”Löytösi” elintarvikkeiden saralla

  • 619 949
  • 2 196

Aquafina

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon löytänyt viime aikoina CBD-välipalat joille suuri suositus, erityisesti CBD-keksit on kyl super hyviä! En tosiaan saa tästä mitään hyötyä vaikka mainosmaisesti tässä näitä suosittelen;) Mut nää on ollu mun uusin herkuttelun kohde jonka kautta saan myös CBD:n hyödyt oman polven kivun hallitsemiseen. Ei tarvi olla mitään himpun hamstraaja nauttiakseen näistä herkuista!

 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Oon löytänyt viime aikoina CBD-välipalat joille suuri suositus, erityisesti CBD-keksit on kyl super hyviä! En tosiaan saa tästä mitään hyötyä vaikka mainosmaisesti tässä näitä suosittelen;) Mut nää on ollu mun uusin herkuttelun kohde jonka kautta saan myös CBD:n hyödyt oman polven kivun hallitsemiseen. Ei tarvi olla mitään himpun hamstraaja nauttiakseen näistä herkuista!

Suoraan näkemättä paskaa-ketjuun.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Koska Jatkoajassa on tietäjiä, niin onko kukaan löytänyt valkosipulituotetta, joka oikeasti maistuu valkosipulilta? Erilaiset mausteliemeen säilötyt kynnet nimittäin eivät maistu. Kerran löysin jostain -50% jäännöserästä öljyyn säilöttyä rouhetta, joka edes hiukan maistui valkosipulilta.
Kun ei viitsisi itse kuoria...
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Koska Jatkoajassa on tietäjiä, niin onko kukaan löytänyt valkosipulituotetta, joka oikeasti maistuu valkosipulilta? Erilaiset mausteliemeen säilötyt kynnet nimittäin eivät maistu. Kerran löysin jostain -50% jäännöserästä öljyyn säilöttyä rouhetta, joka edes hiukan maistui valkosipulilta.
Kun ei viitsisi itse kuoria...
Pakkasesta löytyy ihan asiallisia.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Oon löytänyt viime aikoina CBD-välipalat joille suuri suositus, erityisesti CBD-keksit on kyl super hyviä! En tosiaan saa tästä mitään hyötyä vaikka mainosmaisesti tässä näitä suosittelen;) Mut nää on ollu mun uusin herkuttelun kohde jonka kautta saan myös CBD:n hyödyt oman polven kivun hallitsemiseen. Ei tarvi olla mitään himpun hamstraaja nauttiakseen näistä herkuista!

Viestejä: 1
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Koska Jatkoajassa on tietäjiä, niin onko kukaan löytänyt valkosipulituotetta, joka oikeasti maistuu valkosipulilta? Erilaiset mausteliemeen säilötyt kynnet nimittäin eivät maistu. Kerran löysin jostain -50% jäännöserästä öljyyn säilöttyä rouhetta, joka edes hiukan maistui valkosipulilta.
Kun ei viitsisi itse kuoria...
Laajasti saatavilla oleva pakaste:

Harvemmin saatavilla oleva pakaste (enemmän ammattikeittiöiden tukkutuote):

Säilykehyllystä murskalla saa myös makua, mutta kyllä näissä yleensä maku on hieman laimeampi:

Liemeen säilötyistä kynsistä saattaa olla karannut makua siihen liemeen jos sitä ei käytetä ruuan valmistukseen...
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Sun Lolly mehujäät. Näitä löytyy sekä S- että K-paikoista. Koolla on täällä kyllä paremmat valikoimat. Pienehköjä itse jäädytettäviä mehujäitä. Täynnä makua. Veljen lapset pitää colasta, minä vadelmasta, mieheni mansikasta. Miehen lapsen valinta on ollut mango. Minulla se ei toiminut vaikka mangosta monesti pidänkin. Vielä on makuja maistamatta (esim. sitrus).

Edit. Kuvasta varmaan näkee ettei todellisuus vastaa kuvaa mutta maku on mainio haljummasta väristä huolimatta.

Tästä vinkistä piti jo aiemmin kiittää, mutta muistinpa vasta nyt. Ai hitto että nämä ovat hyviä. Ja halpoja. 10 kpl paketti maksaa lähimmässä K-marketissa 3 euroa eli yhdelle mehujäälle hintaa kertyy kokonaista 30 senttiä. Noista mitä olen maistanut niin suosikkejani ovat mansikka ja cola, joista jälkimmäinen maistuu aivan vanhalta kunnon M.A.C -mehujäältä. Harmittavasti näitä on alkanut kesän loppumisen (?) vuoksi poistumaan valikoimista, mutta viikonloppuna onneksi Vantaan Jumbon Citymarketissa oli vielä reilusti tarjolla ja pitihän se pari pakettia (mansikkaa ja colaa) napata matkaan.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Omaan snack-valikoimaan on tullut pysyvästi kyssäkaali. Näyttää muttei maistu lantulta, eikä nimestä huolimatta kaaliltakaan. Maku on makea ja raikas, tarjoilu vaikkapa tikkuina dipin kera. On saavuttanut suosiota kenelle olen tuota pakkosyöttänyt.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Noista mitä olen maistanut niin suosikkejani ovat mansikka ja cola,
Nuo maistuu kyllä. Ja veljen lapset on samaa mieltä. Itse tykkään vadelmasta eniten. Mukava tuota olla pakasteessa kun tulee lapsia kylään niin voi tarjota jälkkäriksi.
Ja onhan se kiva jos joku löytää jotain suuhun sopivaa minun vinkistä.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Nuo maistuu kyllä. Ja veljen lapset on samaa mieltä. Itse tykkään vadelmasta eniten. Mukava tuota olla pakasteessa kun tulee lapsia kylään niin voi tarjota jälkkäriksi.
Ja onhan se kiva jos joku löytää jotain suuhun sopivaa minun vinkistä.
Näitä on lapset ja vaimo syönyt ja kehunut, ite jääny ilman kun katoavat aika äkkiä
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Ei mikään eksoottinen löytö, mutta itse voisin elää syömällä pelkästään Elovena Välipalakeksejä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Samaa meinasin tulla sanomaan. Säästän nykyään vatsaani liian tulisilta sapuskoilta ja nuo antavat juuri sopivan poltteen. Mausteisuus tuntuu vielä vähän enemmän, kun imeskelee karkin.

Täytyy perjantaina ostaa pari pussia viikonlopuksi.
Meillä joskus salmiakkikossu on kova sana, mutta nykyään kovin harvoin... eikä se nyt edes käy elintervikkeesta...
Sorry, I'll get me coat...
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaksi sanaa: Yyterin sinappi.

Etenkin se vaaleansinisempi tuubi on tajuttoman hyvää sinappia. Onneksi löytyy myös Helsingissä ruokakauppojen hyllyiltä aika laajasti.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pakastepizzojen kohtalaisena kuluttajana olen pannut merkille, että Rainbown tuplapakkaukset ovat jossain vaiheessa kadonneet kauppojen pakastealtaista. Ennen niitä oli lähes jokaisessa S-Marketissa ja Prismassa, mutta nykyään niiden tilalla on vain ei-oota tai jotain Apetit -pizzoja, jotka maksavat euron tai parikin enemmän kuin nuo kolmen euron tuplapakkaukset.
 

Pekkis

Jäsen
Sen sijaan Sisun pieni sitruspippuri lakupätkä on ihan hemmetin hyvä.
Toi on kyllä hyvä. Kaupan kassalle jopa kehuin parhaaksi makeiseksi, mitä oon ikinä maistanu. Noita kun ostaa 10, niin tuskin millään muulla tavalla saa 3.90 euron uhrauksella yhtä hyvää fiilistä! Vielä kun käyttää jääkaapin kautta, niin lakritsakuoreen saa lisää napakkuutta. Nam.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös