Ahmat jatkaa taistelua

  • 1 979
  • 27

Afan

Jäsen
Re: Ahmat-KJT

Viestin lähetti mac_j
Ja pelissä nähtiin yksi "väärävaihto" ,jolloin KJT oli 5 pelaajaa jäällä ja pelattiin tasalukuisena.

Heh, väitelläänkö taas? Minä laskin kuusi. Jos ensimmäinen KJT:n pelaaja, jolla oli mahdollisuus koskea kiekkoon, olisi sen tehnyt, niitä olisi ollut seitsemän. Voi toki olla, että laskin väärin.

Oletko muuten huomannut, että kaikki huomaamasi tuomarivirheet ovat olleen KJT:n vastaisia? Mahtaa olla ikävää, kun omaa joukkuetta noin sorretaan.


Ai V*tt* kun on hyvä olo.

Tästä saat kunniaa. Oma joukkue häviää neljällä maalilla ja menettää teoreettisetkin mahdollisuudet pudotuspeleihin, mutta fani kehuu fiilistään.

Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että siellä hallissa saisi pitää enemmän meteliä. Vaan eipä ole teitäkään näkynyt silloin, kun meidän täysikäiset rumpalimme ovat olleet äänessä, joten otetaan ihan rauhallisesti.

Ratkaistaanpa ensi kautta odotellessa vielä Ahmojen ja KJT:n keskinäinen paremmuus. Tasapisteissä ollaan, kun kolme kierrosta jäljellä.
 

mac_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hautajaiset Kouvolassa 9.3.2006
Re: Re: Ahmat-KJT

Viestin lähetti Afan


Heh, väitelläänkö taas? Minä laskin kuusi. Jos ensimmäinen KJT:n pelaaja, jolla oli mahdollisuus koskea kiekkoon, olisi sen tehnyt, niitä olisi ollut seitsemän. Voi toki olla, että laskin väärin.

Hei väittely on kivaa. Taisit laskea väärin. Kas kun et huomannut Ahmojen väärää vaihtoa. Katoppa vaan että jos tarkkoja ollaan pelaajia voi olla sääntöjenpuitteissa 10:kin kentällä. Tiedätkö muuten Afan mikä on vaihtoalue?


Oletko muuten huomannut, että kaikki huomaamasi tuomarivirheet ovat olleen KJT:n vastaisia? Mahtaa olla ikävää, kun omaa joukkuetta noin sorretaan.

Toki olen. Sen verran voin toki sanoa, että tällä kaudella olen törmännyt Järvenpäässä yhteen tuomariin, joka piti linjansa vaikka se oli täysin perseestä. Mutta piti linjansa. Ja luuletko tosiaan, että tulisin palstalle "itkemään" tuomarin mokia KJT:n eduksi.




Tästä saat kunniaa. Oma joukkue häviää neljällä maalilla ja menettää teoreettisetkin mahdollisuudet pudotuspeleihin, mutta fani kehuu fiilistään.

Oletan, että tekstisi on sarkastinen

No, tappio tuli ja se pleijari paikkakin meni(Oli jo mennyt tosin ennen taukoa). Paha maku pelistä jäi kun tappio tuli. Tosin fiilis olisi ollut vielä huonompi, jos ei olisi tullut huudettua. Tosin huonomaku jäi siitä, kun kuulin kun eräältä ilmeisesti keski ikäiseltä Hyvinkääläis mieheltä paloi hihat meidän K-J-T huutoon, joka peitti samalla kaikki muut äänet.


Siitä olen kanssasi samaa mieltä, että siellä hallissa saisi pitää enemmän meteliä. Vaan eipä ole teitäkään näkynyt silloin, kun meidän täysikäiset rumpalimme ovat olleet äänessä, joten otetaan ihan rauhallisesti.




No eipä ole ollut rumpua eikä oikein meitäkään ennen tätä kautta.
Pistetäänkö pieni kisa pystyyn ensi kautta ajtellen. Eli kummalla on ensi kaudella kovempi äänisempi fani-ryhmä. Olisiko palkintona playoff paikka ensi kaudeksi ja häviäjälle tie suomi-sarja paikkaan.


Ratkaistaanpa ensi kautta odotellessa vielä Ahmojen ja KJT:n keskinäinen paremmuus. Tasapisteissä ollaan, kun kolme kierrosta jäljellä.

No ratkaistaan. Veikkaan KJT:n niukkaa maaliero voittoa.

Jatketaan kinastelua taas joskus jostain muusta aiheesta.
Keksippä sinä Afan välillä aihe.
 

MM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkomaajoukkue Torinossa 2006, HKH
Ahmat - TuTo, viimeinen runkosarjan kotiottelu

Ahmat lähtee viimeiseen runkosarjan kotiotteluunsa tässä viestiketjussa toivotulla kokoonpanomuutoksella. Ahmojen verkkosivu nimittäin kertoo, että kotijoukkueen maalissa pelaisi tänään Lindberg.

Onnea matkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös