Ässien kotisivut

  • 93 738
  • 388

Northern King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kyllä ainakin itselläni näkymä on uudistunut. Hämmentävää.

Tässä vielä muutama kuvakaappaus uudistuneilta kotisivuilta.

Kuva 1
Kuva 2

Linkit vievät kuvanjakopalveluun lisättyihin kuviin.

Olenko matkustanut ajassa eteenpäin?

/e: Nyt olen erittäin hämmentynyt.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kannattaa poistaa sivuhistoria mikäli vanhat sivut pomppaavat esille.

Komiat on sivut, parempi uudistus kuin Liigan vastaava. Lisäksi Shoppi on saanut omat sivut jotka näyttää myös hyvältä!
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Kannattaa poistaa sivuhistoria mikäli vanhat sivut pomppaavat esille.

Komiat on sivut, parempi uudistus kuin Liigan vastaava. Lisäksi Shoppi on saanut omat sivut jotka näyttää myös hyvältä!

Poistinkin, muttei auttanut.
 

Sökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Öh... mä ymmärrän, että noita taustakuvia ym. harvoin muuttuvia juttuja laitetaan "kekseihin" ym. "talteen", että saadaan tiedonsiirtomääriä rajoitettua (ettei sivut kaadu niin helposti, kun ilmoitetaan Jason Williamsin paluusta), mutta voisi noiden tiedostojen ikä olla joku järkevä. Olen tällä koneella käynyt Ässien sivuilla joskus huhti-toukokuussa viimeksi ja näköjään edelleen on mullakin vanha sivu. Ei liene siis mitään ikää asetettu tuon vanhan saitin väliaikaistiedostoille. No, sepä onkin vanhan sivuston miinus se, uutta kommentoin sitten jossain vaiheessa, kun jaksan tyhjennellä selaimen tiedostot...
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Paremmat kuin entiset, mutta hutaisemalla tehty (niinkuin moni muukin asia tässä organisaatiossa vuosien varrella). Uusin ulkomaalainen ei vielä ole ehtinyt pelaajalistalle. Hakkiluoto on lääkäri ja Levola on lääkäri, mutta Korhonen on "Heikki Korhonen"...
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kyllä taas joutuu totuttelemaan moneen sivuun, Jatkoaika, Liiga, Ässien kotisivut... On muuten ne tyylikkäät ja yksinkertaiset, en jaksanut kauheasti perehtyä, koska tykkäsin myös vanhoista sivuista. Näillä Ässien kotisivuilla vaan tuppaa toi päivittäminen unohtumaan ja eiköhän se taas koeta näillä sivuilla.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien kotisivut ovat uudistuneet. @aceman81 kirjoitti tuolla ensi kauden rakennus- ketjussa, että olisi lainannut Vuorisen viimeistä tilannekatsaista, mutta ei löytänyt sitä uusilta sivuilta. Itse hain juuri tässä parin päivän sisällä taloustedotetta. Löysin kyllä sen, mutta oli joku tynkäversio ja hakemani tieto jäi saamatta. Googlettamalla löysin alkuperäisen taloustiedotteen, mutta se ei enää auennut.

Ymmärrän, että sivuja pitää uudistaa aika ajoin. Itselle olisi vanhat vielä kelvannut hyvin. Toivottavasti uudet sivut saadaan vähintään yhtä toimiviksi kuin vanhat.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Kyllä mä henk. koht. pidän kovin erikoisena sitä ajankohtaa, jolloin uudet sivut julkaistiin. Uusi kausi = uudet sivut - ei tämän pitäisi tämän ihmeempää olla? Kesken kauden uusien sivujen julkaisu oli kyllä omasta mielestäni sellaista puuhastelua, ettei edes yllätä että meillähän se tapahtui.

Let's puuhastellaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kyllä mä henk. koht. pidän kovin erikoisena sitä ajankohtaa, jolloin uudet sivut julkaistiin. Uusi kausi = uudet sivut - ei tämän pitäisi tämän ihmeempää olla? Kesken kauden uusien sivujen julkaisu oli kyllä omasta mielestäni sellaista puuhastelua, ettei edes yllätä että meillähän se tapahtui.

Let's puuhastellaan.
Juu oli ajankohtana erikoinen ratkaisu. Esim. kaudella hommattujen lahjalippujen sivu, mistä liput erikseen lunastettiin, ei toiminut enää sivustopäivityksen jälkeen.

Vähän ois voinu harkita tätä. Kesällä tälläiseen olisi ollut varmasti aikaa.
 

1stApril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ajankohtaa itsekin mietein. Eikö olisi voinut odottaa kauden loppuun ensin. Veikkaan, että taustalla on joku sopimustekninen juttu tms, että oli pakkorako tehdä uudet sivut tähän väliin.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Ajankohtaa itsekin mietein. Eikö olisi voinut odottaa kauden loppuun ensin. Veikkaan, että taustalla on joku sopimustekninen juttu tms, että oli pakkorako tehdä uudet sivut tähän väliin.
No ketkäs niitä sopimuksia siellä tekee sitten?
Täysin puuhastelua, eikä muuksi muutu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös