Aleksi Valavuori – urheilupersoona

  • 3 653 224
  • 13 666

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä mitä onko villasukat käyneet niin kovaa kaupaksi, kun ei enää storesta löytynyt?
Onhan "Teemun suosikki villasukilla" varmasti ollut maailmalla kysyntää, kun noinkin halvalla on saanut.
Tai sitten...

H8i, ne oli T8emun su8sikkisuk8t. Ed8lliset su8sikit m8ni k8upaksi, joten Te8mun nykyis8t su8sikit on p8rhaill8an k8työss8 ja tulev8t myyntiin, kun Te8mun on ta8s 8ika vaiht8a sukki8.
 

pkane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Korkealla tragikoomisella asteella vetää myös ilmeisesti kirjatuloista päihtynyt Mennander, joka ruinaa Ducksia ja Suomen valtiovarainministeriä retweettaamaan tuon paskasaitin julkaisua.

Mika Sandell laittoi myös Jetsin suuntaan linkin uusista sivuista.

Se, että puhutaan itsestä maailmanluokan DOERina ja sitten julkaistaan tämmöistä, aiheuttaa varmasti sen, miksi negaa tulee. Tuo englanninkielinen sisältö on järkyttävää.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vertaus Zlataniin oli mielestäni osuva, koska siinä on myös sellainen vähän tollo äijä, joka tunnetusti antaa kaikkien puolihuolimattomasti ympäriinsä sutivien helppoheikkien ottaa hyödyn itsestään.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Suosikkijoukkue
Kalpa
Jollainhan se on tuettava Biisonien toimintaa.
 
Mitä tuo Valavuoren twiitin viimeinen lause tarkoittaa?
"Tällä" jota kutsutaan "työnteoksi" tarkoitettaneen sukkakaupaksi ja urheiluteoiksi naamioitua perskärpästelyä ja verenimentää.

Mutta mitä tarkoittaa Vallun tekstissä vilahtava nollatason ansaintalogiikka?
Varmaankin sitä, että kun piisoneissa on jossain vaiheessa lakattu maksamasta urheilujohtajalle palkkaa suurteoistaan, on tämä on päätellyt että tämän täytyy olla laajempikin kateellisen paskasuomen ongelma. Ja terävänä yhteiskuntavaikuttajana hän nyt nostaa sen esiin, kun nyt joka tapauksessa muutenkin on taas vähän valotettava hanhinaamoille mikä heissä ja tässä maassa on vikana.
 

floikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä tuo Valavuoren twiitin viimeinen lause tarkoittaa?

Sitä, että siinä missä Suomessa kateelliset ihmiset haukkuvat somessa valavuorta narsistisen pers-kärpästelynsä vuoksi, niin muissa maissa ihmiset toteaisivat toisilleen yhteen ääneen, että "Valavuori tekee työtä".

Täys pelle. Kolmannen luokan sählääjä, joka on vissiin twitter-maailmaan saanut kerättyä itselleen sekalaisen seuraajakunnan sähellyksellään ja häpeilemättömällä itsekehullaan. Ei Aleksi, sua ei kritisoida sen vuoksi, että kaikki on kateellisia sun onnistuneista pers-kärpästelyistä, vaan koska olet itsestäsi liikoja luuleva narsistinen epärehellinen idiootti, joka vissiin ihan aidosti näin luulee ja kirjoittaa sen auki tuollaiseen myötähäpeäntihkuiseen avautumiseen saadessaan kritiikkiä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Ei Aleksi, sua ei kritisoida sen vuoksi, että kaikki on kateellisia sun onnistuneista pers-kärpästelyistä, vaan koska olet itsestäsi liikoja luuleva narsistinen epärehellinen idiootti, joka vissiin ihan aidosti näin luulee ja kirjoittaa sen auki tuollaiseen myötähäpeäntihkuiseen avautumiseen saadessaan kritiikkiä.

Valavuori myös kirjoittaa ihmettelevänsä, mikseivät ihmiset tajua, että menestyvän (ex)huippu-urheilijan taustalla toimii paljon ammattimaisia brändääjiä jne. Senhän varmaan nimenomaan miltei jokainen ymmärtää, ainakin itse ihmettelen sitä, miksi juuri Valavuori on palkattu, eikä niitä ammattilaisia.

Valavuoren curriculum vitaesta löytyy ilmeisesti tämä Teemun uusimman nettisivun hoitaminen, en sanoisi hirveän mairittelevaksi jutuksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenen puolesta tuo Aleksi on omakotitaloja pantannut, kuten tekstissään kertoo? Vai oliko se yleinen juttu näissä taustajoukkojen piireissä ja vähän kuin itseään mainostaen otti asian esille viitaten, että uhrauksia on tehty #guts#doersdo#

Kukasta kukkaan, kun hyppii niin sattuuhan sitä. Joko on Finnairille maksettu se koripallokisojen charter-lento? Onko Ville Långilla nyt niitä sponsoreita?
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Aika huikeata että Ari Mennander ja Mika Sandell(yksi noista Valavuoren virallisista frendeistä) yrittävät nyt twitterissä lypsää Anaheim Ducksia, Winnipeg Jetsiä ja Alexander Stubbia retweettaamaan heidän selanne.com twiittejään:

Ari Mennander ‏@MennanderA 11. marraskuuta
@AnaheimDucks Hey, http://selanne.com is open!

MikaSandell ‏@HjuulioSandell 11. marraskuuta
@NHLJets Hey http://selanne.com is open #teemu #SEL8NNE

Ari Mennander ‏@MennanderA 11. marraskuuta
@alexstubb Alex, can you please RT: http://selanne.com is open!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tuo on kyllä Über-myötähäpeää aiheuttavan noloa kerjäämistä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Onhan tää Sel8nne-setti aivan surkuhupaisaa. Mun papereissa Teukan nimi on mennyt jatkuvasti alamäessä sen jälkeen kun se dokkarielokuva julkaistiin. Jotenkin alkoi silloin jo Teukan ympärillä oleva rinkirunkkaaminen vituttamaan. Tämä uusi brändäysyritys on jo aivan naurettava. Selänteellä oli mielestäni hyvä brändi jo entuudestaan, tästä osoituksena esim. Valion diilit. No nyt sitten myydään jotain rihkamaa ala hashtag ka8i. Ville Leinon Bille Beino kyykyttää Teemun mallistoa aivan sata-nolla. Ja tässä täytyy ottaa vielä huomioon että Selänteellä nuo lähtökohdat on paljon helpommat kuin Leinolla. Teemulla kun on oma valmis brändi, rahallisesti parempi tilanne ja suhteet kunnossa oikeastaan kaikkialle. Silti Bille Beino pesee k8sit täysin. Nuo Teukan sivutkin ovat sellaiset että keskiverto AMK-tradenomi tekisi paremmat. Ei voi käsittää, voi vain nauraa. Mä en edes syyttäisi tästä kaikesta Valevuorta. Mulle on jäänyt Teemusta muutenkin melko yksinkertainen kuva, jopa lätkäpelaajaksi. Toisaalta vituttaa että minun sukupolveni suurin idoli ja tämän saavutukset ovat nyt vaarassa jäädä uran jälkeisen sekoilun varjoon. Ettei vain Teemusta tulisi seuraava Matti Nykänen eli turha julkkis. Viinaalla läträämistä ja perheväkivaltaa Teemulta en kyllä silti ikinä usko näkeväni.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mikäs tämä juttu on, Valavuori oli näemmä vastannut Twitterissä kritiikkiin, että Selänteen sivujen englanninkielisestä sisällöstä on vastannut "ammattikääntäjä".

Mun on erittäin, erittäin vaikeaa uskoa tuota, kyllä tuosta voi melkein suorilta käsin sanoa, että Valavuori puhuu paskaa. En tosin ole kerennyt tarkistamaan, että josko sivujen sisältöä on nyt viimeisen parin vuorokauden aikana lähdetty nopeasti korjailemaan.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Onhan tää Sel8nne-setti aivan surkuhupaisaa. Mun papereissa Teukan nimi on mennyt jatkuvasti alamäessä sen jälkeen kun se dokkarielokuva julkaistiin. Jotenkin alkoi silloin jo Teukan ympärillä oleva rinkirunkkaaminen vituttamaan. Tämä uusi brändäysyritys on jo aivan naurettava. Selänteellä oli mielestäni hyvä brändi jo entuudestaan, tästä osoituksena esim. Valion diilit. No nyt sitten myydään jotain rihkamaa ala hashtag ka8i. Ville Leinon Bille Beino kyykyttää Teemun mallistoa aivan sata-nolla. Ja tässä täytyy ottaa vielä huomioon että Selänteellä nuo lähtökohdat on paljon helpommat kuin Leinolla. Teemulla kun on oma valmis brändi, rahallisesti parempi tilanne ja suhteet kunnossa oikeastaan kaikkialle. Silti Bille Beino pesee k8sit täysin. Nuo Teukan sivutkin ovat sellaiset että keskiverto AMK-tradenomi tekisi paremmat. Ei voi käsittää, voi vain nauraa. Mä en edes syyttäisi tästä kaikesta Valevuorta. Mulle on jäänyt Teemusta muutenkin melko yksinkertainen kuva, jopa lätkäpelaajaksi. Toisaalta vituttaa että minun sukupolveni suurin idoli ja tämän saavutukset ovat nyt vaarassa jäädä uran jälkeisen sekoilun varjoon. Ettei vain Teemusta tulisi seuraava Matti Nykänen eli turha julkkis. Viinaalla läträämistä ja perheväkivaltaa Teemulta en kyllä silti ikinä usko näkeväni.

On kyllä totta, että itseään Teemu saa myös syyttää. Mä kirjoitin samasta asiasta, kuin mitä sinä jo aiemmin, eli ihmettelen miksi vahvan brändin omaavan Teemun pitäisi myydä rihkamaa netissä.

Ihmetyttää, miten Allu tai kuka ikinä takana onkaan ollut, on onnistunut vakuuttamaan Teemun tällaisen toiminnan jårkevyydestä. Ei kuulosta kovin ammattimaiselta laittaa Suomen tod.näk halutuinta mainoskasvoa myymään rihkamaa. Kalevala-koru on sinällään laadukas toimija, olisin itse yrittänyt saada (Teemun ollessa kyseessä varmasti saanutkin) mukaan jotain laadukkaiden urheiluvaatteiden valmistajia, miksei björnborgmaisesti myös parfyymiä tms.

Kerron teille, miten homma on mennyt. Allu ja kumppanit ovat vakuuttaneet Teemun, että kannattaa myydä "omien" sivujen kautta omaa tavaraa (=rihkamaa), niin yritykset eivät pääse tekemään rahaa, vaan Teemu tekee sitä itse. Ja näin hännystelijät pääsevät siis itse tuottoihin käsiksi.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Mikäs tämä juttu on, Valavuori oli näemmä vastannut Twitterissä kritiikkiin, että Selänteen sivujen englanninkielisestä sisällöstä on vastannut "ammattikääntäjä".

Mun on erittäin, erittäin vaikeaa uskoa tuota, kyllä tuosta voi melkein suorilta käsin sanoa, että Valavuori puhuu paskaa. En tosin ole kerennyt tarkistamaan, että josko sivujen sisältöä on nyt viimeisen parin vuorokauden aikana lähdetty nopeasti korjailemaan.

Itse en kyllä ymmärrä mikä selitys tuo olisi, että asialla on ollut ammattikääntäjä jos tyhmempikin huomaa sivujen olevan pitkin vittua käännetty. Vielä nolompaahan tuo olisi jos tuo on oikeasti ollut ammattikääntäjän työtä tai sitten Valavuori pelasti tässä vain itsensä. Tai ehkä Valavuori on itse tullut käännetyksi jonkun puoskarin toimesta. Samalla logiikalla parturikin voisi puolustautua leikattuaan vahingossa asiakkaan korvan irti sanomalla: "Älä sinä siinä selitä, mä olen ammattilainen".
 
Mikäs tämä juttu on, Valavuori oli näemmä vastannut Twitterissä kritiikkiin, että Selänteen sivujen englanninkielisestä sisällöstä on vastannut "ammattikääntäjä".

Mun on erittäin, erittäin vaikeaa uskoa tuota, kyllä tuosta voi melkein suorilta käsin sanoa, että Valavuori puhuu paskaa. En tosin ole kerennyt tarkistamaan, että josko sivujen sisältöä on nyt viimeisen parin vuorokauden aikana lähdetty nopeasti korjailemaan.

Kyllä minä uskon, että kyseessä on ammattikääntäjä mutta englanti tuskin on yksi tämän ammattilaisen työkielistä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kyllä minä uskon, että kyseessä on ammattikääntäjä mutta englanti tuskin on yksi tämän ammattilaisen työkielistä.

Ihmisiä muutenkin pidetään "ammattilaisina" vain sillä perusteella, että ovat töissä jossain. Tuokin voi olla joku freelancer ja on sillä perusteella sitten ammattilainen.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Mun on erittäin, erittäin vaikeaa uskoa tuota, kyllä tuosta voi melkein suorilta käsin sanoa, että Valavuori puhuu paskaa. En tosin ole kerennyt tarkistamaan, että josko sivujen sisältöä on nyt viimeisen parin vuorokauden aikana lähdetty nopeasti korjailemaan.

On siellä muutamia pahimpia hölmöyksiä yritetty korjata, mutta aika huonoin tuloksin. (I loved in the now--->I live in the now)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
On siellä muutamia pahimpia hölmöyksiä yritetty korjata, mutta aika huonoin tuloksin. (I loved in the now--->I live in the now)

Niin, tuo kohtahan on jäänyt merkitykseltään vähän epäselväksi, siis että mitä on yritetty sanoa. Sen verran sekavasti muotoiltu.

Itse olen siinä käsityksessä, että on haluttu sanoa Teemun rakastavan elää hetkessä. Ilman englannin filologian opintoja ainakin itselleni tuli mieleen fraasi to live in the present...

Joku englannin kieltä ja kielioppia opiskellut saisi sinällään kyllä kommentoida, sillä on tosiaan niin, että englannin kielessä on paljon sellaisia vähemmän käytettyjä fraaseja, että teoriassa joku tuollainen oudolta kuulostava juttu voisi olla suht oikeinkin kieliopillisesti. Yleensä näissä mennään johonkin vanhaan englannin kieleen, on vaikka jonkun runoilijan kehittämä fraasi, josta sitten on muotoutunut joku harvemmin käytetty sanonta.
 

Tuamas

Jäsen
Joku englannin kieltä ja kielioppia opiskellut saisi sinällään kyllä kommentoida, sillä on tosiaan niin, että englannin kielessä on paljon sellaisia vähemmän käytettyjä fraaseja, että teoriassa joku tuollainen oudolta kuulostava juttu voisi olla suht oikeinkin kieliopillisesti. Yleensä näissä mennään johonkin vanhaan englannin kieleen, on vaikka jonkun runoilijan kehittämä fraasi, josta sitten on muotoutunut joku harvemmin käytetty sanonta.

Kyllähän nuo sivut ovat ihan puhtaasti väärin / helvetin tönkösti kirjoitettua englanninkieltä (vähän riippuen kohdasta), jota ei yksikään ammattikääntäjä olisi päästänyt seulan läpi.

Valavuori-Suomi-Valavuori -sanakirjasta:

Ammattikääntäjä = Aleksi + Google translate
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös