Aki Heino

  • 23 457
  • 102

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti masaman
Toivottavasti molemmat käyvät miehistä taistelua ensi tiistaina Isometsän kukkuloilla pohjoisen kiekkoihme, pukea vastaan!!!

Anteeksi missä? Metsässä?

No mutta, toivottavasti sinäkin löydät tiesi tuonne otteluun, vaikka maantiedon taitosi vielä toistaiseksi hieman heikot ovatkin. Olisi nimittäin sääli, jos et pääsisi todistamaan Akin ja Aten ylivertaisia kiekkoilutaitoja.

edit. yksi pieni i
 
Viimeksi muokattu:

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Toivotaan nyt, että Hasardi-Heino löytää itsensä ja pelin jostain. Ei siihen tietty välttämättä yksi tauko riitä, mutta olihan lieviä merkkejä asiasta ilmassa Archibaldin viimeisissä otteissa ennen taukoa.

Ehkä Heinon haukkuminen on mennyt pikkuisen ylitse näinä aikoina, mutta hyvänä vitsinä lähinnä otin erään Kerho-fanin itkun, ensin meiltä vietiin Heino, nyt lähti Puurula....

Toivotaan, toivotaan, toivotaan.... että Arska parantaa kuin possu juoksuaan.
 

JanJ

Jäsen
Pian pitää kerätä addressi... tämä mätäpaise on puristettava ulos Isomäen jäältä.

Ennen siirtoajan umpeutumista on suunnitelmissa kotimaisen pakin hankinta. Se lupaa hyvä Aki Heinon peliajalle (lue: kutistuu nollaksi).
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti metsänpeikko
Anteeksi missä? Metsässä?

No mutta, toivottavasti sinäkin löydät tiesi tuonne otteluun, vaikka maantiedon taitosi vielä toistaiseksi hieman heikot ovatkin. Olisi nimittäin sääli, jos et pääsisi todistamaan Akin ja Aten ylivertaisia kiekkoilutaitoja.

edit. yksi pieni i


voi kuule, kyllä löysin... Oikein tuntia ennen jo lähdin käpyyttelemään kohti hallia, että löytäisi sen sieltä mäntyjen seasta:) Isometsän mäet on tuttuja lenkeiltä, joten luotin siihen, että tunti riittää... Sitä en tiedä, onko Archibald itse jo löytänyt tietä kotiin:)

Kyllähän ne taidot ovat aika ylivertaisia... tai en ainakaan itse tiedä juuri tähän hätään saman taitokiekon haltijoita (thank god!)


Olitkos itse pelissä? Ihan mukavat 3 erää...

mutta summa summanen... Onnea valitsemallasi tiellä, koska se näyttää olevan kivinen...

Viestin lähetti metsänpeikko
The Rock, ja muut porilaiset, eivät vaan ymmärrä Akia. Mutta eiköhän se tässä talven kuluessa totuus valkene heillekin.

Onneksi valmentaja on hyvä ja ymmärtää.

minä taas toivon että tuo jälkimmäinen pitää loppuun saakka paikkansa!!
 

mjarkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti masaman
voi kuule, kyllä löysin... Oikein tuntia ennen jo lähdin käpyyttelemään kohti hallia, että löytäisi sen sieltä mäntyjen seasta:) Isometsän mäet on tuttuja lenkeiltä, joten luotin siihen, että tunti riittää

Nopea kaveri olet, kun tunnissa käpyttelet Isometsästä, joka siis sijaitsee Raumalla, Isomäen jäähalliin.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti masaman

Olitkos itse pelissä? Ihan mukavat 3 erää...

Ööh, en muistaakseni ollut. Tai en ainakaan nähnyt mitään mukavaa. Kai.

Tai olin sittenkin. Näin Akinkin pelin jälkeen, kun tuli siellä hallilla heiluttua hiukan pidempään. Poika-parka, kyllä sitä ihan sääliksi käy.

Tie on kivinen, mutta antaa olla. Jos sattuisi käymään niin ikävästi, että Aki jostain syystä päätettäisiin joukkueesta poistaa, niin loppuisipa kivet minunkin tieltäni. Saisin taas fanittaa Akia ilman vääräuskoisten kateellista panettelua. Mutta sitä en tietenkään toivo, sillä kivisellä tiellä on monin verroin mukavampaa. Ja kaikesta huolimatta, Aki on ja pysyy.

Olitko sinä siinä keskellä seisomakatsomoa nahkahanskat kädessä? Vai sen torven kanssa konsertoimassa? Päälläsi ehkä joku Eepi-paita?

Vittuiletko sittenkin?
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti metsänpeikko
Ööh, en muistaakseni ollut. Tai en ainakaan nähnyt mitään mukavaa. Kai.

Tai olin sittenkin. Näin Akinkin pelin jälkeen, kun tuli siellä hallilla heiluttua hiukan pidempään. Poika-parka, kyllä sitä ihan sääliksi käy.

...Joo. Oravanpyöräksikö tätä voisi kutsua, kun Aki pelaa huonosti -> saa paskaa niskaan -> Itsetunto alenee (onko mahdollista?) -> Aki pelaa huonommin -> Saa paskaa niskaan... jne jne

Eltonjohnhan laulaa "söörkl of tö laiffista". Onko tuo sitten Söörkl of Tö Aki?

Joo. Kyllä aki voisi olla vaikkapa se "vilttipakki" tai jotakin? (Tyyliin Tasku on vilttihyökkääjä), mutta liian isoa roolia annetaan liian pienelle pojalle.

Eipä kateeksi käy...

Peikko: jos joskus näet Akin, käske sitä pitämään pää pystyssä.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti metsänpeikko
Ööh, en muistaakseni ollut. Tai en ainakaan nähnyt mitään mukavaa. Kai.

Tai olin sittenkin. Näin Akinkin pelin jälkeen, kun tuli siellä hallilla heiluttua hiukan pidempään. Poika-parka, kyllä sitä ihan sääliksi käy.

Tie on kivinen, mutta antaa olla. Jos sattuisi käymään niin ikävästi, että Aki jostain syystä päätettäisiin joukkueesta poistaa, niin loppuisipa kivet minunkin tieltäni. Saisin taas fanittaa Akia ilman vääräuskoisten kateellista panettelua. Mutta sitä en tietenkään toivo, sillä kivisellä tiellä on monin verroin mukavampaa. Ja kaikesta huolimatta, Aki on ja pysyy.

Olitko sinä siinä keskellä seisomakatsomoa nahkahanskat kädessä? Vai sen torven kanssa konsertoimassa? Päälläsi ehkä joku Eepi-paita?

Vittuiletko sittenkin?

En pidä päälläni ikinä mitään fanisälää, koska nautin siitä, ettei kukaan tule aukomaan päätään pelkästään sen takia, että olen toisen puolella. Enkä vittuile. Mitäs vittuilua se semmoinen on, että toivoo valmentajan ymmärtävän ja jaksavan vaikka peli ei kulje...

siellä Ässien päädyn puolella seisoskelemassa kaksi erää...
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti masaman
En pidä päälläni ikinä mitään fanisälää, koska nautin siitä, ettei kukaan tule aukomaan päätään pelkästään sen takia, että olen toisen puolella. Enkä vittuile. Mitäs vittuilua se semmoinen on, että toivoo valmentajan ymmärtävän ja jaksavan vaikka peli ei kulje...

siellä Ässien päädyn puolella seisoskelemassa kaksi erää...

Juu ei, en kuvitellutkaan sinun olevan ketään mainitsemistani. Nuo olivat vain ainoat mieleen jääneet Lukko-kannattajat.
Itse olin Lukon siniviivan paikkeilla seisomassa, ja päälläni tietysti Aki Heino Supporter Club-paita. Siinä päällä tosin toppatakki, ettei kukaan turhaan provosoidu ja tule aukomaan päätään väärän pelaajan fanittamisesta.
Korkille on pitänyt käydä kyseistä paitaa esittelemässä, mutta en ole vielä uskaltanut.


Go Jurvanen Go, asenne! Näin sinut eilen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti metsänpeikko
Korkille on pitänyt käydä kyseistä paitaa esittelemässä, mutta en ole vielä uskaltanut.
Lähet Espooseen fanimatkalle niin se vilauttelu onnistuu siinä sitten samalla ;)
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketjun aiheeseen vastaan: Lähettäkää tämä mies HELVETTIIN Porista!
En ole yhtään peliä nähnyt missä tämä lantioliikemies olisi pelannut hyvin, prkl!

edit. anteeksi voimakkaat ilmaukset, olen hieman vittuuntunut
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti korkki
Lähet Espooseen fanimatkalle niin se vilauttelu onnistuu siinä sitten samalla ;)

Muuten kyllä, mutta taidan niihin aikoihin olla vilauttelemassa tuolla Ruotsin puolella. Tai itseasiassa laivassa, toivottavasti.
Mutta ehkä jossain kotipelissä joskus.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti metsänpeikko
Juu ei, en kuvitellutkaan sinun olevan ketään mainitsemistani. Nuo olivat vain ainoat mieleen jääneet Lukko-kannattajat.
Itse olin Lukon siniviivan paikkeilla seisomassa, ja päälläni tietysti Aki Heino Supporter Club-paita. Siinä päällä tosin toppatakki, ettei kukaan turhaan provosoidu ja tule aukomaan päätään väärän pelaajan fanittamisesta.
Korkille on pitänyt käydä kyseistä paitaa esittelemässä, mutta en ole vielä uskaltanut.


Go Jurvanen Go, asenne! Näin sinut eilen.
'
minä en ainakaan tulisi vittuilemaan, kunhan soisin hymyn ja ehdotuksen, että saanko tarjota oluen:)

Kyllä ihmisellä pitää periaatteita sentäs olla! hmmm... jos olisin ollut luokkalaisteni seurassa niin olisin voinut jopa nähdä sinut, mutta kun haluan nähdä Lukon maaleja niin varmaankin ymmärrät miksi sijoittaudun Ässien päätyyn, mikäli se on mahdollista... Mutta pistänpä mieleeni, missä seisoskelet niin voinen jo seuraavassa paikallismatsissa, joka on sitten joskus ensi vuoden puolella:)
 
Viimeksi muokattu:

hörkkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kuka uskaltaisi avata otsikon: " Adressi: Aki Hieno pois Porista" tms? Minun mittani alkaa olemaan täynnä, ja ilmeisesti erittäin monen muunkin. Nimiä ketjuun muutama sivullinen ja kiikuketataan se Ässien toimistolle. Voisi viimeistään sillon alkaa Toivolankin hälytyskellot soimaan, elleivät ne jo nyt soi. Arnold hoiti Touch and go-adressin hyvin, mikset tälläkin kertaa ryhtyisi taistoon hyvän asian puolesta?

Heino on muistuttanut kauden mittaan lähinnä keilaa, josta Samu Wesslinkin pääsisi ohi. Hirveä hasardipakki. Jos me todellakin aiomme tällä kaudella menestyä on Akin paikka jossain ihan muualla kuin Ässissä. ULOSULOSULOS, Ugh Ugh!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti hörkkö
Jos me todellakin aiomme tällä kaudella menestyä on Akin paikka jossain ihan muualla kuin Ässissä. ULOSULOSULOS, Ugh Ugh!
Höpön löpön. Voitettiihan mekin Archibaldin kanssa pronssia useampaan otteeseenkin muistaakseni. Tosin ikinä emme saa tietää, että mitä olisimme voittaneet ilman Häntä.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Viestin lähetti hörkkö
Kuka uskaltaisi avata otsikon: " Adressi: Aki Hieno pois Porista" tms? Minun mittani alkaa olemaan täynnä, ja ilmeisesti erittäin monen muunkin.

Jos tälläinen adressi laitetaan liikenteeseen, tulen siihen ensimmäisenä nimeni panemaan. Jälleen eilen Turkuhallissa Hasardi-Heinon "jäätävä" puolustustyöskentely maksoi Ässille takaiskumaalin. Puolustajan päätehtävä on PUOLUSTAA, ja tuo osa-alue on Heinolta täysin hukassa.

Ulos vaan minun puolestani, jos ei korvaajaan riitä rahaa, niin tilalle joku kolmikosta Valli, Törnvall, Hietamäki. Enpä usko että Ässien peli pahemmin Heinon uupuessa kärsisi, lähinnä päinvastoin.
 

Dr.Mengele

Jäsen
Suosikkijoukkue
PORIN ÄSSÄT, Pasi Peltonen, Pauli Levokari, RuosV
Minä allekirjoitan kanssa jos sellainen adressi ikinä päivänvaloa näkee.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Heino mestikseen (mikäli mahtuu mihinkään joukkueeseen) ja mestiksestä tilalle pakki. Tietysti helppoa sanoa että "ottakaa sieltä vaan joku" mutta paljon heikompaan suuntaan ei pystytä kyllä menemään tuli sitten kuka tahansa.

Eikä luulisi olevan ainakaan liian kallista touhua?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Akihito vs Puke

Viestin lähetti masaman
'
minä en ainakaan tulisi vittuilemaan, kunhan soisin hymyn ja ehdotuksen, että saanko tarjota oluen:)

Kyllä ihmisellä pitää periaatteita sentäs olla! hmmm... jos olisin ollut luokkalaisteni seurassa niin olisin voinut jopa nähdä sinut, mutta kun haluan nähdä Lukon maaleja niin varmaankin ymmärrät miksi sijoittaudun Ässien päätyyn, mikäli se on mahdollista... Mutta pistänpä mieleeni, missä seisoskelet niin voinen jo seuraavassa paikallismatsissa, joka on sitten joskus ensi vuoden puolella:)

Hymyile vaan, mutta älä naura. Äläkä turhaan mulle kaljaa tarjoa, en juo.


Toivottavasti Akinaattori huomenna onnistuu. Ennen taukoa oli kuitenkin jonkun verran heräämistä huomattavissa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Arkhimedes johtaa koko SM-liigan yhtä tilastoa. Huono sikäli, että tämä tilasto ei ole sieltä parhaimmasta päästä. Jäähypörssin johtokaan ei paina niin paljon kuin tämän tilaston.

Kauden jälkeen -77?
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Arnold
Arkhimedes johtaa koko SM-liigan yhtä tilastoa. Huono sikäli, että tämä tilasto ei ole sieltä parhaimmasta päästä. Jäähypörssin johtokaan ei paina niin paljon kuin tämän tilaston.

Kauden jälkeen -77?

Taisi poika tänään päästä tuosta kyseenalaisesta kunniasta. Mukavaa, eikö?

Edit. Pitää nimittäin iloita silloin, kun joku onnistuu. Varsinkin kun onnistuja pelaa omassa joukkueessa.
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Joo ja poika sai 5-3 ylivoimassa tehdystä sutaisusta vielä syöttöpisteenkin. Siis Heinolle melkeen täydellinen ilta! :)

Pahinta mitä ois voinu tapahtua olisi ollut että Heino ois päässyt pelin ratkettua ja pari sekunttia ennen loppua heittämään vielä kaapin. Sitten kaveria oltais alettu pitää messiaana...
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
Tulipahan mieleeni noista Aki-fani-peikon kirjoituksissta käsitellä miestä vähän tarkemmin, kun nyt kaverilla sattuu oma ketjukin täällä olemaan. Ja ajattelin käsitellä asiaa ilman Turenki-pitoista huumoria...

Tai jos sittenkin vähän sitä satiiria ainakin.

Viestin lähetti metsänpeikko
Lähellä ei lasketa, vieläkään =). Ja mitäs varten se maalivahti siellä taas onkaan? Ottamassa kiinni kiekkoja, tuli ne sitten mistä tilanteesta tahansa. Muistaakseni.

Tämä oli varmaan sitä naisten logiikkaa.

Viestin lähetti metsänpeikko
Toiset syöttää suoraan vastustajan lapaan oman maalin eteen, toiset sijoittuu väärin, joku saatta vaikka kaatua kesken kaiken tai ajaa itsensä ulos tilanteista

Ai sinäkin olet huomannut. Katso se numero myös ensi kerralla. Varsinkin nuo syötöt ja väärin sijoittumiset onnistuvat hyvin. Niin muuten #77 on siis Aki Heino.

Tottakai toivon, että Aki onnistuu, ässäpeluri kun on. Asia on nyt vaan niin, ettei yksi SaiPa-peli käännä mielipiteitäni tästä pelaajasta. Aki on oikein mukavasti toiminut hyökkäyspäässä aina silloin tällöin. Vain todella useasti tulevat merkkausvirheet, ja varsinkin avauspeli omalla alueella, joka on todella surkeata, laskevat hänen ansioitaan.

Mikä sitten on pakille tärkeää? No, kiekollinen pakki, vaikkapa Sorokins. Omassa päässä tulee joskus merkkausvirheitä, mutta kiekollinen peli on puolustajalle jopa ensiluokkaista. Entäs sitten puolustava pakki, kuten vaikka Rontti. Merkkaa miehensä hyvin, muttei yritä mitään ihmeellistä kiekollisena. Peruspelaamista.

Kumpaa näistä sitten Aki edustaa. Kiekollinen pakki? Ei, sillä avauspelaaminen on täysin luokatonta. Kiekonmenetyksiä omalla alueella tulee aivan liikaa. Eniten ylivoimaisesti Ässien pakeista.
No, entäs sitten se puolustava vaihtoehto. Ei. Aki ei osaa ottaa miestä tarpeeksi. Kropalla ei pysty ottamaan koon vuoksi, muttei hän pelaa mailakaan pois. Eikä siinä auta yksi Banhamin pitäminen, jos samassa pelissä mies jää pari-kolme kertaa merkkaamatta. Onneksi tosiaan Ässillä on yksi SM-Liigan parhaista vahdeista. Aki ei Ässiin kuulu.

-paze-
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aki Heino ei ole liigapelaaja

Aki Heino ei omaa sellaisia hyökkäystaitoa, mikä korvaisi hänen fyysisen heikkouden, pelisilmän puutteen sekä haluttomuuden puolustus pelissä.
Metsänpeikko, saat minun puolestani ihailla Aki Heinoa, mutta älä tule perustelemaan sitä Heinon pelillisillä taidoilla.

Muutamia asioita Heinon pelaamisesta:

1. Fyysinen heikkous

Heino on fyysisesti heikko, ei pärjää yhdessäkään laitakamppailussa.

2. Pelisilmän puute

Heino sijoittuu usein täysin käsittämättömästi puolustuspäässä, miksi, en tiedä.

3. Haluttomuus

En tiedä onko puolustuspään haluttomuus pelisilmä puutetta vai rohkeuden puutetta vai jotain muuta, mutta eniten Heinon touhuissa ottaa päähän hänen haluttomuus, pelkuruus yms. Peltonen voi mokata, mutta pistää varmasti kroppansa peliin.

4. Kiekollinen taito keskinkertaista

Salon Vekku oli hyvin samantyyppinen, mutta kädet olivat samettia, veiveissä oli magiaa!! Samaa ei voi sanoa Heinosta. Heino on hieman keskinkertaista parempi kiekon kanssa, mutta ei mitenkään erikoinen. Tämä osa-alue ei korvaa puolustuspään ongelmia. Ja nyt kun on Williams, niin ei tarvita rightin pakkiakaan.

Jatka rauhassa Metsänpeikko ihailuasi, mutta älä tosiaankaan perustele sitä pelillisillä asioilla. Ja muista että kaikki HPK kannattajat ovat tyytyväisiä, että Heino ei pelaa siellä, tämä Heino juttu on hieno vitsi vaan, jos et tiennyt.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ollaan oikeudenmukaisia!

Tarkoitan sitä, että annetaan myös tunnustusta hyvistä otteista, jos Heino sellaisia sattuu esittämään. Eli risuja ja ruusuja tarpeen mukaan. Tähän mennessä ruusuja Heinolle on kertynyt sen verran vähän, että en kyllä ihan heti suosittelisi kukkakaupan perustamista. Mielestäni ihan ansionsa mukaan saanut kumpaisiakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös