All Star -otteluseuranta 4.–5.2.2023

  • 2 945
  • 61

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ovie taisi vielä odottaa Crosbylta syöttöä.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Näinkö oikein, vai onko Marnerilla mustat terät?
Joillain ainakin oli. Itse olen tätä hommaa pohtinutkin, että minne mustat "terämuovit" ovat kadonneet? Onko tullut joku sääntöhomma vai mikä? Omalla junnuajalla noi mustat oli kuuminta hottia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Johnny Hockey ja kypärätemppu.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Joillain ainakin oli. Itse olen tätä hommaa pohtinutkin, että minne mustat "terämuovit" ovat kadonneet? Onko tullut joku sääntöhomma vai mikä? Omalla junnuajalla noi mustat oli kuuminta hottia.
Ei ole kyllä mitään tietoa. Kai se on vaan tuo valkoinen jäänyt ns valtavirraksi ja sitten Jagr, Kariya ja muut erikoisjepet ovat käyttäneet mustia.
 

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Ei ole kyllä mitään tietoa. Kai se on vaan tuo valkoinen jäänyt ns valtavirraksi ja sitten Jagr, Kariya ja muut erikoisjepet ovat käyttäneet mustia.
Voiha se näinkin olla. Itse epäilen, että liittyy johonkin esim. videotarkistuksiin yms. kiekon erottuvuuteen tai jotain.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Voiha se näinkin olla. Itse epäilen, että liittyy johonkin esim. videotarkistuksiin yms. kiekon erottuvuuteen tai jotain.
Joo tuohon se saattais kyllä liittyäkkin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jaa sinne on roudattu joku paikallinen Juustopäät jäälle soittamaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Sassa ja Rantanen pääsee kohta saunomaan.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rantanen teki finaaliin maalin. Torille!
 

Antsku

Jäsen
Larkin pelasi lähes tosissaan, tunsin myötähäpeää. En tiedä vain kumman puolesta sitä tunsin Larkinin vai kaikkien muiden. Toki autoa ei tullut tästä huolimatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös