Aiotko seurata divisioonien MM-kisoja?

  • 1 938
  • 9

Aiotko seurata divisioonien MM-kisoja?


  • Äänestäjiä
    66
  • Poll closed .

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Yksinkertainen kysymys - aiotko seurata divisioonien MM-kisoja? Ylimmän tason kilpailut mitellään tänä vuonna Valko-Venäjällä toukokuussa. Kiekkofriikeille on kuitenkin herkkua luvassa jo huomenna maajoukkuepelien osalta, kun Espanjassa alkaa IIB-divisioona. Ylihuomenna starttaavat III-divisioonan kisat, joita isännöi Luxemburg. Huhtikuun yhdeksäntenä alkavassa turnauksessa Serbia toimii isäntänä IIA-divisioonalle. Pääsiäisen jälkeen 20. huhtikuuta alkavat sekä IA- että IB-divisioonien kisat. Ensin mainittu järjestetään Etelä-Koreassa ja jälkimmäinen Liettuassa. Etelä-Koreassa pelattavasta turnauksesta kaksi parasta maata nousee ylimmälle tasolle vuodeksi 2015.

Jokainen saa itse määritellä sen, minkä kokee divarikisojen seuraamiseksi. Toivon kuitenkin, että ihan pelkän satunnaisen tulosten vilkaisun pohjalta ette päädy äänestämään vaihtoehtoa kyllä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Äänestin ei, koska seuraamiseni rajoittuu satunnaisiin tulosten vilkaisuihin. Mielenkiinnolla luen silti esimerkiksi Jatkoajan foorumille kirjoitetut seurantaviestit kisoista.

Sinänsä mielenkiintoisia matseja, mutta eipä niitä paljoa näkemään pääse. Kaiketi nettistriimejä jossain olisi, mutta en jaksa niitä etsiskellä. Näin periaatteessa kuitenkin kiinnostavat, ja jos olisin paikan päällä niin voisin käydä katsomasssakin. Livenähän jääkiekko on tarkoitettu katsottavaksi ja alemman tason joukkueista saa enemmän irti paikan päällä kuin kuppaisen nettistriimin äärellä.

En kuitenkaan mihinkään eksoottiseen kaukoitään tai vastaavaan lähtisi. Liettua olisi ihan mahdollinen vielä.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pahoittelut vielä hankalahkosta kysymyksenasettelusta. Vaikea antaa mitään tarkkaa kriteeristöä sille, mikä on kisojen seuraamista ja mikä ei. Lähinnä ajattelin omasta näkökulmastani - en matkusta mihinkään maahan seuraamaan kisoja, mutta yritän hakea nettistriimejä ja kirjoitella jotain kisoista, jos kerkeän. Siinä siis omat aikomukseni, ja näillä perustein äänestin seuraavani divarikisoja.

Mutta kuten todettu, oman seuraamisensa voi itse määritellä ja sitä myöten päättää, kumpaa vaihtoehtoa äänestää. Mielenkiintoista olisi lukea viestejä muilta kirjoittajilta, että miten ovat aikeissa seurata hieman eksoottisempien kiekkomaiden otteita. Kiintoisaa myös nähdä, miten äänet jakautuvat. Veikkaisin, että harvalla on aikaa tai kiinnostusta, ja sen takia kielteinen vaihtoehto saaneekin enemmän ääniä.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Itse lähden kuudensiin peräkkäisiin kisoihin paikan päälle. Ensimmäinen kerta oli kolmosdivari ja nyt olen siellä taas. Luonnollisesti seuraan striimeistä muita kisoja ja sen pohjalta olen tehnyt vedonlyönnissä mukavaa tulosta niin nuorten kuin miesten kisoista. Toki itse peli ja osallistuvat maat ovat pääosassa ja vedonlyönti on bonusta siihen päälle.

Suurin tavoite ylihuomenna alkavissa kisoissa on yrittää avata Pohjois-Korean joukkueen taustoja.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jokainen saa itse määritellä sen, minkä kokee divarikisojen seuraamiseksi. Toivon kuitenkin, että ihan pelkän satunnaisen tulosten vilkaisun pohjalta ette päädy äänestämään vaihtoehtoa kyllä.

Aika hankalat ehdot tosiaan. Seuraan tänään alkavaa turnausta Espanjan Jacassa sen minkä pystyn. Toisin sanoen vilkaisen tulokset tai seuraan livescorea. Kuvan saaminen paikalta taitaa olla liikaa pyydetty.

Mitään annettavaa minulla ei ole raporttien muodossa, koska ei ole mitään tietoa mistään. Sattuneesta syystä noiden maiden keskinäinen kisailu kiinnostaa.

Muiden divarien tilanteet ja tulokset kurkistellaan sitten tässä ohessa.
 

Zborik_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Ajattelin katsoa ottelut, jotka sopii omiin aikatauluihini, sekä lukea kirjoituksia kisoista ja katsoa tulokset. Aikaisempina vuosina ei ole tullut seurattua erityisen aktiivisesti, mutta tänä keväänä on tarkoitus korjata asia.

Äänestin siis kyllä.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Satun olemaan Koreassa ykkös A:n kisojen aikaan reilut kuukauden päivät ja jos saan jostain aikaa, niin kiinnostaisi mennä katsomaan livenä.
 

SgtMarkov

Jäsen
Striimin kautta olen toisella simällä seurannut Kiinan ja Etelä-Afrikan taistelua. Peli on juuri niin heikkoa kuin ennakkoon odotinkin.

Eniten häiritsee kyllä tuo ohjaajan ja kameramiehen nukkuminen. Peli ei tosiaankaan nopeudella päätä huimaa mutta silti ollaan kuvauksessa lähes jatkuvasti potkun verran perässä sekä kesken tilanteen saatta kuvakulma lipsahtaa vaihtoaitioon, arg.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Seurannut divisioonien MM-kisat aina joko tulospalvelun tai striimin välityksellä jo vuodesta -07, joten kyllähän tuo alkaa itselleni olemaan jo tradition tasolla oleva vuosittanen juttu kuikuilla, kun pienemmät kiekkomaat ottaa mittaa toisistaan. Todellinen kiekkofriikki kun olen :)
 

zunter

Jäsen
Etenkin aikusten 1. divisioonan kisoja seuraan, Unkarin toivoisin nousevan MM-kisoihin. Kyseisen maanotteluita olen parina edellisenä vuonna katsonut streameista, mutta tänä vuonna pelit tulevatkin niin pahaan aikaan että on vaikeampi seurata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös