Aloitussivusi??

  • 15 319
  • 151
Ennen oli Altavista , nykyään Google ihan vaan simppelin ulkokuorensa vuoksi.
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Arnold
about:blank

(joka tosin on saastunut, ja siinä on joku helvetin search-toiminta, jota en saa pois)

Mulla tulee kans joku ihme mainossivu esiin. Vaikka vaihdan asetuksista jonkun muun sivun sen tilalle ja poistan windows-kansiosta tuon mainossivutiedoston pois, lataa se itsensä jälleen myöhemmin uudelleen. Eli jossainpäin konetta on vittumainen ohjelma.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Googlehan tuo ,kun usein joutuu etsimään juttuja netistä.
Esim. Tulee väittelyä kavereiden kanssa jostain detaljista.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Torsti
Mulla tulee kans joku ihme mainossivu esiin. Vaikka vaihdan asetuksista jonkun muun sivun sen tilalle ja poistan windows-kansiosta tuon mainossivutiedoston pois, lataa se itsensä jälleen myöhemmin uudelleen. Eli jossainpäin konetta on vittumainen ohjelma.
Sama vika oli täällä. Asenna Ad-aware http://www.lavasoft.de/ ja aja se. Johan löytyy mörköjä, auttoi ainakin minulle.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
Tuollaisen oman sivun olen väkerrellyt jossa oleellisimpia linkkejä tms. juttuja.
 

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
GOOGLE!

Aloitussivuna on www.google.fi. Yksinkertaista, jos ei satu aina osoitetta ihan korrektisti muistamaan niin senkun naputtelee hakukenttään jotakin ja näppää "kokeilen onneani" nappia niin useimmiten ajautuu juuri oikealle sivulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös