Addressi Tommi Turusen HIFK:hon siirtymisen puolesta

  • 7 830
  • 36
Tila
Viestiketju on suljettu.

#81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Paka
Se olisi/on onnenpäivä jos dogi siirtysi jokereista pois, ja kun siirtyy. Ei jokereissa ensi kaudella kaivata mitään pujottelu keppejä, kuten dogi oli melkeen koko kauden.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Stounifani
Aijai, kyllä nautin sydämeni pohjasta kun Dogi Turunen upottaa Hjalliksen pojat hattutempullaan ensi keväänä. Silloin on eri kivaa lukea tätä ketjua. Ihan oikeesti, eihän sitä tiedä millaiseen lentoon tämä koira pääsisikään IFK:ssa. Tekihän Turunen viime kaudella peräti 3/4 Jokereiden maaleista IFK:n jäähallissa, joten jälki olisi varmasti tuhoisaa kun pääsi pelaamaan siellä useammin. ;) Hei, siitähän Pena onkin Tommin pongannut.


No juuri tämänhän takia minä sitä siirtoa toivonkin. Sehän on lähes lakisääteinen juttu että Jokereista pois siirtyvät pelaajat iskevät hurjat tehot uusissa seuroissaan ja pari maalia Jokereita vastaan.
 

red nec

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ystävät hyvät, teidän toiveenne ei ikävä kyllä toteudu.
Turunen jatkaa uraansa liigassa mutta ei kunniakkaassa
punaisessa uniformussa(kovin ikävää).
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hjöös, mökillä ollaan ja modeemin varassa, joten en ole aikaisempia viestejä lukenut. Dogi Hifk:hon on projekti, jonka minä allekirjoitan. Ainoa paska homma on se, että mitäköhän Hifk moisella kaverilla tekisi ja toisaalta se, että Dogissa on potentiaalia. Henkilönä T. Turunen on huippumukava eli ei voi kuin toivoa onnea matkaan. Turusen ja Jokerien hyväksi allekirjoitan adressin, Dogi johonkin!

Päijät-Hämeestä modeemin välityksellä b_piip_o_z_i piip_k
 

bsb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers& WHUFC
Vatsustan kovasti ja ehdotan seuraavaa: Dogi jää, ja pakettiin lisätään Mika "12pack" Nieminen ja Turusta lisää jo aiemmin hyväksihavaittu "hopearannari" Nurminen.
Siinä olisi sellainen touhupaketti, että ei olisi mikään ihme jos verkot olis tötteröillä.
t. Nimimerkki asennetta löytyy ja tyhjistä ohi.
 

Gordon Gecko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voipi olla pessin pyörä, sillä ajelee Suzuki VZ 800 marauderilla. Väriä en tosin tiedä...
Tomek hommas samanmoisen samaan aikaan Pesosen kanssa keväällä 2003.

On sillä Turusellakin itse asiassa pyörä ja hankittu vielä samaan aikaan! Tommille kelpas tosin hieman pienempi laitos, eli Suzuki 650 S. Taitaa olla niin, että pienempi pyörä => pienemmät tehot/vähemmän hyötyä joukkuelle...
 
Viimeksi muokattu:

#99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Gordon Gecko
Voipi olla pessin pyörä, sillä ajelee Suzuki VZ 800 marauderilla. Väriä en tosin tiedä...
Tomek hommas samanmoisen samaan aikaan Pesosen kanssa keväällä 2003.

On sillä Turusellakin itse asiassa pyörä ja hankittu vielä samaan aikaan! Tommille kelpas tosin hieman pienempi laitos, eli Suzuki 650 S. Taitaa olla niin, että pienempi pyörä => pienemmät tehot/vähemmän hyötyä joukkuelle...

Taitaapa tuossa sv650:ssä olla enempi tehoja kuin 800:ssa marauderissa...Eli ennemminkin niin, että kaukalossa puuttuvat tehot täytyy kompensoida pyörässä olevilla tehoilla...
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Gordon Gecko
Voipi olla pessin pyörä, sillä ajelee Suzuki VZ 800 marauderilla. Väriä en tosin tiedä...

Itse en mopoista mitään tiedä mutta nykyisin Pessi ajelee Suzuki 1500 Intruderilla.
 
Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs Pelicans
  • 1.84
  • 3.85
  • 3.85
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös