Alle 18-vuotiaiden MM-kisat 2017 – liveseuranta

  • 99 715
  • 1 088

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tuulolan pitää kertoa selostajalle koko ajan mistä vihellykset tulevat.

Onneks kohta alkaa aikuisten kisat, niin päästään nauttimaan Saukkosesta ja Mertarannasta.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Kertoo varmaan aika paljon siitä, minkälainen bandwagon fani olen kun vasta finaalissa hyppään mukaan. En siis ole yhtään perillä ketä pelaa, missä pelaa ja edes miksi pelaa.

Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ihan huikee intensiteetti. Pitkää kiekkoo ja paitsiota
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kertoo varmaan aika paljon siitä, minkälainen bandwagon fani olen kun vasta finaalissa hyppään mukaan. En siis ole yhtään perillä ketä pelaa, missä pelaa ja edes miksi pelaa.

Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
Enpä ole minäkään seurannut näitä kisoja ollenkaan, tulokset olen teksti-tv:ltä tms. nähnyt mutta muuten en käytännössä lainkaan ole katsonut. Jotenkin nämä U18-kisat on itselleni vähän "välikisat" kun vertaa U20 ja aikuisten MM-kisoihin.
 

Knap

Jäsen
Kertoo varmaan aika paljon siitä, minkälainen bandwagon fani olen kun vasta finaalissa hyppään mukaan. En siis ole yhtään perillä ketä pelaa, missä pelaa ja edes miksi pelaa.

Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
Vaikka nyt vasta mukaan hyppäätkin, niin miten sä et Ukko-Pekkaa tiedä? Tulee menemään 1-2. Kierroksen vaihteessa ensi kesänä, todella lupaava veska.

Mutta on kyllä hauskoja nimiä näillä nuorilla aina välillä. Tulee aina spontaani hörähdys kun noita nimiä aina välillä lukee..

Ukko-Pekka Uu-uu
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?

Ei löydy ainakaan Elite Prospectista sellaista. Ukko-Pekka Luukkonen on täyttänyt 18.
 

Hamu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Enpä ole minäkään seurannut näitä kisoja ollenkaan, tulokset olen teksti-tv:ltä tms. nähnyt mutta muuten en käytännössä lainkaan ole katsonut. Jotenkin nämä U18-kisat on itselleni vähän "välikisat" kun vertaa U20 ja aikuisten MM-kisoihin.
Edes Inka ei haastattele. Ilmankos sinulle välikisat...

Kiekko maaliin, pojat! Paikkoja on ollut.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Enpä ole minäkään seurannut näitä kisoja ollenkaan, tulokset olen teksti-tv:ltä tms. nähnyt mutta muuten en käytännössä lainkaan ole katsonut. Jotenkin nämä U18-kisat on itselleni vähän "välikisat" kun vertaa U20 ja aikuisten MM-kisoihin.

Sama. Katsoin elämäni ensimmäisen U18 pelin viime vuonna, kun Suomi voitti kultaa. Silloinkin katsoin vain finaalin ja vain koska Puljujärvi oli mukana.
 

Ralph

Jäsen
Tämän todettuani on pakko kysyä: onko meillä Suomessa oikeasti alle 18-vuotias jääkiekkoilija jonka nimi on Ukko-Pekka?
On. Ja tuo kapteeni Aarne Talvitie kuulostaa enemmän sotaveteraanilta kuin 18-vuotiaalta jääkiekkoilijalta.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
On. Ja tuo kapteeni Aarne Talvitie kuulostaa enemmän sotaveteraanilta kuin 18-vuotiaalta jääkiekkoilijalta.

Aivan totta!

Onko muuten tuo jenkkipelaaja Norris puolustaja vai hyökkääjä? Toivon, että puolustaja, jotta kaverilla on edes teoreettinen mahdollisuus voittaa jonain päivänä NHL:ssa nimikkopalkintonsa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös