2012. Uudenvuodenlupaukset ja seuranta- sekä vasikointiketju.

  • 6 938
  • 58

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ajattelin suorittaa ensi kesänä vähemmän painamista kuin nyt. Jos kuka näkee ensi kesällä enemmän painavan minut, tarjotkoon kaljan.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Joulun alla olin n. 5kk karkkilakossa ja sitä ennen n. 3kk. Nyt ajattelin nautiskella karkeilla seuraavan kerran 24.12.2012. Suklaa kuuluu jouluun.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Jatkan painon palauttamista normaaliksi ilman sen suurempia ruokavalioremontteja. Kuluta enemmän kuin syöt kaavalla siis. Hyvin on mennyt tähän saakka ja saanut nautiskella samoista herkuista kuin aiemminkin läskinä.
 

Seymon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punakeltaiset och världens bästa Karlsson
Joulun alla olin n. 5kk karkkilakossa ja sitä ennen n. 3kk. Nyt ajattelin nautiskella karkeilla seuraavan kerran 24.12.2012. Suklaa kuuluu jouluun.

Mä aloitin kanssa karkkilakon. Tulee vedettyä sen verran runsaasti karkkia, että karkiton vuosi tekee hyvää.

Jatkan myös savutonta linjaa, joka on jatkunut nyt katkeamattomana neljä kuukautta.

Tänä vuonna ei ole ehkä tarvetta tipattomaan tammikuuhun, koska alkoholinkäyttö on laskenut aika alhaiselle tasolle verrattuna aikaisempiin vuosiin. Toisaalta voisi sen ihan tavan vuoksi vetäistä.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mun mielestä se on säälittävää. Juoma kuuluu elämään. Absolutistit on reppanoita.
Itse arvostan eniten niitä jotka osaa pitää homman lapasessa. Täys absolutistihan ei monesti (tai jopa yleensä?) osaa sitä.

Itse en vuodenvaihteessa varsinaisesti lupaa mitään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Itse arvostan eniten niitä jotka osaa pitää homman lapasessa. Täys absolutistihan ei monesti (tai jopa yleensä?) osaa sitä.

Tässä kopsahti oikeaan osoitteeseen meikäläisen kohdalla. Juominen on koitunut ongelmaksi aijoittan elämässäni. Tuurijuopoksi tuollaista kutsutaan. Koskaan en ole ollut töistä pois jne viinan takia vaan ennemminkin pienet annokset liian usein ovat johtaneet huonoon yleiseen olotilaan ja kunnon heikkenemiseen. Nyt on jälleen pari vuotta mennyt melko kosteasti ja raja on vaan tullut vastaan.
 

Vercetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils
Nuuskankäyttö tuli täälläkin lopetettua. Takana kolme vuotta vaihtelevan aktiivista käyttöä, ja kun ei satunnaiseen viihdekäyttöön avatun purkin luoman paineen alla pysty, niin lopetetaan sitten kokonaan. Lisäksi kun toleranssin noustessa vahvastakaan tavarasta ei enää sitä vanhaa tuttua hienoa nostetta tule, ei ole enää järkisyitä käytön jatkamiselle.

Pienimuotoinen "lupauksen" sallima ikkuna on kuitenkin satunnaiskortille jätettävä, nimittäin mahdollisesti tarjottaessa ylähuuli hiertyy jatkossakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös