72 Summit Series

  • 1 168
  • 4

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Moro,

Tämäkin olisi ehkä kuulunut laittaa tuonne Vapaa Keskustelu-puolelle, mutta ajattelin tällä nyt tavoittaa kaikki hardcore NHL-fanit kerralla :)

Onko kenelläkään tiedossa onko olemassa (ja mistä sen voisi tilata) Canada vrs USSR 72 Summit Series:ia DVDna?

Tack och pockar,

L8
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
No onpa tietoa hyvinkin.

Vilkaisepa tätä

Löytyi kirjainmerkeistä, kun olen tuota itsekin katsellut. Olisi kyllä aika jämäkkä paketti, kun nuo kylmät talvipäivätkin lähestyvät. Siinä voisi samalla tehdä omat johtopäätöksensä siitä, vetivätkö tuomarit kotiinpäin, sikailivatko kanadalaiset vai neuvostoliittolaiset vai molemmat. jne. Kaikenlaista juttua tuosta historiallisesta tapahtumasta on kuullut, mutta kun ei ole nähnyt, niin eihän se ole sama asia.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Itse olen tilannut tuon, ja saanen tuon paketin muutaman viikon kuluessa. Jos haluatte odottaa, että kerron mielipiteeni boxista ennenkuin tilaatte omanne, niin kerron mielihyvin saatuani sen.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Joo, anna tulla vain kommentteja. En ole kuitenkaan lootaa ihan heti tilaamassa. Mistä muuten tilasit sen? Huomasin, että tuossa linkin takaa löytyvästä listasta puuttui www.dvdboxoffice.com. Sinnekin tuo paketti on näköjään tulossa. dvdboxofficesta ei tule postikuluja, joten sitä kannattaa ehdottomasti harkita.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Erinomaista toimintaa!

Minä kiitän ja kumarran!

-late

p.s. Habby, mistä sinä tuon tilasit, kun kaikki tarjoaa "out of stock"ia? Toimittaako ne suoraan Suomeen vai pitääkö "kierrättää" Kanadan kautta?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös