21 pisteen metsästys kausilla 2022–2024

  • 6 858
  • 33
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Pitkään tätä on odotettu ja eiköhän se ensi yön kierroksella pamahda.

Nimittäin jo kohta vuoden verran.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitkään tätä on odotettu ja eiköhän se ensi yön kierroksella pamahda.

Nimittäin jo kohta vuoden verran.
Vääräuskoinen! Kivittäkää, veljet ja siskot! KIVITTÄKÄÄ!!!

Kirkkomme on suvaitsevainen ja ekumeeninen, poltamme elävältä vain vääriä jumalkuvia ja profeettoja palvovat syntiset. Ja Jokeri-fanit. Ja Jipun ja Tauskin. Gary Bettman myös muuttukoon tuhkaksi.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Tästä viestiketjusta tulee täysi pannukakku, jos 21 pistettä saavutetaan jo tämän illan kierroksella. Siksi veikkaan, että tänä yönä suomalaisilla on menestyskrapula toissapäivän historiallisesta saavutuksesta, ja tänään tehoiksi tulee vaatimattomat 2+10=12.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tästä viestiketjusta tulee täysi pannukakku, jos 21 pistettä saavutetaan jo tämän illan kierroksella. Siksi veikkaan, että tänä yönä suomalaisilla on menestyskrapula toissapäivän historiallisesta saavutuksesta, ja tänään tehoiksi tulee vaatimattomat 2+10=12.
Rane eli Suurin kaikista Mikko Rantanen haluaa väkisn sen 100 pojoa niin vääntää syöttöjä.
- Rane 0+4
- Sasha hoitaa kissat poffeihin eli perus 2+1
- Miro näkee jo luisteluidolinsa pojot ja hakee sen 0+3
- Palstan lemmikki ja pirun kova pelaaja Matti Mäkivahva tekee 1+1
- Norristolainen tekee perus 0+1
- Haulalle nykyään peruskamaa 1+1
- Carolinan lussuihin ei kukaan luota joten jätetaan budjetoimatta.
- Dallasissa ois viel pari pakkia yhteensä tehoilla 1+2
- Siihen lisäksi nevöhöödit niin WAY OVER 21
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
21 pisteen jahti on alkanut Kotkaniemelle syöttö Carolinan 1-1 maaliin
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Täähän lähti lennokkaasti liikkeelle. Raja on rikottu, niin nytkö paukutellaan harva se kierros yli?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä olen syönyt sen piirakan, ja jinxannut tämän ja seuraavankin täyden kierroksen! Ja jinxasin sen 20 pisteen kierroksenkin! Jonxaus junxaus!

JINX
 

Ippenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Ilves, Carolina, Colorado ja Florida
Minä olen syönyt sen piirakan, ja jinxannut tämän ja seuraavankin täyden kierroksen! Ja jinxasin sen 20 pisteen kierroksenkin! Jonxaus junxaus!

JINX
Mutta huomaatko, että koska jinxasit sen 20 pisteen kierroksen, emme silloin saaneet jo yli 21 pistettä. Anteeksi, uskoni horjuu, menen ruoskimaan itseäni Buffalo-Carolina matsin erätauon loppuun asti. Saako sillä epäuskon synnin anteeksi?
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mulla ei ole määräysvaltaa tässä ketjussa, mutta miltä kuulostaisi seuraavaksi ihan viralliseksi tavoitteeksi .235 pisteen yö.

Eli niille jotka ei enkkua ymmärrä niin 23,5 pistettä tai enemmän.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mulla ei ole määräysvaltaa tässä ketjussa, mutta miltä kuulostaisi seuraavaksi ihan viralliseksi tavoitteeksi .235 pisteen yö.

Eli niille jotka ei enkkua ymmärrä niin 23,5 pistettä tai enemmän.
Päätetään ensiksi miten päätetään kenellä täällä on määräysvaltaa?
Sit päätetään mistä pisteodottamista päätetään.
Eli päätetään ja päätetään.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Päätetään ensiksi miten päätetään kenellä täällä on määräysvaltaa?
Sit päätetään mistä pisteodottamista päätetään.
Eli päätetään ja päätetään.
Kunhan kampaviinereitä löytyy niin mikäs siinä päätöksiä tehdessä.
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On niin suomalaista laittaa tavoite vain yhtä pistettä suuremmaksi. Missä kunnianhimo?

Eipä heittäyvytä ahneeksi. Ei sitä seiväshypyn ennätystäkään paranneta kuin sentti kerrallaan ja se on sentään helppo laji teksi-tv:n seuraamiseen verrattuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös