Anssi Rantanen, niin kova ettei varjokaan uskalla seurata

  • 48 351
  • 151

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
vai onko hypoteettista mahdollisuutta uusia yllätys?
Veikkaan että uusiutuu samaan aikaan kun aurinko on kuun ja maan välissä. Ei vaan, taisi tuo jonkun ylivoimankin pelata? Laukaus lähtee vähän minne sattuu, mutta jos maskia on niin kyllä se joskus saattaa uudestaankin mennä.
 

friikki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon paras pelaaja oli tänään Anssi Rantanen. Hyvää yksinkertaista puolustuspeliä. Maalineduspelissä kaikkia muita Lukon pelaajia edellä. Harmi vaan, että iso Anssi pelasi lainassa vastustajan paita päällä.
 

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Anssilla on tällä kaudella enemmän maaleja kuin Koskenkorvalla, Koskisella, Jasulla, Virtasella ja Generousilla yhteensä.

Loistavaa Anssi!
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rantanen oli yllättävän hyvä. Pelasi isot minuutit perusvarmaa peliä. Voitti kaksinkamppailut ja pelotteli Lukkolaiset pois maalin edustalta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Anssilla on tällä kaudella enemmän maaleja kuin Koskenkorvalla, Koskisella, Jasulla, Virtasella ja Generousilla yhteensä.

Loistavaa Anssi!

Eikö Jasukin ole yhden tehnyt? Siinä rankkareille venyneessä Jokerit-pelissä? Muistaakseni vielä tasoitusosuma
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Anssilta hemmetin hyvä peli. En ole peliaikoja tsekannut mistään, mutta tuntui että hän pelasi melkeinpä eniten Tepsin pakeista. Oli kaikin tavoin positiivinen yllätys, vaikka väärän väristä nuttua kantoikin.
 

Mentos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Provoviestit & Ylilyönnit
Anssilta hemmetin hyvä peli. En ole peliaikoja tsekannut mistään, mutta tuntui että hän pelasi melkeinpä eniten Tepsin pakeista. Oli kaikin tavoin positiivinen yllätys, vaikka väärän väristä nuttua kantoikin.

22.23

Vain Shattenkirk ja Vittasmäki pelasivat enemmän. Oli kyllä hyvä peli Anssilta, vaikka vähän jaloissa olikin välillä.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Anssilta hemmetin hyvä peli. En ole peliaikoja tsekannut mistään, mutta tuntui että hän pelasi melkeinpä eniten Tepsin pakeista. Oli kaikin tavoin positiivinen yllätys, vaikka väärän väristä nuttua kantoikin.

Juuri näin, Anssi pelasi todella hyvin. Oli itse asiassa parempi kuin kukaan Lukon pakeista. Jostain syystä Anssi ei vain mahdu RD:n Lukkoon.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Juuri näin, Anssi pelasi todella hyvin. Oli itse asiassa parempi kuin kukaan Lukon pakeista. Jostain syystä Anssi ei vain mahdu RD:n Lukkoon.

Ei mahdu minunkaan Lukkoon. Mietiny vähän, äläkä anna yhden pelin sokaista. -3 3x2min 1 ottelu ja oli aivan kuutamolla. Muutenkin heti, kun vauhtia on Anssi on pulassa. Ei esim. pleijareissa mitään käyttöä. Tosin tälläkaudella se ei niin haittaisi.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Lukon paras pelaaja oli tänään Anssi Rantanen. Hyvää yksinkertaista puolustuspeliä. Maalineduspelissä kaikkia muita Lukon pelaajia edellä. Harmi vaan, että iso Anssi pelasi lainassa vastustajan paita päällä.

Tähän vielä lisättäköön sen verran, että Anssi on lopun Lukko-urastaan eli loppukauden Tepsin mies.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Juuri näin, Anssi pelasi todella hyvin. Oli itse asiassa parempi kuin kukaan Lukon pakeista. Jostain syystä Anssi ei vain mahdu RD:n Lukkoon.

Vieläkös kaipailisit Anssi Rantasta ? Vilkaiseppa piruuttas HIFK-TPS ottelun statsit jostakin ;) Luulen, ettei mahdu Tepsinkään seuraavaan peliin, ennen vaikka joku B-junnu.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
RantasAnssissa on sellane ongelma, että hän tosiaan pelata yhden hyvän pelin ja olla oikeasti se äijämäinen pakki, jota hänestä odottaa, mutta sitten voiki tulla se 4-5 peliä kuutamoilua.

Harmi sinänsä, että itse ainakin pidin peukkuja kaverin puolesta Lukko-vuosina, koska oli sellainen tietynlainen pelote. Mutta kun sitä kehitystä ei tullut missään vaiheessa lisää viimeisen parin kauden aikana, niin kyllähän siinä saa ruveta etsimään uutta osoitetta.

Tsemppiä vaan Rantaselle Turkuun.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vieläkös kaipailisit Anssi Rantasta ? Vilkaiseppa piruuttas HIFK-TPS ottelun statsit jostakin ;) Luulen, ettei mahdu Tepsinkään seuraavaan peliin, ennen vaikka joku B-junnu.

Turha odottaa vastausta. Mestaruusvuoden nicci on kadonnut palstalta taas kahden voitto-ottelun takia...
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vieläkös kaipailisit Anssi Rantasta ? Vilkaiseppa piruuttas HIFK-TPS ottelun statsit jostakin ;) Luulen, ettei mahdu Tepsinkään seuraavaan peliin, ennen vaikka joku B-junnu.
Jos pelkkien tilastojen perusteella tehdään päätöksiä, niin Lukossakin mentäisiin varmaan jo C-junnuissa. Tilastot 0+0, -2, 2 rmin. 21:12 min eivät nyt kuitenkaan ole sellaiset, että kaveri pitäisi pelkästään numeroiden valossa lynkata liigakelvottomana.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jos pelkkien tilastojen perusteella tehdään päätöksiä, niin Lukossakin mentäisiin varmaan jo C-junnuissa. Tilastot 0+0, -2, 2 rmin. 21:12 min eivät nyt kuitenkaan ole sellaiset, että kaveri pitäisi pelkästään numeroiden valossa lynkata liigakelvottomana.

Jos pelkkien tilastojen mukaan ei mennä, niin otteluseurannan mukaan Anssi "syötti" kaksi HIFKn maalia. Tuon kolmannen aikana hän istui jäähypenkillä, joten siitä ei miinusta tullut tilastoon. Jos sinun Lukkosi pakistoon mahtuisi niin hyvä juttu. Mun Lukkoon ei mahtuisi, eikä mahtuisi moni muukaan, kun tahtois joskus sitä menestystäkin.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos pelkkien tilastojen mukaan ei mennä, niin otteluseurannan mukaan Anssi "syötti" kaksi HIFKn maalia. Tuon kolmannen aikana hän istui jäähypenkillä, joten siitä ei miinusta tullut tilastoon. Jos sinun Lukkosi pakistoon mahtuisi niin hyvä juttu. Mun Lukkoon ei mahtuisi, eikä mahtuisi moni muukaan, kun tahtois joskus sitä menestystäkin.

Koska Rantanen on pelannut liigassa 21.12min?
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Koska Rantanen on pelannut liigassa 21.12min?

Ei varmaan koskaan tuota samaa minuutti- ja sekuntimäärää, mutta 2.1.2013 viimeksi. Sitä ennen 20.12.2012.
 

12961

Jäsen
Vaikkei Anssi ole tepsissäkään millään tavalla varsinaisesti loistanut, on hän pakki, joka hoitaa oman tonttinsa omassa päässä ihan kelvollisesti, tilanteesta riippumatta.

Parhaimmillaanhan tuo olisi sääntöjen niin salliessa 7. pakkina. Uskaltaa tanssia ja pelitaidotkin ovat heikompaa välimallin liigatasoa. Tasaisuus on valtti. Suht tarkkaan on tiedossa, mitä sieltä tulee.
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos pelkkien tilastojen mukaan ei mennä, niin otteluseurannan mukaan Anssi "syötti" kaksi HIFKn maalia. Tuon kolmannen aikana hän istui jäähypenkillä, joten siitä ei miinusta tullut tilastoon. Jos sinun Lukkosi pakistoon mahtuisi niin hyvä juttu. Mun Lukkoon ei mahtuisi, eikä mahtuisi moni muukaan, kun tahtois joskus sitä menestystäkin.
Kommentoin vain väitettä, että tilastojen mukaan B-junioreistakin löytyy parempia puolustajia kuin Anssi. Pelkät numerot eivät sitä kertoneet, mutta jos otteluseurannassa tiedettiin paremmin, niin onhan se se ihan paska.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Koska arvostelit Anssia.

En arvostellut, kerroin faktat. Minä olen tykännyt Anssista aina, mutta aika on ajanut ohi. Jollei ehdi, niin ei ehdi ja tämä oli fakta jo 2 vuotta sitten pleijareissa, kun vauhti kiihtyi.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Trekolmestar kirjoitti:
Kommentoin vain väitettä, että tilastojen mukaan B-junioreistakin löytyy parempia puolustajia kuin Anssi.

Missäs tämmönen väite on esitetty, että tilastojen mukaan B-junnuistakin löytyisi parempia pakkeja ? Tosin uskon, että näin homma olisi, ainakin liikkeen puolesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös