A vs. B

  • 2 284
  • 2

Sumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sentteri Jumalan armosta Patrik Westerback
Miksi ei pelattaisi ottelua A- ja B-maajoukkueiden kesken?
Tässä olisi hyvä myös laittaa jonkinlainen tasonmittaus Mestiksen ja liigan välillä,vaikka ei se ihan tarkka tasoeronmittausmittari olisikaan sillä B-maajoukkueessa pelaa hyvin paljon nuoria ja lupaavia pelaajia,ei niinkään vanhoja konkareita ja kehäkettuja,joita itse olisin odottanut näkeväni mestis-maajoukkueessa.Mutta ymmärtäähän sen että liitto haluaa antaa näytönpaikan ja kokemusta nuorille lahjakkuuksille.

Miten on,miksi ei pelattaisi? Eikö riittävästi kannatusta liitolta? Pelkääkö liitto että Mehupurkkijoukkue pieksisi Suomen 'Parhaat' kiekkoilijat?(oma salaliittoteoria)
Mielestäni ottelu voitaisiin pelata. Viime vuonnahan pelattiin a-junnumaajoukkuetta vastaan ja ainakin selostajalle oli yllätys että Mestis-maajoukkue vei voiton(yllättäen).
No eihän tuota ottelua voi sinänsä verrata jos pelattaisiin ihan oikeaa A-maajoukkuetta vastaan mutta minä ainakin voisin lähteä katsomaan kauenpaakin jos A- ja B-maajoukkueet ottaisivat yhteen
 

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
niin miksipä ei, kyllä minua ainakin kiinnostaisi. Ja tuosta viime kaudella pelatusta nuoret vastaan mestis pelistä odotinkin mestiksen voittavan sillä onhan heillä selvästi kokemusta enemmän kuin nappuloilla.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Tästä Mestis-"maajoukkueesta" puhuttaessa on kyllä hyvä huomata, että se on todellakin Mestiksen maajoukkue, ei mikään Suomen B-maajoukkue. Otteluita ei tilastoida moisiksi otteluiksi; toki Eurokiertueen maaotteluista saatavat A-maaottelumerkinnätkin ovat jossakin määrin kyseenalaisia, kun vertaillaan aikaan ennen Eurohockey-toureja. Tuolloin maaottelut Izvestija-turnauksia myöden pelattiin edes jokseenkin parhaalla maajoukkueella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös