Alle 18-vuotiaiden MM-kisat 2015 – liveseuranta

  • 99 529
  • 773

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Aholla itseluottamus aika katossa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Matthews, Tkachuk, Bracco, tossa joitakin mielenkiintoisia nimiä. Kaksi ekaa vasta 2016 varattavana. Nyt alkoi!!

Kiitän ja kumarran. Ei tainnut tulla aivan odotettua jenkkinäytöstä. Puljukin on liukkaalla luistimella liikkeellä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Nähtyäni 5 min Suomen joukkueen peliä analysoisin lyhyesti ettei puolustus ole muun joukkueen tasolla.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Unelmapeliä tämä kyllä tulee Vehviläiseltä vaatimaan, jos aiotaan yrittää pärjätä. Hienosti onkin poika aloittanut.
 

Myrkky

Jäsen
Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.
No ei toi jenkkienkään puolustus hirveesti vakuuta.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.
Suomella on ollut myös neljä avopaikkaa, joten ei mitään hätää sen suhteen.
 

retro

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jenkeillä 4 avopaikkaa jo. Olisi syytä hieman ryhdistäytyä puolustuspäässä. 60 minuuttia ei kestetä. Tai sitten kestetään, mutta mun pumppu ei kestä.

Aika coast to coast, Suomellakin tuo maali, Saarelan tolppa/sivurauta ja puolittainen läpiajo. Aho tuo kyllä pirusti lisää joukkueeseen. Saarelan ketju heittää ne pari kiintiömaalia ja Vehviläinen päästää maks. kaksi niin nostellaan kannua!
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
piiiiitkään mennään ilman katkoja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Suomi vie jenkkejä fyysisyydessä 6-0.

Minulle suurin ylläri oli tämä, kun en ole aikaisempia pelejä nähnyt.. Junnut eivät kumarra jenkkejä yhtään.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Aivan vitun päivänselvä maalivahdin estäminen ja eikö muka tule jäähyä?!?!!?!?!?!?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Matthews on kyllä huikea pelaaja, mutta tuntuu, että USA vielä vähän katselee. Jenkkien ykkönen tuntuu olevan ainut supervaarallinen ketju.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kertokaahan karjalalippikselle tästä Vehviläisestä. Minkä tasoinen maalivahtilupaus on?
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
hyvin kuuluu Suomi-huudot.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Pikkuleijonilla näyttäisi olevan hyvin kannattajia areenalla Suomi-huudoista päätellen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Onkos tämä Tkachuk sukua Keithille?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös