Anssi Löfman ja Mikko Luoma – JYPin miehiä 2013–2015

  • 38 992
  • 144

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sama. Mulle tämä herra on ollut suuri pettymys.

Löfman on ihan mallikas tusinatuote ja sopii mainiosti kolmoseen keskelle tai laitaan. Hyrrää hyvin, taistelee hyvin, muttei tuo mitään oleellista joukkueelle. Itse olen pitänyt tuosta pienehkön kaverin puuhastelusta. En tosin mitään odottanutkaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kuinka moni esimerkiksi huomioi sen, että Luoma omalla sijoittumisellaan/liikkumisellaan estää vastustajan laukauksia parhaista sektoreista, saa hyökkääjät kiertämään ulottuvan jässikän laidan puolelta ja laukaukset lähtevät pienistä kulmista?

Tämän huomioi varmasti jokainen, jopa minäkin. Vastapainoksi kysyn kuinka moni huomioi ne laiskanpulskeasti puolustetut tilanteet sekä toisinaan päin helvettiä merkatut miehet? Unohtamatta kiekollisista haparointia. Tästä on helppo päätellä mikä muodostaa sen kokonaiskuvan kun kaveri ei tuo mitään lisäarvoa hyökkäyssuuntaan eikä ole toistaiseksi ollut kovin hereillä omissa. Ne pienet asiat menettää tässä yhteydessä merkityksensä.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
Tämän huomioi varmasti jokainen, jopa minäkin. Vastapainoksi kysyn kuinka moni huomioi ne laiskanpulskeasti puolustetut tilanteet sekä toisinaan päin helvettiä merkatut miehet? Unohtamatta kiekollisista haparointia. Tästä on helppo päätellä mikä muodostaa sen kokonaiskuvan kun kaveri ei tuo mitään lisäarvoa hyökkäyssuuntaan eikä ole toistaiseksi ollut kovin hereillä omissa. Ne pienet asiat menettää tässä yhteydessä merkityksensä.

Jankataanpa nyt sitten vielä :)

Kun noita sijoittumis/liikkumisvalintoja tehdään jokaisessa vaihdossa useita kertoja ja ne menevät oikein tuolla prosentilla, Luoman tontilta ei käytännössä päästä vaarallisesti laukomaan kuin kerran pelissä. Versus se Auvitu - 3-5 kertaa erässä. Nämä tehdään puolustajan vaistoilla nopeassa tilanteessa ja ne Luomalla pelaavat. Jos Luoma merkkaa pelissä kerran miehen väärin, nii merkatkoon minusta nähden.

Tuo laiskanpulskeus ja väärin merkkaaminen on muuten ollut aika toistuvaa kaikilla "uusilla" JYP-puolustajilla aina RD:n ajoista. Tuo oman pään puolustuspelaaminen eroaa vissiin niin paljon Ruotsista, että merkkausvirheitä tulee. Ja laiskanpulskeus johtuu siitä, kun etsitään sitä omaa miestä eikä mennä liian lähelle väärää miestä, ettei tehdä scriiniä omalle pelaajalle. Ihan sama vaiva oli alkuun Malmivaaralla, Laatikaisella, Välivaaralla. Oikeastaan vain Kalteva saa tästä asiasta puhtaat paperit ekalla kaudella. Nämä ovat pelikirjahommia, jotka opitaan ajan kanssa. Jos ne on oppinut Auvitu, oppii ne myös Luoma.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jankataanpa nyt sitten vielä :)

Kun noita sijoittumis/liikkumisvalintoja tehdään jokaisessa vaihdossa useita kertoja ja ne menevät oikein tuolla prosentilla, Luoman tontilta ei käytännössä päästä vaarallisesti laukomaan kuin kerran pelissä. Versus se Auvitu - 3-5 kertaa erässä. Nämä tehdään puolustajan vaistoilla nopeassa tilanteessa ja ne Luomalla pelaavat. Jos Luoma merkkaa pelissä kerran miehen väärin, nii merkatkoon minusta nähden.

Tuo laiskanpulskeus ja väärin merkkaaminen on muuten ollut aika toistuvaa kaikilla "uusilla" JYP-puolustajilla aina RD:n ajoista. Tuo oman pään puolustuspelaaminen eroaa vissiin niin paljon Ruotsista, että merkkausvirheitä tulee. Ja laiskanpulskeus johtuu siitä, kun etsitään sitä omaa miestä eikä mennä liian lähelle väärää miestä, ettei tehdä scriiniä omalle pelaajalle. Ihan sama vaiva oli alkuun Malmivaaralla, Laatikaisella, Välivaaralla. Oikeastaan vain Kalteva saa tästä asiasta puhtaat paperit ekalla kaudella. Nämä ovat pelikirjahommia, jotka opitaan ajan kanssa. Jos ne on oppinut Auvitu, oppii ne myös Luoma.

Eihän tässä toki jankata. Me keskustelemme emmekä toki lässytä junttimaisia itsestäänselvyyksiä. Tähän se hymiö.

Arvostan yleisellä tasolla syvällä pelissä olemistasi. Olen kateellinen etten itse kykene moiseen sisällön tulkintaan. Tällä kertaa kuitenkin tunnut sepittävän perussettejä jotenkin maailman hienoimmiksi suorituksiksi kun puhutaan Luomasta. En siis allekirjoita kommenttejasi tältä osin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Eihän tässä toki jankata. Me keskustelemme emmekä toki lässytä junttimaisia itsestäänselvyyksiä. Tähän se hymiö.

Arvostan yleisellä tasolla syvällä pelissä olemistasi. Olen kateellinen etten itse kykene moiseen sisällön tulkintaan. Tällä kertaa kuitenkin tunnut sepittävän perussettejä jotenkin maailman hienoimmiksi suorituksiksi kun puhutaan Luomasta. En siis allekirjoita kommenttejasi tältä osin.

Eli siis toimiva peruspelaaminen ja hyökkäyksien tukeminen eivät riitä Luomalla hyvään peliin? Eiköhän niiden pisteiden tekemiseen ole toiset jampat pääasiallisia koneita, tokikin Luomalta voidaan niitä pisteitäkin odottaa, mutta pelaaja ei ole kuitenkaan hyökkäysavuiltaan mikään Nummelin, mutta edelleenkin isokokoinen ja kiekollinen pakki liigassa on iso valtti.
Peruspelaaminen, sijoittuminen ja pelitavan ymmärtäminen ei ole Luomalla(kaan) todellakaan mennyt vielä putkeen tai ole lähelläkään haluttua tasoa, mutta mielestäni suunta hänen kohdallaan on ylöspäin, eikä sitä hetkauta viime pelin "pieni" virhe isoine seurauksineen, koska pelasi muuten hyvän pelin.
En sinällään ymmärrä tuota tolkutonta negailua Luomaa kohtaan, hän ei ole noista muista kalliista pelaajista erottunut huonoudellaan erikoisesti, vaikka ei todellakaan pelaa vielä lähelläkään tasoaan.

En jaksa jankata, mutta voin jopa lyödä vedon siitä, että Luoma on keväällä joukkueen TOP3-pakkeja ehdottomasti ja täyttää tuon ruudun hyvin.
 

Mr.Samsonite

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaadin itsekin Luomalta parempaa. Mutta en näkisi syytä mestata miestä vielä. Fakta kuitenkin on, että Ruotsissa vuosia pelanneen ei ole helppo samantien mukautua Liigan pelityyliin. ET:llä pelattiin paljon enemmän Ruotsin tyylisempää kiekkoa ja niissä peleissä Luoma oli IMO vakuuttava.

Allekirjoitan kyllä sen, että hinta-laatusuhde ei tällä hetkellä täsmää, mutta täsmääkö se kenelläkään muullakaan "ykköskorin" äijästä (Perrin, Tuppurainen, Abid..).
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Eli siis toimiva peruspelaaminen ja hyökkäyksien tukeminen eivät riitä Luomalla hyvään peliin?

Siis mitä yrität sanoa? Tämähän nimenomaan riittäisi riippumatta omista odotusarvoistani. Tällä hetkellä Luoma ei vain suorita edes perussettinä asioita hyvin. Ei näitä asioita vain saa tarinoitua nyt Luoman kannalta suotuisiksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun argumentointi itse asiaan ei riitä, siirrytään kyseenalaistamaan toisen tuntemus peliin nimeltä jääkiekko. Klassikkokamaa.
Minä vain puhun sen mukaisesti millaisen kuvan sinusta olen tässä keskustelussa saanut. Hyvin vaikea tuohon on vastaankaan väittää, kun juttujasi lukee. Yksinkertaisesti jutuistasi on jäänyt hyvin kapeakatseinen kuva, jollainen on ollut tyypillistä ylireagoivien lätkäfanien yhteydessä aina.

Jos olisit osannut jutuissasi negatiivisten asioiden lisäksi (jotka ovat kyllä ihan faktaa pääosin) tuoda esille myös Luoman onnistumisia (kyllä, niitäkin on ollut) ja hyviä otteita, niin osaisin kunnioittaa näkemystäsi paljon enemmän. Nyt jäi aika laihaksi tämä anti.

Kun pelaaja tekee ottelun ensimmäisellä minuutilla yhden ison virheen ja pelaa sen jälkeen hyvän pelin, niin oikea reaktio tähän olisi että "näitä sattuu joskus jokaiselle, mutta pelasipa muuten hyvin". Sen sijaan sinulle se oli viimeinen tikki ja nyt Luoma pitäisi ulostaa joukkueesta pikavauhtia. Tästä jää väkisinkin sellainen kuva, että Luoman otteita ei ole tullut oikeasti seurattua juurikaan.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Anssi Löfman ja Mikko Luoma - JYPin miehiä 2013-2015

Vaadin itsekin Luomalta parempaa. Mutta en näkisi syytä mestata miestä vielä. Fakta kuitenkin on, että Ruotsissa vuosia pelanneen ei ole helppo samantien mukautua Liigan pelityyliin. ET:llä pelattiin paljon enemmän Ruotsin tyylisempää kiekkoa ja niissä peleissä Luoma oli IMO vakuuttava.

Allekirjoitan kyllä sen, että hinta-laatusuhde ei tällä hetkellä täsmää, mutta täsmääkö se kenelläkään muullakaan "ykköskorin" äijästä (Perrin, Tuppurainen, Abid..).

Tässä tulemme varmaan siihen potentiaaliin.

Jos JYP on kärkimiesten pl.Tarkki alisuorittaessa ihan hyvässä pistetahdissa keskikastissa,keväällä vain taivas on rajana olettaen että Löfmankin parantaa. Toisaalta jos kultakypärää vielä joulun aikoihin kantaa Ossi Louhivaara,olemme syvällä.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Siis mitä yrität sanoa? Tämähän nimenomaan riittäisi riippumatta omista odotusarvoistani. Tällä hetkellä Luoma ei vain suorita edes perussettinä asioita hyvin. Ei näitä asioita vain saa tarinoitua nyt Luoman kannalta suotuisiksi.

"Tällä kertaa kuitenkin tunnut sepittävän perussettejä jotenkin maailman hienoimmiksi suorituksiksi kun puhutaan Luomasta. En siis allekirjoita kommenttejasi tältä osin."
Suora lainaus tekstistäsi, mitä tosin jo lainasin edelliseen postaukseeni. Ei tätä kauden alkua saa tarinoitua suotuisaksi, ei tosin niin murheelliseksikaan mitä annat ymmärtää. Luoman tarvitsee parantaa ehdottomasti, mutta hänellä on ne avut että hän tulee varmasti parantamaan peliään. On toki jo parantanut, mutta varmuutta ja peliin sisälle pääsyä vielä odotellaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Minä vain puhun sen mukaisesti millaisen kuvan sinusta olen tässä keskustelussa saanut. Hyvin vaikea tuohon on vastaankaan väittää, kun juttujasi lukee. Yksinkertaisesti jutuistasi on jäänyt hyvin kapeakatseinen kuva, jollainen on ollut tyypillistä ylireagoivien lätkäfanien yhteydessä aina.

Kiitos. Tuomio: ei jatkoon. Yritä edes. Minut saa helposti jauhettua suohon, mutta et siihen kykene?

Jos olisit osannut jutuissasi negatiivisten asioiden lisäksi (jotka ovat kyllä ihan faktaa pääosin) tuoda esille myös Luoman onnistumisia (kyllä, niitäkin on ollut) ja hyviä otteita, niin osaisin kunnioittaa näkemystäsi paljon enemmän. Nyt jäi aika laihaksi tämä anti.

Eli faktoihin perustuva anti jää laihaksi? Selvä, ostan tämän logiikan. Edelleenkin Luoman huonot suoritukset vievät elintilaa hyviltä suorituksilta. Tällä hetkellä Luoma on paska, tulevaisuudessa ehkä huikea. Tätä olen toistanut.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Tällä kertaa kuitenkin tunnut sepittävän perussettejä jotenkin maailman hienoimmiksi suorituksiksi kun puhutaan Luomasta. En siis allekirjoita kommenttejasi tältä osin."
Suora lainaus tekstistäsi, mitä tosin jo lainasin edelliseen postaukseeni. Ei tätä kauden alkua saa tarinoitua suotuisaksi, ei tosin niin murheelliseksikaan mitä annat ymmärtää. Luoman tarvitsee parantaa ehdottomasti, mutta hänellä on ne avut että hän tulee varmasti parantamaan peliään. On toki jo parantanut, mutta varmuutta ja peliin sisälle pääsyä vielä odotellaan.

Lainaa ihan rauhassa Alvajärven Urholle suunnattuja tekstejäni. Mikään ei muutu silti kun puhun tämän hetken JYPistä, tämän hetken Mikko Luomasta. Luoma on tällä hetkellä huono vitsi, mutta jatkossa ehkä jotain muuta.
 

mikkekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Murskavoitto tai tappio ilman itkua jälkikäteen
Täysin ansiotonta lyttäämisyä Luomalle. Lukko peli oli ainakin minun silmään erinomaista suorittamista vaikka pisteitä ei tullutkaan JYPille. Dominoi kiekollista peliä ja rakensi useita huippupaikkoja.

Hakee selvästi vielä uutta rytmiä pettymyksiä tuoneen edelliskauden jälkeen, mutta silti taso ollut jo ihan hyvä. Pystyy kiekonriistoihin omissa ja usein vielä edistämään peliä avaavilla syötöillä. Välillä tulee liian kiire ja purkaa niinkuin muutkin.

Kokonaisuutena on versio 2.0 Malmivaarasta jo nyt vaikka Malmi olikin puolustussuuntaan ihan hyvä niin kaikki muut jääkiekon osa-alueet sitten puuttuivatkin.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Hassuttelut sikseen. Piste. On aika miettiä Mikko Luoman kohtaloa joukkueessa. Eilen 0+1...narreille. Tämä jäävuoren huippuna. Mitä me teemme sysipaskalla, ikälopulla sekä oletettavasti pitkälle yli 100k liksaisella pakilla? Eilen aloin jälleen kerran etsimällä etsimään tämän kaverin lisäarvoa pelille. Ei löytynyt. Hänet korvaa kuka tahansa akatemian pakki. Epävarma ja yksinkertaisesti surkea omissa, paska hyökkäyksissä. Ei jatkoon.

Menee samaan listaan Lepinen ja Quirkin kanssa.

faktoihin perustuva anti jää laihaksi? Selvä, ostan tämän logiikan. Edelleenkin Luoman huonot suoritukset vievät elintilaa hyviltä suorituksilta. Tällä hetkellä Luoma on paska, tulevaisuudessa ehkä huikea. Tätä olen toistanut.

Nyt menee jo hieman absurdiksi. Vielä päivällä olit suurinpiirtein potkimassa luomaa/hommaamassa halvemman korvaajan/pelaajan jolla ei ole tulevaisuudessa mitään mitä kannattaisi odottaa, mutta nyt hän onkin tulevaisuudessa ehkä huikea?
Sinällään kyllä hyvä, että sieltäkin uskoa vähän Luomaan edes löytyy. Aivan varmasti se Luoma sieltä tulee.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt menee jo hieman absurdiksi. Vielä päivällä olit suurinpiirtein potkimassa luomaa/hommaamassa halvemman korvaajan/pelaajan jolla ei ole tulevaisuudessa mitään mitä kannattaisi odottaa, mutta nyt hän onkin tulevaisuudessa ehkä huikea?
Sinällään kyllä hyvä, että sieltäkin uskoa vähän Luomaan edes löytyy. Aivan varmasti se Luoma sieltä tulee.

Missä kohtaa teksteissäni ilmaisin/vaadin Luoman joukkueesta heittämistä? Tarkenna tämä, kiitos. Tulkinnalliset paskapuheet eivät riitä faktoiksi.

Seison sanojeni ja linjani takana. Mikko Luoma on pelannut erittäin huonosti, mutta voi lunastaa asemansa(luonnollisesti) joukkueen profiilipakkina. Tähän mennessä tätä ei ole kuitenkaan nähty ja kritiikkini perustuu nähtyihin otteisiin. Typerää joutua toistamaan itseäni.
 

Torspo82

Jäsen
Missä kohtaa teksteissäni ilmaisin/vaadin Luoman joukkueesta heittämistä? Tarkenna tämä, kiitos. Tulkinnalliset paskapuheet eivät riitä faktoiksi.

Seison sanojeni ja linjani takana. Mikko Luoma on pelannut erittäin huonosti, mutta voi lunastaa asemansa(luonnollisesti) joukkueen profiilipakkina. Tähän mennessä tätä ei ole kuitenkaan nähty ja kritiikkini perustuu nähtyihin otteisiin. Typerää joutua toistamaan itseäni.
Mitäs nuo lauseet "Ei jatkoon." ja "Menee samaan listaan Lepinen ja Quirkin kanssa." sitten tarkoittavat? Olet vähän kuin rautakansleri vol 2 tuon jatkuvan provosointisi kanssa.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Missä kohtaa teksteissäni ilmaisin/vaadin Luoman joukkueesta heittämistä? Tarkenna tämä, kiitos. Tulkinnalliset paskapuheet eivät riitä faktoiksi.

Seison sanojeni ja linjani takana. Mikko Luoma on pelannut erittäin huonosti, mutta voi lunastaa asemansa(luonnollisesti) joukkueen profiilipakkina. Tähän mennessä tätä ei ole kuitenkaan nähty ja kritiikkini perustuu nähtyihin otteisiin. Typerää joutua toistamaan itseäni.

Torspo82 tuossa ylempänä poimi jo muutaman. Täällä pitäisi kuitenkin käydä laadukasta keskustelua ja teksteistä pitää jotain pystyä tulkitsemaankin. "Ei jatkoon" kuulostaa omaan korvaan kyllä joukkueesta heittämiseltä, vaikka siinä ei lue "Mikko Luomalle on annettava potkut".
Takki kuitenkin on ilmeisesti viuhahtanut ja hyvä niin.

Tuon toistamisen jätän täysin huomioimatta.
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Tätä tämän päivän mielipidevaihtoa Luomasta lukiessa voi keskustelun tiivistää siten, että JYP kannattajat odottavat Mikolta paljon (syystäkin, kun kykyjä on). Tähän astinen suoritus ei oikein riitä meille.

Mutta hienoa on havaita, että vain sangen harva - oikeastaan vain yksi - ei meinaa malttaa odottaa pelin huippupakiltamme loksahtavan uomiinsa.

Luoma on pelannut jo tähän saakka hyvää peruspeliä ja lähinnä otteet hyökkäyksien tukemisessa ja avaamispelissä ovat jääneet siitä, mihin mies vielä pystyy tälläkin kaudella. Puolustuspäässä muutama paha virhe on tullut, mutta liikaa niitä ei kannata tuijotella.

Itse olen hyvin luottavainen Luoman suhteen. Ja ne muutamat kommentit, että olisi nyt ollut huonoin pakki tai sinnepäin... Niille ei kyllä nytkään ole mitään katetta
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitäs nuo lauseet "Ei jatkoon." ja "Menee samaan listaan Lepinen ja Quirkin kanssa." sitten tarkoittavat? Olet vähän kuin rautakansleri vol 2 tuon jatkuvan provosointisi kanssa.

Onneksi sinä tulit faktojen merkeissä kertomaan totuuden muista kirjoittajista. Anna palaa kun selkeästi mm. allekirjoittanutta tulkitset. Anna palaa, linja on ainoa totuus.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän Luoma on ollut todella paha pettymys liiga peleissä, samoin kuin Löfmankin.

Löfman hoitaa noi puolustusvelvoitteet ihan hyvin, mutta kyllä ainakin minä odotin mieheltä paljon enemmän hyökkäyspelissä.

Luoma taas pelas harkkamatsit ja muutaman ekan liigapelin hyvin, mutta jostain suunnilleen Ilves pelistä asti miehen otteissa on paistanu semmonen löysyys, että vaikuttaa ettei pelaa ihan täysillä. Ei pidä miehiä maalinedessä kuin enintään näennäisesti, häviää liki kaikki kaksinkamppailut ja melko laiskasti luistelee monesti omaan päähän kiekon menetyksen jälkeen, pahimpana esimerkkinä Lukko pelin tilanne, missä ite pelas itsensä pihalle ja Ahtola? pääs läpi, ni Luoma tuli ihan liu´ulla mailaa naputellen omaan päähän, ja muut polki täysiä paikkaamaan Mikon virhettä. Lisäks avauspelaaminenkin on viime peleissä menny enimmäkseen siihen roikkujen heittelyyn keskialueelle, tai laidan kautta purkamiseen. Eli itestä ainakin tuntuu että Luoman suurin ongelma tällä hetkellä on asenteessa, eikä missään pelitavallisissa asioissa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos. Tuomio: ei jatkoon. Yritä edes. Minut saa helposti jauhettua suohon, mutta et siihen kykene?

Eli faktoihin perustuva anti jää laihaksi? Selvä, ostan tämän logiikan. Edelleenkin Luoman huonot suoritukset vievät elintilaa hyviltä suorituksilta. Tällä hetkellä Luoma on paska, tulevaisuudessa ehkä huikea. Tätä olen toistanut.
Tämä on juuri tätä, kun huomaa jääneensä alakynteen ja olleensa väärässä, niin ruvetaan väheksymään toisia kirjoittajia ilman minkäänlaisia perusteita. Minä yritin pysyä asialinjalla ja kertoa miksi olen sanonut niinkuin olen sanonut. Annoin tilaisuuden vasta-argumentille. En sellaista saanut, vaan sain takaisin väheksyvää jargonia.

Jännää kyllä että mielipiteesi muuttuu "kuin huomaamatta" tässä matkan varrella. Harmi vain, että se on kyllä huomattu.
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Anssin vaisu alkukausi on ollut näin SaiPan kannattajan näkökulmasta yllätys. Itse odotin hänen nousevan ihan ratkaisupelaajaksi tällä kaudella. Mikähän on mennyt pieleen? Toivottavasti löytää tasonsa.
 

Kiekura

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Anssin vaisu alkukausi on ollut näin SaiPan kannattajan näkökulmasta yllätys. Itse odotin hänen nousevan ihan ratkaisupelaajaksi tällä kaudella. Mikähän on mennyt pieleen? Toivottavasti löytää tasonsa.

Tuntuu että jypissä aika moni suorittaa huonosti tällä hetkellä. Siis ne keiltä odotti hyviä suorituksia. Kun taas esim Myttynen ja Wärn olleet todella hyviä ja lahti/louhivaara linkoaa pisteitä koko ajan.
Huonoista suorittajista nyt voi nostaa esille Perrin, Luoma, Löfman, Tuppurainen. Noilta odotin itse paljon enemmän, mutta onneksi kausi on alussa
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Jännää kyllä että mielipiteesi muuttuu "kuin huomaamatta" tässä matkan varrella. Harmi vain, että se on kyllä huomattu.

Mikko Luoma on tällä hetkellä erittäin huono. Olen tätä toistanut hivenen turhamaisella mölinällä. Hänellä on siis paljon rahkeita, mutta tämän hetkisillä suorituksilla ei jatkoon. Quirkiin sekä Lepineen verravissa kun puhutaan miesten lisäarvosta ja annista joukkueelle.

Kävin tämän keskustelun kirjoitukseni läpi enkä nyt merkittävää uuden värin tunnustamista niissä tavannut.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Anssin vaisu alkukausi on ollut näin SaiPan kannattajan näkökulmasta yllätys. Itse odotin hänen nousevan ihan ratkaisupelaajaksi tällä kaudella. Mikähän on mennyt pieleen? Toivottavasti löytää tasonsa.

Ketjukaverit ovat vaihdelleet aika paljon, on pelannut sentteriä sekä laituria. Enemmän sentteriä kuin laituria, vaikka käsittääkseni SaiPassa nimenomaan oli enemmän edukseen laidassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös