Akateeminen KalPa-seura (AKS)

  • 14 117
  • 37

Chivas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
DAF:sta en tiennytkään, näin sitä sivistyy.

Siltikään en ymmärrä mitä lisäarvoa saavutetaan jakamalla kannatajakunta eri leireihin. Korkeampitasoista keskustelua moni varmaankiin kaipailee, mutta millä areenalla AKS aikoo sitä harjoittaa? Täällä Jatkoajassa vai omalla keskustelupalstallanne?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Siltikään en ymmärrä mitä lisäarvoa saavutetaan jakamalla kannatajakunta eri leireihin.

Lisäarvosta en tiedä, mutta keskustelua sivusta seuranneena ulkopuolisena ihmetyttää tämä kiristyksen määrä usealla. Johan teillä on rahat eli antakaa yo-nörttien pitää edes jotain. Tai ehkä sitten myös syrjivän Poliisien palloseuran olisi syytä poistaa etuliitteensä.. Noin enemmän tosissaan sanottuna voinee todeta, että ainakin omiin silmiin kaikki tällainen on vain oman seuran kannattajatoiminnan kehittämistä eli toivottavasti AKS löytää jäsenensä. Mutta kukin tavallaan ja ainahan voi perustaa AKS² eli Ammatillisen KalPa-seuran..
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Siltikään en ymmärrä mitä lisäarvoa saavutetaan jakamalla kannatajakunta eri leireihin. Korkeampitasoista keskustelua moni varmaankiin kaipailee, mutta millä areenalla AKS aikoo sitä harjoittaa? Täällä Jatkoajassa vai omalla keskustelupalstallanne?

Tuskin ainakaan täällä, ainakin semmoisen kuvan sai provoavasta aloitusviestistä.

Jos täällä meinaavat keskustella älyllisesti, niin ehdotan että lisäävät suosikkijoukkueen kohdalle tämän tunnuksen, näin ei sotkeennuta me vähempi-älyiset samaan keskusteluun.
 

Clubber"s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
Miksi ylipäätänsä minkään ryhmän omasta projektista pitää heti tehdä jokin vastakkainasettelu tai ihmeellinen kansan jakokysymys?
Akateemiset, Duunarit, Taiteelliset,Tieteelliset,Sosiaaliset alat. Jokaisella on jotakin omaa juttua ja läppää, miksi pitäisi nostaa joku ryhmä heti alussa jo toisten "yläpuolelle"siksi, että ne haluavat jotakin omaakin???
Ryhmän toimintahan tuon tulee tosiaan näyttämään, tekevätkö yhteistyötä muitten faniryhmien kanssa, ja tuovatko parannusta ja tasokkuutta yleiseen keskusteluun. Annetaan jokaisen ryhmän näyttää ensiksi kykynsä, ennenkun leimataan yhtään miksikään.Tulokset näemme ja tekojen mukaan voidaan sitten perustellusti tuomita, arvioida tai arvostella.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siltikään en ymmärrä mitä lisäarvoa saavutetaan jakamalla kannatajakunta eri leireihin. Korkeampitasoista keskustelua moni varmaankiin kaipailee, mutta millä areenalla AKS aikoo sitä harjoittaa? Täällä Jatkoajassa vai omalla keskustelupalstallanne?
Olisko ison maailman hommaa? Kun kannattajapohja on tarpeeksi iso niin tietty eriyttäminen kehittää toimintaa.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi ylipäätänsä minkään ryhmän omasta projektista pitää heti tehdä jokin vastakkainasettelu tai ihmeellinen kansan jakokysymys?

No ei pitäisikään mutta jos kirjoittaja aloittaa tällä tavalla:

Motivaattorina perustamiselle oli yksinkertaisesti se, että järjellistä ja fanitouhumielessä himmeämmän värilasituksen omaavaa KalPa-keskustelua saa etsiä näinä päivinä suurennuslasin kanssa.

Tuo ensimmäinen perustehan se tässä kalskahti heti korvaan. Tuo toinen peruste onkin sitten jo parempi. Eli jos aloitellaan tuolla tavalla niin aloittaja kyllä tietää iskeneensä miekan kiveen.

Suoranaisestihan tuossa ensimmäisessä halveksitaan muita keskustelijoita.

Hyvä että erilaisille ryhmille tulee omia tiistai-seuroja mutta jotain ajatusta peliin ennenkuin oman ylivertaisuutensa tuo esille.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kaikenlaiselle asialliselle keskustelulle on varmasti tilausta. Minä en kuulu riskiryhmään joutua tähän Seuraan, mutta paikkansa varmasti on sillekin. Avaat kuitenkin uuden ketjun Jatkoaikaan ja kirjoitat ilmoituksen uuden seuran perustamisesta, mutta et kuitenkaan kirjoita käytännössä mitään Jatkoajan KalPa-keskusteluihin? Pitääkö tämä ymmärtää siten, millainen kuva tästä tulee? Jos, niin ehkä teidän akateemisten fanien pitäisi tulla nostamaan Jatkoaika-keskustelujen tasoa.

Minulla ei ole mitään AKS:aa vastaan. Kaikkea hyvää Akateemiselle KalPa-seuralle.

Tiedätkö taiteenlajin nimeltä sarkasmi? Nostaa keskustelun tasoa? Jos Jukka Hentusen näkeminen kaupassa on tärkeä keskustelun aihe niin isosta kuvasta puhuminen voipi olla joistain meistä hauskempaa. "Omat junnut, on pakko hankkia se ykkössena ja/tai -pakki"; tää läppä on niin kuultu.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tiedätkö taiteenlajin nimeltä sarkasmi? Nostaa keskustelun tasoa? Jos Jukka Hentusen näkeminen kaupassa on tärkeä keskustelun aihe niin isosta kuvasta puhuminen voipi olla joistain meistä hauskempaa. "Omat junnut, on pakko hankkia se ykkössena ja/tai -pakki"; tää läppä on niin kuultu.

Tiedän sarkasmin, mutta muuten tämä viesti menee kyllä täysin ohi. Tämä aihe on minun osalta keskusteltu.
 

Clubber"s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuopion KalPa
No ei pitäisikään mutta jos kirjoittaja aloittaa tällä tavalla:

Tuo ensimmäinen perustehan se tässä kalskahti heti korvaan. Tuo toinen peruste onkin sitten jo parempi. Eli jos aloitellaan tuolla tavalla niin aloittaja kyllä tietää iskeneensä miekan kiveen.

Suoranaisestihan tuossa ensimmäisessä halveksitaan muita keskustelijoita.

Hyvä että erilaisille ryhmille tulee omia tiistai-seuroja mutta jotain ajatusta peliin ennenkuin oman ylivertaisuutensa tuo esille.

Itse näin tuossa avauslauseissa selvän piikin tiettyihin virallisiin suuntiin, jotka ovat vuosikausia pyrkineet "yhdenmukaistamaan" fanitoimintaa karsimalla turhat sananvapaudet ja ihmisoikeudet pois ja laiminlyöneet karkeasti juuri ihan tavallisten, maksavien yhdistysten jäsenten oikeuksia. Nämä tahot ovat kovasti selittäneet muille mikä on oikeaa ja mikä väärää kannatusta,painostaneet virallisten asemiensa avulla jäsenryhmiä toimimaan tietyllä tavalla ja sen mielivallan kohteeksi on joutunut kokonaisia osia fanitoiminnassa. Kun luin AKS:n julistuksen minusta se oli suora ilmoitus näille tahoille, eikä niinkään meille tavallisille kanssakirjottajille.Tietysti verhotussa viestissä, jollaiseksi minä itse nuo ylläolevat lauseet koin, on aina riskinsä tulla väärinkäsitetyksi, ellei ole sattunut kuulemaan näistä dominaattoreista touhujista aikojen saatossa itse mitään.Tällä palstalla nuo tahot eivät ole paljoa mölyä pitäneet vaan useilla muilla estradeilla joka sekin hämärtää alotusviestin tehoja. Reaktiosi oli kyllä täysin oikeutettu ja ymmärretty,ellei noita taustoja ole tiedossa mitä minä ja sata muuta ollaan seurailtu.
Ennenkuin minä ja ne sata muuta taas maksetaan tietyn organisaation jäsenmaksu, kyllä pitää tervehtymistä tapahtua ja helkkarin hyvä että AKS on lähtenyt liikkeelle puolustamaan sananvapautta ja ihmisten oikeuksia.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kiitos edelliselle selventävästä vastauksesta.

Itse en tosiaan kuulu mihinkään "porukkaan" joten en voi tietää jännitteitä muiden ryhmittymien välillä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei päässy tonne keskustelusivulle,missä vika?
 

nahkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappelemalla pelinsä pilaava KalPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös