Alpo Hifk:ssa 2002-2004

  • 7 603
  • 113

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Re: Alpo on paska jätkä...

Viestin lähetti korkki
... Tuollainen turhan uhoaja ja sanojensa syöjä! Kovin teatteripelle uhosi ja haukkui SM-liigan saatuaan hjallikselta kenkää, mutta tuli vissiin eri ääni kelloon...

Toivokaa nyt ettei IFK:n pojat aiheuta Alpolle huolia että sydän kestää molemmat seuraavat kaudet ...

Koska itse arvostan sitä että on sanojensa mittainen mies, minun arvostukseni teatterinjohtaja A Suhosta kohtaan lähenee nollaa tällä hetkellä!


Ihan mielenkiinnosta, milloin ja mitkä sanansa on Ape syönyt?
 

Joda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Viestin lähetti Kossu
Asiasta olen kommentoinut jo tuossa vapaissa vakavasti otettavissa valmentajissa.

PÄÄvalmentajana NHL:ssä? En tiedä kutsuisko meriitiksi vai saavutukseksi vai tilastoharhaksi. NHL:n eri kiekkolehtien sivuilla miehen "saavutuksia" lähinnä on naureskeltu. Amerikkalaiseen tyyliin. Eikä ne pokaalit ja gloorit siellä tarttuneet teatterimiehen näppeihin. Taisi olla liian iso hiekkalaatikko forssan pojal.

Eikä BigRedsin mainitsemat jonkinlaiset näytöt Jortikkaa vastaan kestä mitään päivänvaloa. Ei sellaisia ole!!! Yksi pronssimitali.

Mutta jos Te IFK-fanit olette valintaan tyytyväisiä - niin onneksi olkoon. Saitte mieleisenne koutsin. Pitäkää siitä kiinni. Edes yksi kausi.

Kossu on nimensä mukaisesti täysin kossussa.
Turkulaisii kun ainaa pännii ett vaik voittais miten monta mestaruutta niin ei se pahemiin valtamedioita eikä ketään muutakaan turun ulkopuolella kiinnosta.
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
S/M-liigassa oli vuosia vallalla tapa ettei HIFK ja TPS anna kenkää valmentajilleen. Muut jengit kengittivät valmentajiaan sitten sitäkin enemmän. Matikaisen aikana HIFK käänsi takkinsa yhtä nopeasti kuin Pentti käynnisti faksinsa. Lehkonen avasi ulostuspelin brändissä, eikä loppua nähtävästi näy. Muitten joukkueiden menneet näytöt ovat olleet kuitenkin niin vahvoja että kirittävää on jäljellä vielä paljon. Saas nähdä onko Alpo uusi sulka Pentin hatussa.

Hatunnosto kuitenkin TPS:lle tässä asiassa, mutta kyllä tekin vielä ehditte.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Aika käsittämätöntä tuubaa, mitä muutamat narri- ja tepsi"fanit" tässä ketjussa, joka koskee HIFKoon valmentajan jatkopestiä, esittävät.

Ensinnäkään en ymmärrä, mistä moiset herneet on nessuun vedetty?

Toiseksi, kuten jo edellä osin mainittiinkin, mitä helvettiä se teille kuuluu, kuka meillä valmentaa?

Kolmanneksi, moderaattorien ajatus lienee ollut, että pysytään pääosin oman joukkueen ketjuissa?

Jos Ape kelpaa meille, ei meitä kiinnosta pätkääkään mitä te hänestä ajattelette.
 

Bigreds.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ei lajil' väliä
58, TÄYTTÄ ASIAA!!

nyt ei ainakaan muilla pitäisi olla mitää muuta mussutettavaa!

terv. ALPOON TYYTYVÄINEN HIFK-fani
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti fiftyeight
Aika käsittämätöntä tuubaa, mitä muutamat narri- ja tepsi"fanit" tässä ketjussa, joka koskee HIFKoon valmentajan jatkopestiä, esittävät.

Ensinnäkään en ymmärrä, mistä moiset herneet on nessuun vedetty?

Toiseksi, kuten jo edellä osin mainittiinkin, mitä helvettiä se teille kuuluu, kuka meillä valmentaa?

Kolmanneksi, moderaattorien ajatus lienee ollut, että pysytään pääosin oman joukkueen ketjuissa?

Jos Ape kelpaa meille, ei meitä kiinnosta pätkääkään mitä te hänestä ajattelette.

Minä puolestani en ymmärrä, miksi keskustelupalstalla ei saisi keskustella ja sanoa omaa mielipidettään. Omasta mielestäni tyylini on kohtuullisen asiallinen enkä tietoisesti pyri häiritsemään keskustelua.

Jos sääntö on sellainen, että esim. tässä ketjussa saavat keskustella vain julli-fanit tai sitten ne, jotka ovat samaa mieltä kuin enin osa julli-faneista, niin sanon, että tyhmät säännöt.

Miksi en saisi esittää mielipidettäni Apesta, jos teen sen asiallisesti? Tämähän on kohta kuin muinainen neukkula, jossa vain tietyt ihmiset saavat sanoa mielipiteensä.

Mielelläni kuulisin jonkun moderaattorin kannan tähän asiaan.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Viestin lähetti fiftyeight
Aika käsittämätöntä tuubaa, mitä muutamat narri- ja tepsi"fanit" tässä ketjussa, joka koskee HIFKoon valmentajan jatkopestiä, esittävät. Ensinnäkään en ymmärrä, mistä moiset herneet on nessuun vedetty? Toiseksi, kuten jo edellä osin mainittiinkin, mitä helvettiä se teille kuuluu, kuka meillä valmentaa? (...) Jos Ape kelpaa meille, ei meitä kiinnosta pätkääkään mitä te hänestä ajattelette.

Ape on kuule sen verran mediaseksikäs valmentaja että siinä joukkuerajat ylittyvät kummasti kun Ape palkitaan uudella pestillä -:) Kommentoida on suorastaan pakko, varsinkin hänen aiemmat valmennusvastuut kun tunnetaan omakohtaisesti. Silti toivon, että Ape saa HIFK-fanien varauksettoman tuen myös silloin ensi kaudella kun kaikki tuntuu valuvan käsistä. Jokereissa hän ei sitä saanut, olkaa te lojaalisempia. Ja Jokerit tarvitsee vahvemman HIFK:n, joten tsemppiä Apen kanssa. Sitä todella tulette tarvitsemaan...
 

Mr.Big

Jäsen
Hyvää lienee tiedossa HIFK:lle

Tämä uutinen on näin ei-HIFK fanin kannalta aika huono.

Joku IFK:ssa on ilmeisesti ottanut järjen käteensä ja tehnyt oivallisen ratkaisun. Ape on hyvä valmentaja ja pitkä sopimus tuo jatkuvuutta. Nyt voivat Apeen luottavat pelaajatkin tehdä useampivuotisen sopimuksen ja IFK saa myös pelaajapuolelle pitkäjänteisyyttä.
Tämä on tuloksekas tie, valitettavasti.
Onneksi olkoon IFK:lle.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Minä ainakin uskon, että Ape saa imettyä aika koviakin miehiä Suomesta ja ulkomailta ( sekä kotimaisia että ulkolaisia ) punanuttuihin.

HIFK:sta taitaa taas tulla se seura, jota inhoaa yli kaiken, mutta silti salaa ihailee ja ihmettelee, miksi oma joukkue ei voisi joskus pelata noin.

Viimeisen mestaruuden voittanut IFK-joukkue on mielestäni paras mestarijoukkue mitä minä olen nähnyt, tosin pari Ilveksen nippua on ollut parempia, mutta ilman mestaruutta...
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Täytyy Oldcoach myöntää, että se oli harvinaisen raju nippu. Nostan silti samaan kategoriaan Jokereiden mestarijoukkueen vuodelta 1997 (samalla tavalla mestariksi 3-0 voitoilla vastustajistaan). Temppu, johon turkulaiset eivät ole koskaan yltäneet. Vielä.

58:

1) Ei tässä herneen palkoja sieraimissa ole. Naureskellaan vaan tuolle absurdille tavalle nostaa Ape joukkoon johon hän ei kuulu.

2) Eikös keskusteluryhmän tarkoituksena olekin vääntää puoleen ja toiseen monella tavalla erilaisista asioista jääkiekkomaailman luistinradoilla?

3) Joukkueilla on tietääkseni omat fanisivunsa joihin voivat ne kirjoitella, jotka hakevat vertaistansa seuraa.

PS. Kossussa tai ei - sanan säilä puree aina. Oli se valtamedioista tai jääkiekkokeskustelupalstoilta;)
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
Kyllä täällä saa ihan vapaasti muutkin mielipiteitä esittää kuin HIFK-fanit.

Oldcoach: Kiitoksia mairittelevista sanoista. Saatko vielä myönnettyä, että kaapistasi löytyisi HIFK-paita, jota on mukava pitää päällä, katsella peilistä kuinka tuo jumalainen punainen kissapeto hivelee silmää, ja aivan kuin vinkkaisi silmää, että avaappa pullo Koffia ja nauti elämästä;)
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti oldcoach

Viimeisen mestaruuden voittanut IFK-joukkue on mielestäni paras mestarijoukkue mitä minä olen nähnyt, tosin pari Ilveksen nippua on ollut parempia, mutta ilman mestaruutta...

:D

Kossu: Mitkä ovat näiden muiden suomalaisten valmentajien (joiden joukkoon Ape ei yllä) meriitit?? Siis Summasten, JALOSTEN, Kapasten tai Rautakorpien meriitit?

Ymmärtääkseni näilläkin on mestaruuksia yhteensä 0 kappaletta. Maajoukueen päävalmentajan posteja 0 kappaletta, eikä muitakaan meriittejä tule Kapasen nuorten mm:ää lukuunottamatta mieleen. Suhosen päävalmentaja kausi meni suomeksi sanoen vituiksi NHL:ssä, mutta joillain meriiteillähän sekin posti on saatava. Kakkosvalmentajana NHL:ssä Suhonen teki loistavaa työtä. Kuka muu suomalaisvalmentaja on ollut edes ehdolla NHL joukkueen kakkosvalmentajaksi??


Ja sitten asiaan :) Olen tyytyväinen Alpon jatkopestiin. Toivon todella että tämä tarkoittaa sitä että Apen vaatimia pelaajia on myös tulossa. Ja sitten kun vielä yhden asian saisi pyytää, niin se koskisi sitä meidän TJ:tä.. toiveen varmaan tiedätte..?


Edit: Jortikan, Arajuuren ja varauksin Matikaisen meriittejä pidän suomalaisista valmentajista saman tasoisina tai kovempina kuin Alpon. Mutta siinä ne sitten ovatkin.. valitettavasti.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Viestin lähetti kamraterna


:D

Kossu: Mitkä ovat näiden muiden suomalaisten valmentajien (joiden joukkoon Ape ei yllä) meriitit?? Siis Summasten, JALOSTEN, Kapasten tai Rautakorpien meriitit?

Ymmärtääkseni näilläkin on mestaruuksia yhteensä 0 kappaletta. Maajoukueen päävalmentajan posteja 0 kappaletta, eikä muitakaan meriittejä tule Kapasen nuorten mm:ää lukuunottamatta mieleen. Suhosen päävalmentaja kausi meni suomeksi sanoen vituiksi NHL:ssä, mutta joillain meriiteillähän sekin posti on saatava. Kakkosvalmentajana NHL:ssä Suhonen teki loistavaa työtä. Kuka muu suomalaisvalmentaja on ollut edes ehdolla NHL joukkueen kakkosvalmentajaksi??

Perusteidesi mukaan Mike Eaves on aivan loistava valmentaja, koska se on ollut NHL joukkueen kakkoskoutsina?
Sillon Eavesin lähdön aikaan oli Suomessa puhetta NHL:än kakkoskoutsien asemasta ja jotkut pelaajatkin sanoivat, että kakkoskoutsin tehtävä on tasolla: tuo ykkösvalmentajalle kahvia!

Suhonen sai sen NHL valmentaja postin koska oli SMithin kaveri ! :)

Meriitit: Summasella on meriittinä Suomen mestaruus? Kapasella junnu mestaruus niinkuin mainitsit, on sekin jotain Alpon nollan rinnalla! Ei se Ape missään esim. NHL:ssä mitään aikaan saanut, joten... WHO knows. Ehkä ei osaakaan valmentaa? Sm-liigassakaan ei ole oikein tulosta tullut... vähän ku meidän Timo Tuomi, mutta ei kuitenkaan ihan :)
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Alpo on paska jätkä...

Viestin lähetti juhaht



Ihan mielenkiinnosta, milloin ja mitkä sanansa on Ape syönyt?

Niin, eiväthän kaikki tätä muista, mutta saatuaan potkut narreista 93, Alpo haukkui koko organisaation, SM-liigan ja kaiken mahdollisen ja totesi ettei enää koskaan valmenna SM-liigassa, paitsi jos yksi tietty seura pyytää häntä valmentajaksi. Se seura ei ole IFK, vaikka punaisissa pelaakin...
 

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Mats Sundin

Mats Sundinhan on todennut että paras valmentja hänen koko uransa aikana on ollut Alpo Suhonen. Eiköhän toi ole jo jonkinlainen meriitti.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti MrBluus

Suhonen sai sen NHL valmentaja postin koska oli SMithin kaveri ! :)


ok :)

Summanen sai mestaruuden kakkkosvalmentajana, eli kahvipoikana ;) Muilla ei siis Kapasta lukuunottamatta mittään..

Ainakin lehtihaastattelujen (Sundin+muut..) mukaan Suhonen hoiti Torontossa joukkueen harjoitusten vedon + suurimman osan muusta operattivisesta toiminnasta. Ja Sundin Alpoa ainakin kehui vuolaasti. Mutta tämä ei siis missään tapauksessa ole omaa faktatietoa vaan lehdistä luettua..

Muutenkin minulle on jäänyt lähinnä sellainen kuva NHL:stä, että päävalmentaja hoitaa ottelutapahtuman johdon ja kakkosvalmentaja sitten melkein kaiken muun.. onko joitain asiasta paremmin perillä olevia, jotka voisivat oikaista?

Ja kyllä, Mike Eaves on hyvä valmentaja, mutta täysin sopimaton IFK:n sen vuoden Ruotsalaispainoitteeseen taito/neiti joukkueeseen..


Edit: typot
 
Viimeksi muokattu:

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Viestin lähetti kamraterna


Suhosen päävalmentaja kausi meni suomeksi sanoen vituiksi NHL:ssä, mutta joillain meriiteillähän sekin posti on saatava. Kakkosvalmentajana NHL:ssä Suhonen teki loistavaa työtä. Kuka muu suomalaisvalmentaja on ollut edes ehdolla NHL joukkueen kakkosvalmentajaksi??

Edit: Jortikan, Arajuuren ja varauksin Matikaisen meriittejä pidän suomalaisista valmentajista saman tasoisina tai kovempina kuin Alpon. Mutta siinä ne sitten ovatkin.. valitettavasti.

Itse arvostan Apen "NHL-uraa" samalle tasolle kuin pelaajista esim. Kai Nurmisen tai Ville Peltosen vastaavaa rapakon takana. Ja veikkaanpa, että kukaan muu valmentaja suomalaisista ei ole toistaiseksi halunnut tehdä itseään naurunalaiseksi ko. sarjassa. Luovana teatterimiehenä Apelle hatunnosto uraauurtavana pioneerina, kuten muinaiset eurooppalaiset pelaajatkin siellä vuosikymmeniä sitten. Jonkun pitää avata pää. Ei se tarkoita että ensimmäisenä siellä olija on joku GOD. Olet nimittäin pahasti hakoteillä jos niin kuvittelet.

Ja itse nostan Apen edelle mainitsemiesi henkilöiden lisäksi Rauno Korven, Erkka Westerlund/Raimo Summanen taistelijaparin, Timo Lahtisen ja Kalevi Nummisen. Ainakin.

Ja kun kerran pidätte tuota kakkoskoutsin asemaa niin jumalaisena niin laitetaan Apen edelle vielä Nokelainen, Jukka Koivu ja Kari Jalonen/ Hannu Virta saavutuksien valossa sekä pitkäjänteisellä työllä eteenpäin tulosta tekevät Rautakorpi ja Eloranta.

Sitten seuraavaan kategoriaan tulee mm. Ape. ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas kyynerkyykkää

Olen kovasti ihmeissäni siitä,kuinka valmentaja, joka pystyy ja haluaa tuoda julki muita, kuin pelillisiä vaikutteita olisi huonommassa asemassa, kuin edellämainitut sankarit.
Kunnioitus edelleenkin ramille ja hannekselle, jotka tekivät vaikutuksen allekirjoittaneeseen.
Uskon, että valmentajalla on tarjottavaa, niin kulttuurin, kuin urheilun suhteen.
Onhan jokainen nhl seura eri kansallisuuksien sulatusuuni,
jos pelaajia täällä valmistellaan oppimaan noita eri yhdistelmiä,
uskon, että laajempi tuntemus maailmasta, auttaa sopeutumaan
tuonne jonnekkin.Ei varmasti olisi pahitteeksi, oppia tuntemaan
ympäröiväänsä maailmaa paremmin, meidän jokaisen.
Ja väitteeseen, jossa epäillään apen kykyjä nhl:n suunnalla,
pyytäisin ystävällisesti kääntymään ensimmäiseksi lähinaapuriin,
ja tekemään kyselyjä sieltä, uskon, että vastaukset
tyhjentävät pöydän(mm.poppå forsbert,onni sundin och poika forsberg)nämä alkajaisiksi.Myöhemmin voi kääntyä ison rapakon taakse,jos jotain vielä jää epäselväksi.
Ja noihin pytyn voittajiin valmentajiin, tälläkin hetkellä änärissä
valmentaa kundeja, jotka eivät sitä ole voittaneet, eivätkä
lähiaikoina voita.
Itse olen täysinpunaisena, hyvin otettu apen jatkosta,uskon sen tuovan erinäisiä vaikuttajia seuraan.
:cool: :cool: :cool:
 

Lalli68

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Re: Alpo on paska jätkä...

Viestin lähetti korkki


Niin, eiväthän kaikki tätä muista, mutta saatuaan potkut narreista 93, Alpo haukkui koko organisaation, SM-liigan ja kaiken mahdollisen ja totesi ettei enää koskaan valmenna SM-liigassa, paitsi jos yksi tietty seura pyytää häntä valmentajaksi. Se seura ei ole IFK, vaikka punaisissa pelaakin...

Eiköhän vajaa 10 vuotta sitten annettu temperamenttilausunto, silloinen tilanne ja tapahtumat huomioiden, ole menneen talven lumiksi luettava pala silloista kiekkodraamaa eikä niinkään valaehtoiseksi lausunnoksi luokiteltava todiste selkärangattomuudesta.

On lähinnä hölmöläisen hommaa retostella tuollaisella ape-söi-sanansa-lällällää -lorulla. Osoittaa lähinnä pikkumaisuutta moisen lorun lällättäjältä.

En osaa sanoa mikä Apen loppusaldo IFK:ssa kauden 04 jälkeen on. Siitä kuitenkin olen vakuuttunut että Ape v. 93 ja Ape v. 02 ovat jo ihan eri ihminen niin kokemuksensa kuin näkemyksensä puolesta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Re: Re: Re: Re: Alpo on paska jätkä...

Viestin lähetti Lalli68


Eiköhän vajaa 10 vuotta sitten annettu temperamenttilausunto, silloinen tilanne ja tapahtumat huomioiden, ole menneen talven lumiksi luettava pala silloista kiekkodraamaa eikä niinkään valaehtoiseksi lausunnoksi luokiteltava todiste selkärangattomuudesta. On lähinnä hölmöläisen hommaa retostella tuollaisella ape-söi-sanansa-lällällää -lorulla. Osoittaa lähinnä pikkumaisuutta moisen lorun lällättäjältä.

Täysin samaa mieltä tuosta. Muistan tilanteen vielä aika hývin, sillä Ape sanoi lausuntonsa mulle ja mä sen sitten uutisoin -:) Se oli todellakin niitä aikoja silloisen tunnekuohun vallassa. Silti Ape on ristiriitainen persoona valmentajana, mutta ihmisenä mitä sydämellisin. Katsotaan ja toivotaan parasta. Kuten olen tänäänkin vasta kolmesti todennut, Jokerit tarvitsee vahvaa HIFK:ta ja kääntäen. Silloin syntyy parhaat matsit stadissa.
 

Joda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
mr Bluuuus

Yrittäkääpä nyt pysyä asia linjalla !!

Siis Suhonen pääsi Nhl joukkueen ykkös koutsiksi koska oli jonkun
kaveri, tajuatko miten tyhmä kommentti tuo on !!

En viitsi nyt käydä läpi sitä miten paljon valmentajia pyrkii eri
farmisarjojen kautta nhl`llään valmentamaan. Luulisi että tätä kautta seulotaan aika hyvin jyvät akanoista.

Kuten olemme todenneet nhl on maailman paras kiekko sarja, mutta mr bluuuus tietää kertoa meille muille jääkiekosta tietämättömille että nhl`ssä vallitsee niin sanottu kaverille kans
mentaliteetti.

Alpo Suhosesta valmentajana voidaan olla monta mieltä, mutta
tällaisten typeryyksien laukominen jonkin näköisenä faktana on erittäin lapsellista.

Mene nyt kiireen vilkkaan takaisin sinne hiekkalaatikkoon leikkimään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en ymmärrä:

Alpo on paska koska valmensi Nhlssä

Alpo on paska koska valehteli iltalehdelle vuonna 93

Alpo on paska koska narrit erottivat hänet (ennenkuulumatonta)

Alpo on paska koska hänellä on hyvät suhteet johonkin äijään ja tämä tarjosi hänelle töitä

Alpo on paska koska jukka koivu on menestynyt paremmin kakkosvalmentajana

ja sitten klassikot

sivari

kiinostunut oopperasta

vasemmistolainen

kritisoi urheilun nykytilaa/suuntausta

ai niin ja se juo viiniä ja lukee kirjoja

Yrittäkää nyt herrajumala keksiä jotain fiksumpaa, ei kai kukaan väitä että se olisi mailman paras valmentaja mutta Timo Tuomeen vertaaminen on jo vähän naurettavaa.

Kai sillä nyt jotain annettavaa on pakko olla jos se noin kauan on valmentanut, ja mikä tärkeintä onhan se ihan oikeasti parantanut IFK:n peliä.

Ihan lopuksi on pakko kommentoida: miksi summasta ja westerlundia pidetään jonain ihmemiehinä?

He tosiaan voittivat yhden mestaruuden IFKssa ja joukkue oli aika helvetin hyvä. Seuraavana vuonna ei enää voitettu vaikka joukkue oli edelleen loistava, sitten kaksi vuotta Jokereissa ekana vuonna ei tärpännyt ja tokana floppi kärppiä vastaan.
En osaa sanoa Jokeri vuosista mutta IFK vuosina menetettiin joitain hyviä junnuja esim: Hagman. Myönnän milloin vaan että tekivät monesta parempia ja en olenkaan väheksy summasen roolia esim: täysin paskan Haakanan muuttumiseksi uudeksi mieheksi. Mutta jotain rajaa...
 

rafalski77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Ac Milan ,
Suhosen Apesta!!

Tässäkin viestiketjussa on varmasti puitu sekä Alpon hyvät , että Huonot puolet jo moneen kertaan esille .Hyvä homma , että IFK:lla on selvillä valmennuskuvio jo näin aikasessa vaiheessa niin ei tarvitse Matikaisen uhrata energiaansa valmentajan perässä juoksemiseen vaan voi keskittyä seuraavan kauden pelaaja hankintoihin.Mutta , jos tässä puhutaan niinkuin sydämmessä tuntuu niin kaikista oikein päällikkö IFK:ta ensivuonna valmentamaan olisi ollut pelaajanakin IFK:ssa esiintynyt Juhani Tamminen kukaan ei näytä tajuavan kuinka hyvä valmentaja Tami oikeastaan onkaan ..Eri juttu on sitten olisiko tamminen ollut valmis haasteisiin ...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen

...varauksellisen tyytyväinen ratkaisuun. Toivottavasti tämä projekti viedään kunnialla johonkin suuntaan.

Apen mielipiteet ja maailmankatsomus poikkeavat edelleen suuresti omistani - ja minä olen muuten se, joka on oikeassa;)
mutta pääosin olen pitänyt siitä, mitä olen tänä keväänä häneltä nähnyt. Jos valmentajia asetellaan paremmuusjärjestykseen sillä perusteella, että mitä kukin saa aikaiseksi tietyillä pelaajilla, niin Ape voittaa Mälkiän noin valovuodella, ehkä kahdella.

Annetaan äijälle tilaisuus, vähän vaikutusmahdollisuuksia joukkueeseen ja toivotaan, että Fred Shero on edelleen se idoli. Kyllä se siitä.

Mitä tulee muiden seurojen fanien mielipiteisiin, niin sehän pelkästään imartelee, että HIFK herättää tunteita laidasta laitaan. Hienoa! Tänne vaan kuittailemaan, arvostelemaan tai kehumaan ihan vastavuoroisuusperiaatteella. Luulen, että jos joku olisi avannut ketjun "Jukka Jalonen jatkaa HPK:ssa", ei viestejä olisi satanut samaa määrää...

Jos täällä aletaan muistelemaan, että mitä joku on joskus tunnekuohuissaan sanonut, niin hohhoijaa.........Hannu Jortikka sanoi muuten (olin paikalla) Fredrik Norrenalle HIFK-matsin, TPS-HIFK 4-5, pleijarit -00, jälkeen, että "sun ura Tepsissä on ohi!!".

Muita kuuluisia lausuntoja:

Hjallis Harkimo Oton sopimuksesta silloin kun mies oli saanut kenkää ennen Leenan asiaanpuuttumista: "Ei fanit päätä, ketkä meillä pelaa, Otto ei jatka"

Jukka Rautakorpi Favorinille: "Varo ettei talos pala"

Pena Matikainen: "Hyökkäyskalustomme kestää vertailun Jokereihin"

Pasi Nielikäinen Jukka Hentuselle: "Mä ruuvaan sun pään irti"

.....kuuma laji, kuumat tunteet, ok??

PS. Jos Raivo Summanen ei jatka Jokereissa käyn satavarmasti kommentoimassa heidän uutta valmentajaansa
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Re: mr Bluuuus

Viestin lähetti Joda
Yrittäkääpä nyt pysyä asia linjalla !!

Siis Suhonen pääsi Nhl joukkueen ykkös koutsiksi koska oli jonkun
kaveri, tajuatko miten tyhmä kommentti tuo on !!

Tajuatko lukea kommnetin loppuun, niin havaitset hymiön?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös