Aliarvostetuimmat bändit

  • 1 841
  • 5
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Manchester United
No niin, eli nyt loogisesti kun meiltä täältä Jatkoajasta löytyy "paskat bändit"-ketjua ja "yliarvostetuimmat bändit"-ketjua niin ajattelin perustaa tällaisen "aliarvostetuimmat bändit"-ketjun. Tästäkin aiheesta tulee olemaan todella kovat väittelyt, joten muistetaan, että yhtä oikeaa mielipidettä ei ole ja kaikkien perustelu on ihan käypä. Itse laitan muutaman bändin tähän alkuun.

Whitesnake: Coverdalen bändi ei mielestäni ole saanut tarpeeksi hyvää julkisuutta ehkä koskaan, vaikka bändillä on oikeasti todella kovia biisejä niin hevi kuin myös kasarihenkeen.

Peer Günt: "Suomen Motörhead" eli Peer Günt on takonut vuodesta toiseen ihan hyvää matskua, mutta tuntuu, että viime aikoina bändistä nousi esiin vain alkoholiongelmat. Uusin levy on täyttä rautaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Eikö olisi siis järkevämpää pohjustaa ketjua hieman paremmin ja analysoida sekä miettiä sitä miten "aliarvostus" mielletään? Nämä ketjut ovat ihan yhtä tyhjän kanssa-listausta tai päinvastaisesti kitinää ja jankkausta kun ketjun aloittaja ei viitsi edes kertoa omaa määritelmäänsä aliarvostettavuudelle. Haluatko siis että väitellään asioista joihin joka toinen sanoo "no mun mielestä se on aliarvostettu, nää on makuasioita" vai haluatko oikeasti saada edes jonkinlaista järkevää pohdintaa aikaiseksi?

Muuten voi heti sinunkin postauksestasi sanoa että molemmat bändit jotka nimesit ovat tahkonneet biiseillään suurmenestystä, niistä etenkin Whitesnake joka on myynyt miljoonia levyjä ja kiertänyt maailmaa, miten vitussa se voi olla aliarvostettu?

Näetkö.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Manchester United
Eikö olisi siis järkevämpää pohjustaa ketjua hieman paremmin ja analysoida sekä miettiä sitä miten "aliarvostus" mielletään? Nämä ketjut ovat ihan yhtä tyhjän kanssa-listausta tai päinvastaisesti kitinää ja jankkausta kun ketjun aloittaja ei viitsi edes kertoa omaa määritelmäänsä aliarvostettavuudelle. Haluatko siis että väitellään asioista joihin joka toinen sanoo "no mun mielestä se on aliarvostettu, nää on makuasioita" vai haluatko oikeasti saada edes jonkinlaista järkevää pohdintaa aikaiseksi?

Muuten voi heti sinunkin postauksestasi sanoa että molemmat bändit jotka nimesit ovat tahkonneet biiseillään suurmenestystä, niistä etenkin Whitesnake joka on myynyt miljoonia levyjä ja kiertänyt maailmaa, miten vitussa se voi olla aliarvostettu?

Näetkö.

Aiivan...sori jos sulla on huono päivä, mut emmä pahalla...No okei...tos sun tekstissäs sitä tulikin vähä enemmän asiaa, mikä täs onkin idea. Eli ei missään nimes nyt haluta sitä jankkausta ja listausta vaan ihan omia mielipiteitä ja ei mielellään tartuta aina joka lauseeseen. Jos jonkun mielestä Whitesnake on aliarvostettu ni se on kans aliarvostettu sen mielestä. Eri mieltä saa olla toki, mut pyritään välttään väittelyjä ja onhan Whitesnake varmaa vilahdellu tuol yliarvostettujenkin ketjussa. Noh..tästä se lähtee..
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Aiivan...sori jos sulla on huono päivä, mut emmä pahalla...No okei...tos sun tekstissäs sitä tulikin vähä enemmän asiaa, mikä täs onkin idea. Eli ei missään nimes nyt haluta sitä jankkausta ja listausta vaan ihan omia mielipiteitä ja ei mielellään tartuta aina joka lauseeseen. Jos jonkun mielestä Whitesnake on aliarvostettu ni se on kans aliarvostettu sen mielestä. Eri mieltä saa olla toki, mut pyritään välttään väittelyjä ja onhan Whitesnake varmaa vilahdellu tuol yliarvostettujenkin ketjussa. Noh..tästä se lähtee..

Minulla on ollut kiitos oikein hulppea päivä. Kiinnostaa vain keskustella niinkin tärkeästä asiasta kuin musiikki joskus niin että keskusteluissa on jotain järkeäkin, nyt ei ole. Haluat vain että jokainen kertoo omat tuntonsa ilman että itse aihetta on määritelty mitenkään järkevästi muuten kuin "no mun mielestä..." mutta uskot että kukaan ei "tartu joka lauseeseen". Yritä edes kiitos. Nyt ei sytytä kuin valittaa sillä olisi hyvä että ketjunavaaja antaisi edes hiukan suuntaa, tämä on muuten taas yhtä tyhjän kanssa.

Miten siis määrittelet termin "aliarvostettu bändi"?

"No must ne teki tosi hyvää musaa mut ei ehkä jengi silti osaa arvostaa tarpeeks vaik toisaalta joku voi sanoo et kyl arvostaa mut nää on hei maku asioita"


"Mä oon vaan sitä mielt et etenki kännis nää on tosi kovia jätkii skulaan rokkii mut moni mun kaveri esim. ei tykkää näistä"

~BREASTS!!!

EDIT: Painotetaan nyt vielä sitä että mitä hyötyä on sitten kenenkään kirjoittaa "asiaviestejä" ja keskusteluun pyrkiviä viestejä jos 2/3 viesteistä on "mun mielestä"-viestejä kirjoittajilta joilla ei ole minkäänlaista kiinnostusta osallistua mihinkään keskusteluun, kunhan laukaistaan vai oma suosikki siihen?
 
Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Kiinnostaa vain keskustella niinkin tärkeästä asiasta kuin musiikki joskus niin että keskusteluissa on jotain järkeäkin, nyt ei ole.
Jumalauta, AWestahan on tullut kunnon nyrppääjä! Nyt pitää takoa, kun rauta on ilmeisen kuumaa: Vaihda tuosta lainauksestasi sanan "musiikki" tilalle melkein mitä tahansa, niin selviää vihdoin sekin miksei mukahauskuus kaikkiin iske.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös