A-Junnut

  • 248 268
  • 983

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka tuleekin tänne väärälle puolelle niin kannattaa ehdottomasti käydä katsomassa ainakin joku Jokereidenkin peli, sillä Kim Strömberg (5 peliä 3+9) ja Jori Lehterä (7 peliä 7+11) ovat tässä sarjassa sen tason pelimiehiä että kelpaa vieraidenkin katsoa.
Lauantain IFK - Jokerit pelistä tulee varmasti huikea.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osaako kukaan arvata syytä sille, miksi tämän päivän turnajaisohjelma meni täysin uusiksi ? Muutoshan ei ollut mikään puolen tunnin säätö, vaan lähinnä ohjelma uusiksi tyyppinen.

Ei sillä etteikö ohjelma näin olisi jopa parempi, mutta kovin kaukana ei ollut se, että olisi tullut lähdettyä paikalle totaalisen väärään aikaan. Onneksi on teksti-tv.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
scholl kirjoitti:
Missä on Areena? Onko se Jaffala vai Länäri? Jäähallia tuskin voi tarkoittaa. Sehän ei ole areena.

Vitustako minä sen tiedän. Minä en tuota uutista ole kirjoittanut. Minulle aivan sama, itse menen katsomaan Kollit - Jokerit A matsia klo 17:00 LG Gardeniin (aka entiseen harjoitushalliin)

- tinke.80
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
A-jun pelissä

joka on parhaillaan kesken ,ottivat erää HIFK:n Lucas Labelle ja Jokerien Ville Peltosuo. Raportin mukaan Tuomarit YLLÄTTÄEN tulivat väliin tappeluun jossa Peltosuo oli niskan päällä. HIFK:lla maalilla A.Ahlqvist ja Jokereille N.Hovinen tilanne 40min 0-1 Jokereille.
 

seetre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ingvar Hirdwall
scholl kirjoitti:
Missä on Areena? Onko se Jaffala vai Länäri? Jäähallia tuskin voi tarkoittaa. Sehän ei ole areena.

Jäähallin takaovella on lukenut Arena aikojen alusta asti. Hjalliksen Arena taisi olla pientä piikkiä naapurin suuntaan.
 

Oleg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pasi Nielikäinen
liigajyrä kirjoitti:
HIFK:lla maalilla A.Ahlqvist ja Jokereille N.Hovinen tilanne 40min 0-1 Jokereille.

Peli taisi päättyä 2-2. HIFK johti ottelua vielä 2-1, mutta Jokerit tuli aivan viime minuuteilla tasoihin Ossi Saarisen maalilla.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tinke-80 kirjoitti:
"Lauantaiksi suunniteltu konsertti on peruuntunut. Näin ollen kaksi ottelua LG Gardenista siirtyy Areenan puolelle."
Tämä se taisi olla joka muutoksen aiheutti ja Areenalla tosiaan tarkoitettiin vanhaa jäähallia, ex-treenihalli on sitten garden :)

Jokerien ja Hifk:n peli oli ihan mukavaa viihdettä. Toisaalta kahden todella hyvän maalivahdin näytös, toisaaltat taas useamman yksilön/kenttäpelaajan näytös. Hifk:ta kun olen vähemmän seurannut, niin sieltä erottuivat lähinnä Tuohimaa ja pelaaja jonka nimi jäi pimentöön. Taisi olla numero 13 ja joka tapauksessa paikalle olleet tunnistanevat hänet siitä, että pelasi noin 59 minuuttia eli todella paljon.

Perus nekkailuakin tänään nähtiin. Jos näistä pisteitä jaetaan, niin reippaasti Jokerien suuntaan ja Hifk kaveri jäi minusta tyystin ilman onnistumista tässä väännössä. Saa nähdä paljonko junnutappelusta tulee penalttia, olisiko tässä 1500 nuppi sopiva, isoista äijistä sitten nolla perään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
MILF Cougars
1000 täyteen

Kollit pelaa huomenna historiansa 1000:nnen ottelun. Paikkana on LG Garden, klo 15:50. Vastassa TPS, joten nyt on kyseessä juhlaottelun lisäksi Mr. Ramstedtin pikainen comeback-visiitti Helsinkiin. Saas nähdä kuinka luistin kulkee vanhoja kavereita vastaan.

Nettisaitin mukaan HIFK-pelipaita päällä sisäänpääsy on ilmainen. Sinne.
 

tummasaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, HV71
Harjoitushalliin, mutta mistä sisään?

Olen tulossa tänään katsomaan A-junnujen ottelua HIFK-TPS, mutta kun en harjoitushallin puolella ole aiemmin käynyt, niin kysyisin, mistä sinne mennään sisään? "Paraatipuolelta" vai takapihalta? Ostetaanko liput samasta paikasta kuin edustusjoukkueen peleihin? Pelipaita löytyy kyllä, mutta ei HIFK:n, joten tämäkin kysymys on tarpeellinen.

Kiitos vastauksista jo etukäteen!
 
Suosikkijoukkue
MILF Cougars
Sisäänkäynti on harjoitushallin ovesta. Eli sitä parkkikselta lähtevää luiskaa alas ja ekasta ovesta ineen, siitä jossa lukee päällä LG Garden. Kyllä mä olen sillä tavalla ymmärtänyt, että nimenomaan HIFK:n paidassa pääsee ilmaiseksi. TPS:n paita päällä voi olla nihkeetä neuvotella rabattia.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Härregyyd! Kollien sivuilla on myös Luttisen Artun terveiset AHL:stä, lue ja hämmästy:

'Yhtenä aamuna tuli hallille tuttu hahmo aamutreeneihin! Meidän veskari oli edellispäivänä saanut aivotärähdyksen eikä pystyny treenaamaan. Joukkue ei halunnut nostaa ketään ylös, ettei tarvitse maksaa palkkaa. Täällä asuva Tom Draper tuli meille viikoksi treeneihin ja paineli vielä samoilla kamoilla, millä IFK:ssakin. Se oli kuulemma ollut viime vuonna luukullakin parissa kotipelissä, mut vieraspeleihin se ei suostunut lähtemään.'

Talk about deja-vu-all-over again :)
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puukkoraatilainen kirjoitti:
Kollien markkinointi lähti näköjään suuren maailman linjoille. Oma TV-asema on pystyssä. Eka klippi näyttäis olevan eilisestä Tappara-matsista. Lisää tällasta.

http://www.hifkjrs.com/
Muuten ei valittamista, mutta jatkossa toivottaavsti panostetaan klippien kuvanlaatuun. Nyt oli vähän suttuista. Parempi tämäkin toki, kuin ei mitään.
 

Jne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal FC, Florida Panthers
Hyvä, kun on tämäkin ketju herätetty henkiin, on nyt varsinkin IFK:ssa ajankohtainen, kun sieltä on pari kovaa pelimiestä nostettu Liigajoukkueeseen. Tuo Kolli Tv on tosi hyvä idea, kunpa sitä saisi vaikka vähän enemmän vielä irti. Voisi olla kiva nähdä esim. harkista videota tai pelaajien haastatateluja enemmän. Mutta eteenpäin mennään varmasti kokoajan, hieno idea tuo on, itse varmasti katon jokaisen jutun, joka siihen lisätään!
 
Suosikkijoukkue
MILF Cougars
Kollit pleijareihin

Kollien pleijarivastustaja on avauskierroksella siitä hauskimmasta päästä. Vastaan tulee nimittäin Jokerit. Eka peli on jo perjantaina LG Gardenissa puoli seitsemältä.

Kannattaa mennä kannustamaan. Siellä on hyvää hokia tiedossa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Puukkoraatilainen kirjoitti:
Kollien pleijarivastustaja on avauskierroksella siitä hauskimmasta päästä. Vastaan tulee nimittäin Jokerit. Eka peli on jo perjantaina LG Gardenissa puoli seitsemältä.
- - -

Samaan aikaan kuin viimeinen runkosarjan kotipeli SaiPaa vastaan..? Vai menikö multa jotain ohi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös