Ässien fanituotteet

  • 253 251
  • 896

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kehutaan kerrankin kun paikka on.

Kyseinen mestaruuskuppi pääsi vihdoin eläkkeelle. Tuo kuppi on ollut mulla 10 vuotta jatkuvassa käytössä työpaikalla. Sisusta on melkein kuin uusi vaikka käytän lusikkaa kupissa ja kahviakin kuluu ihan liikaa päivän aikana.

Annan tälle arvosanan ikänsä mukaan.
 

Liitteet

  • One cup.jpg
    One cup.jpg
    640,4 KB · kertaa luettu: 144
  • 2 girls.jpg
    2 girls.jpg
    655 KB · kertaa luettu: 142

67-Hgy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kehutaan kerrankin kun paikka on.

Kyseinen mestaruuskuppi pääsi vihdoin eläkkeelle. Tuo kuppi on ollut mulla 10 vuotta jatkuvassa käytössä työpaikalla. Sisusta on melkein kuin uusi vaikka käytän lusikkaa kupissa ja kahviakin kuluu ihan liikaa päivän aikana.

Annan tälle arvosanan ikänsä mukaan.
Ostin 2 näitä mestaruusmukeja aikoinaan. Kokoajan ollut yksi käytössä. Hyvin aikaa ja astiapesukonetta kestäneet. Toinen jatkoi matkaa vuosi sitten, kun kaveri täytti 50 vuotta. Ässäfani, oli otettu lahjasta.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on tuo mestaruuskuppi hyvin vähäisessä käytössä. Lähinnä jonain spesiaalipäivänä, kuten mestaruuden vuosipäivänä tms, juon siitä. 67-klubin muki on se, joka on enemmän arkikäytössä. Mä en viitsisi edes viedä tuollaista mukia työpaikalle, koska sen voisi esim siivooja tipauttaa lattialle tms, ei koskaan tiedä. Viimeisimmän mestaruuden jälkeen koristelin toimiston seinän isolla mestaruusjulisteella ja parisen viikkoa kävin töissä fanipaita yllä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kehutaan kerrankin kun paikka on.

Kyseinen mestaruuskuppi pääsi vihdoin eläkkeelle. Tuo kuppi on ollut mulla 10 vuotta jatkuvassa käytössä työpaikalla. Sisusta on melkein kuin uusi vaikka käytän lusikkaa kupissa ja kahviakin kuluu ihan liikaa päivän aikana.

Annan tälle arvosanan ikänsä mukaan.
Sattuipas hyvin, juuri puolison kanssa tällä viikolla tästä samasta kupista puhuin! Itsellä myös kovassa käytössä ollut siitä mestaruusvuodesta saakka ja juuri sanoin samaa että on hyvin kyllä kestänyt, jatkuvassa käytössä ja konepesussa. Loistotuote!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulla on tuo mestaruuskuppi hyvin vähäisessä käytössä. Lähinnä jonain spesiaalipäivänä, kuten mestaruuden vuosipäivänä tms, juon siitä. 67-klubin muki on se, joka on enemmän arkikäytössä. Mä en viitsisi edes viedä tuollaista mukia työpaikalle, koska sen voisi esim siivooja tipauttaa lattialle tms, ei koskaan tiedä. Viimeisimmän mestaruuden jälkeen koristelin toimiston seinän isolla mestaruusjulisteella ja parisen viikkoa kävin töissä fanipaita yllä.
Mulla on tuo kuppi vähän niin kuin mestaruusmalja. Se on nätisti näytillä hyllyssä lasin takana.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kehutaan kerrankin kun paikka on.

Kyseinen mestaruuskuppi pääsi vihdoin eläkkeelle. Tuo kuppi on ollut mulla 10 vuotta jatkuvassa käytössä työpaikalla. Sisusta on melkein kuin uusi vaikka käytän lusikkaa kupissa ja kahviakin kuluu ihan liikaa päivän aikana.

Annan tälle arvosanan ikänsä mukaan.
Mä olen ylpeä sinusta <3
 

Lämpö

Jäsen
Hei! Näin Ässien somessa isänpäivään jonkin lippupaketin (olisiko ollut kolme lippua), mutta nyt ei tule vastaan missään. Olenko nähnyt unta, olenko sokea vai onko tarjous kadonnut?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Miksei Ässät teetä sellasia paitoja missä on vanhojen pelaajien kuvia kuten BilleBeino teki. Varmaan menis aika paljon kaupaksi tälläi isänpäivän aikoihin. Siihen Vellu,Pratu, Java, Levo jne.
 

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan nuo Ässien fanituotteet kokonaisuudessaan surullisen huonoja. Nyt, kun palkattiin henkilö erikseen vastaamaan fanituotteista, niin olisi voinut kuvitella, että saadaan tasokasta merchiä ulos, mutta toisin kävi.

Laadultaanhan nuo ovat vielä heikompia, kuin aiemmin. Parin pesun jälkeen täysin muodottomia. Lisäksi Ässien kokoisella brändillä niskan tekstiilimerkeissä voisi lukea jotain muuta, kuin Russell tai Clique. Ostaisin enemmän, kuin mielelläni Ässien merchiä, pitäisin päälläni ja tukisin seuraa, mutta en viitsi hankkia turhia rättejä vaatekaappiin lojumaan.
 

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan nuo Ässien fanituotteet kokonaisuudessaan surullisen huonoja. Nyt, kun palkattiin henkilö erikseen vastaamaan fanituotteista, niin olisi voinut kuvitella, että saadaan tasokasta merchiä ulos, mutta toisin kävi.
Totta. Ei tollasista huppareista/collegeista kyllä tee mieli maksaa 60€. Vois käydä ottamassa mallia vaikka IFK/Ilves fanituotteista, mielestäni hyvä valikoima. Toki, kauneus on katsojan silmässä.
 

Fandul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täsmälleen samaa mieltä. Näillä seuroilla fanituotteet tosiaan mintissä. TPS:llä myös laatu kohdallaan.

Ajattelin aluksi, että josko Ässien fanituotteiden luokattomuus johtuu vain siitä, että uuden kehittäminen kestää vain aikansa. Olisin vielä ehkä ymmärtänyt, jos valikoima hakee uomiaan vielä ihan kauden alussa. Puolet runkosarjaa alkaa kuitenkin nyt olla pelattu, niin ei se nyt enää siitäkään voi johtua.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
On muuten tuo pitkähihainen t-paita karhulogolla ihan hvetin hieno. Pitänee, näin joulun alla, antaa pikku vinkki kotiväelle
 

zalmis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat Jyp
Ilmeisesti ihan hyvä vastaanotto uusille tuotteille. Pipo ainakin loppuunmyyty verkkokaupasta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Prt Sc

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässissä ollut perinteistä pilata tyylikäs brändi, mitä tulee fanikamaan. Nyt ollaan oikealla tiellä, mutta miksi ihmeessä kaikissa muissa tuotteissa on pelkästään tuo vaihtoehtoinen logo, paitsi t-paidassa? Olisivat vaan pitäneet saman linjan joka tuotteessa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joululahjatilaus tehty. Ens vuodeksi sitten se "aito" karhunpää paitoihin myös.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ilmeisesti ihan hyvä vastaanotto uusille tuotteille. Pipo ainakin loppuunmyyty verkkokaupasta.
Kyllä on tosiaan uusi kama näemmä vilkkaasti tehnyt kauppansa, t-paidasta ja pitkähihaisesta ovat isot koot jo loppu, hupparista taas pienet

Ässissä ollut perinteistä pilata tyylikäs brändi, mitä tulee fanikamaan. Nyt ollaan oikealla tiellä, mutta miksi ihmeessä kaikissa muissa tuotteissa on pelkästään tuo vaihtoehtoinen logo, paitsi t-paidassa? Olisivat vaan pitäneet saman linjan joka tuotteessa.
Minusta taas on ihan hyvä ettei kaikissa tuotteissa lue Porin Ässät, vaan mennään uusi logo edellä. Ajattelin itse tilata lippiksen juuri siksi, että logo on keskiössä ja se näyttää hyvältä siinä (vain sitten pienellä takana teksti Porin Ässät). Tuo lippis päässä voi mennä kaikissa sellaisissakin tilanteissa, joissa tuntuisi muuten ehkä vähän "hassulta" mennä lätkäjoukkueen fanikamaa päällä.. sanotaan nyt vaikka kesällä festareilla yms.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onko muut päässeet jo kokeilemaan uutta pipoa karhulogolla?

Osuiko kaverille vain joku lasten koko vai onko nuo kaikki noin helvetin pieniä? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös