Mutta minkä takia Tps:n pitää olla Turkulainen joukkue, ei jaksa käsittää. Olisivat vaikka Forssasta(eiku vorsasta).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös