Allsvenskan

  • 27 004
  • 105

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tänään starttaavat finaalit Cmorelta klo 19.25 alkaen, kun aloitetaan Modon kotiluolassa. Nämä ovat kyllä huikeita pelejä, koska siellä on molemmille tarjolla yksi pala taivaasta eli SHL-paikka. Cmore näyttää kaikki pelit ja halleissa varmaan riittää tunnelmaa.
Modo on ensimmäinen ruotsalainen kiekkoseura, jonka olen nähnyt, joten luonnollisesti pitää heidän kelkassa olla näissä nousukarsinnoissa. Nää pelit pitää kyllä katsoa!
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo, itselleni tämä SHL-nousukarsinta on tämän loppukauden The sarja. Tietysti tulee vilkuiltua myös SHL-finaaleja ja liigan finaaleja, jossa mahdolliset vahvistukset Davidssonit herättävät myös mielenkiintoa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Gudlevskis otti äsken melko komean torjunnan!
 

kAntAlätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, 60 minuutin paine
Siis eikö tuo tasoitusmaali ollut potkaisemalla tehty? Ja on kyllä ollut tähän kolmanteen erään melkoisia huumorijäähyjä molemmille joukkueille..
 

Koivun runko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tu-Ki
Studiossa selvittävät että säännön mukaan potkun pitää generoida vauhtia kiekkoon jotta olisi potkumaali. Ilmeisesti sitten tuomarit katsoi ettei näin ole, että ohjasi vain. Itse olen kyllä eri mieltä. Plus että sääntöhän on ihan idiootti ja jättää liikaa tulkinnanvaraa. Luistinmaalit kokonaan pois niin olisi selkeä.
 

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo onhan se ihan eri asia jos kiekko kimpoaa kovasta lämäristä maaliin, kuin tuo mikä juuri nähtiin. Siinä pelaaja teki selkeän ohjausliikkeen luistimella minkä avulla sai kiekon maaliin.

Ihan uskomatonta että maali hyväksyttiin.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
MoDo sai seitsemän ylivoimaa eikä tehnyt maalin maalia, Djurgården sai neljä ylivoimaa ja teki näistä kaksi maalia. Siinä pelin ratkaisu tiivistettynä.
 

MikeSilence

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hokki
Katsoin tilanteen ja enemmän tuo ohjaus on kuin potku. Pelaaja kääntää luistimen sellaiseen asentoon, että ohjaa kiekon maaliin. Todennäköisesti tähän sääntökohtaan vedottiin, että maali hyväksyttiin: " Jos hyökkäävä pelaaja ohjaa kiekon maaliin luistimellaan/jalan alaosalla eikä pelaaja käytä havaittavissa olevaa potkuliikettä, kyseessä on hyväksyttävä maali"
 

Oadie

Jäsen
Nyt on MoDo:n nousu lähellä. Vai pystyykö Djurgården heittämään vielä kapulaa rattaisiin? Hieno on meininki molemmissa halleissa. Toisessa vaan etänä.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Eilen saatiin nauttia Liigan finaaleissa jatkoerästä ja tänään sekä Mestiksen että Allsvenskanin puolella. Tämähän kelpaa!
 

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
MoDo hukannut nyt kaksi ottelupalloa. Tulee melkoinen game 7 MoDon kotiluolassa. Varmasti kovat paineet kotijoukkueella tuohon peliin, kun sitä nousua on odotettu monta vuotta eikä se vaan meinaa tulla. Tätä lähempänä nousua ei paljoa voi enää olla.
 

Koppipelaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomessa
Sattuuko kukaan tietämään, mikä on helpoin (ei välttämättä halvin) tapa nähdä tulevaa Allsvenskan-kautta Suomessa? Cmorellahan oikeudet siihen on Ruotsissa ja VPN:n kautta toki voi kokeilla hankkia oikeudet ja katsoa, mutta olen käsittänyt, että Cmore aika hyvin blokkaa VPN-yhteydet.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Sattuuko kukaan tietämään, mikä on helpoin (ei välttämättä halvin) tapa nähdä tulevaa Allsvenskan-kautta Suomessa? Cmorellahan oikeudet siihen on Ruotsissa ja VPN:n kautta toki voi kokeilla hankkia oikeudet ja katsoa, mutta olen käsittänyt, että Cmore aika hyvin blokkaa VPN-yhteydet.
Vedonlyönti yhtiöitten sivut varmasti mutta laatu on tasoa Lillehammerin olympialaiset
 

Jöutasi

Jäsen
Moro!
en löytänyt forumista mitään myyntikanavaa, joten laitan tähän. Mulla on 2 ylimääräistä lippua DIF-Björklöven otteluun ja ne lähtee halvalla mikäli joku teistä sattuisi olemaan Tukholmassa tulevana perjantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös