3/5-kausi riittaväisäs-gameshöw'ssä

  • 7 362
  • 292

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvää huomenta ja alkavaa viikkoa kaikki katsojat ja visailijat. Barney laittoi eilen aika pahan keravalaisen, mutta kaikki paitsi minä on tiennyt sen. LEIJA. Voi harmin paikka: miinus 1000 yeniä Barnille!

Spede epäili kyllä, että siellä olisi laskettu kierrospistekeskiarvoja ja todettu tilanteen olevan mahdoton päästä finaaliin ja kaupattu parhaat aivosolut muualle kun ei sarjasta voi tippua. Mutta Spede keksi lennosta että voi sittenkin tippua, loppuu ne tyhjennysmyynnit, perkele. Spede siis sanoi, minä en kiroile.

Pistetilanne: (6)

@CuJo#31 500
@Espoon Siniset 400
@Palstalegenda 200
@Patarouva -600
@Barney -1300
Riitta oli onnekseen pois täältä eilen niin ei hän voi ymmärtää, miksi me kaikki muut heti tajusimme, että puhuttiin leijasta. Täällä on välillä aika tiivis tunnelma.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KIRKA ON NOUSSUT KUOLLEISTA! KIRKA ON JEESUS!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Elviksen kanssa ovat kaljalla jossain. Andy McCoy tilaa lumilapion kolalla.
Siis Elvishän meni jo edellisellä vuosikymmenellä. Kirka ja Andy porskuttaa vielä vuosikymmeniä. Razzlen poistumisestahan on vasta muutama vuosi aikaa. Mitä sinä sekoilet, my god !!
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Siis Elvishän meni jo edellisellä vuosikymmenellä. Kirka ja Andy porskuttaa vielä vuosikymmeniä. Razzlen poistumisestahan on vasta muutama vuosi aikaa. Mitä sinä sekoilet, my god !!
Kirkahan teki vasta levyn R.O.C.K. Veikkaan pitkää uraa hevin ja rokin parissa. Seuraava Black Sabbathin vokalisti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Veikkaan muuten, että Laineen Reiska ja Lipsasen Ilkka elävät vielä 2023.
Vähän Rampen ja Naukkiksen henkeä tuossa tavoittelinkin. Näköjään onnistui.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Veikkaan muuten, että Laineen Reiska ja Lipsasen Ilkka elävät vielä 2023.
Antti Hulkko ei ainakaan elä, se kuolee ihan varmana huumeiden yliannostukseen.

Kirill Babitzinia varten pitäisi kyllä järjestää sellainen ohjelma, missä otettaisiin Kirka, ja sanotaanko nyt vaikka 6 muuta muusikkoa, ja vietäisiin ne viikoksi jonnekin suljettuun paikkaan. Sitten jokaisella niistä olisi siellä aina oma päivä, jonka aikana ne muut muusikot laulaisi niiden toisten lauluja, tiedättekö tekisivät vähän niinku omanlaisiaan cover-versioita niistä. Kirillin lisäksi jos saataisiin vaikka Sundqvistin Gösta, Somerjoen Rauli, Sirenin Kirsi, Hammarbergin Antti, Tammilehdon Pekka ja vaikka siitä yhdestä uudesta porilaisesta hulttiobändistä Lindholmin Olli, niin siitä voisi tulla jotakin.

Täytyypä ehdottaa Pasasen Pertille tästä joskus, mutta eipä tässä kiirettä, kaikilla noilla on varmasti vielä sen verran elinvuosia että vaikka toi vuosi 2023 lentävine autoineen olisi vielä ihan hyvä hetki tälle ohjelmalle! Ohjelman nimi voisi olla vaikka "Elämää, eh, nimittäin".
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Riitalle selvennettäköön, että tämän kierroksen porukka on ollut laatikoissaan ihan nätisti, mutta edellisten kierrosten huligaanit ovat häiriköineet täällä yöllä.
If you can´t stand the heat, stay out of the kitchen.
Jos revasi ei kestä merivettä pysy kuivalla maalla!!
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Aika tyhjää lyö tuon vihjeen perusteella.
McCoy on Andy, joten väännettäköön siitä ANTI
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Satuin testaamaan tätä sanaa eräällä lähimmäisellä ja sieltä tuli oikea vastaus saman tien. Tai siis ensin laitoin sen sanan tänne näkyville, niin kohta sieltä jo tuli sähkösanomana minulle oikea vastaus korvalappustereoihini.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Satuin testaamaan tätä sanaa eräällä lähimmäisellä ja sieltä tuli oikea vastaus saman tien. Tai siis ensin laitoin sen sanan tänne näkyville, niin kohta sieltä jo tuli sähkösanomana minulle oikea vastaus korvalappustereoihini.
Puoliso tietenkin. Ei niitä juttuja kukaan muu ymmärrä kuin te kaksi.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
MINÄ TIIÄN MINÄ TIIÄN!! Enkä oo ees kai @Palstalegenda :iden vaimo, ainakaan tänään, ainakaan vielä.

Onks nyt mun vuoro?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös