Ässien fanitoiminta ja -matkat kaudella 2014–2015

  • 42 855
  • 227

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Kannattajamatkat ovat ilmestyneet Pataljoonan sivulle:

8.8 Pitsiturnaus
11.9 Lukko - Ässät
18.10 Tps - Ässät (risteilyreissu)
1.11 KaKoLa kannattajamatka kotipeliin 1
15.11 Saipa - Ässät (yönylireissu)
27.12 Pelicans - Ässät
17. 1 Hpk - Ässät
31.1 KaKoLa kannattajamatka kotipeliin 2
7.3 Sport - Ässät

Kaikille avoin Pata Porisee foorumi löytyy täältä
 
Viimeksi muokattu:

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvin vähän on pelejä jos vertaa viime vuoteen.

Tosiaan viiteen peliin näyttää olevan vierasmatkat koko runkosarjan ajalle, jos näitä kotipeleihin suuntautuvia kannattajamatkoja ei lasketa. Veikkaan, että tässä mennään ihan kysynnän ja tarjonnan lailla. Mielummin laadukkaampia reissuja ja vähemmän, jos rahkeita ei enempään ole. Matkojen meiningin hiipuminen on huolestuttavaa ja saanut monet jättäytymään kotisohville.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Joo, mutta kyllä nyt paikallispeleihin pitää saada reissu tehtyä (joo itsekin olen jättänyt menemättä liian usein).
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Hyvin vähän on pelejä jos vertaa viime vuoteen.
Eniten ihmetyttää pelien kuten La 20.9 HIFK ja Pe 31.10 Lukko pelien poissaolot.

Ja mites kauden avaus? Vaikka nyt torstain päivä onkin Raumalla, luulisi että porukan innostus olisi kova lähteä sinne? Tai ainaki itse menen omalla kyydillä ;)
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan oikeassa olette, jokaiseen paikallispeliin pitäisi saada matka onnistumaan, oli peli arkena tai viikonloppuna.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pataljoona/Etulinja vuosimallia 2014

Mitä kuuluu pataljoonan alkukauteen tämän vuoden puolella? Oliko pitsissä jo jotain erityistä Pataljoona (tai Etulinja) Raumalla? Saatteko harjoituspeleihin jotain hyvää liikettä porukoissa?

Sitten vielä noihin Pataljoonan sivuihin, jos joku niistä tietää. Jos on uudet sivut kehitelty ja ne on täydessä käytössä, miksi googlesta saa aina vanhat sivut ensimmäiseksi. Eikö niitä vanhoja saa tyylillä tai toisella suljettua? Ja mitä foorumiin tulee, niin miksi sekin on tarvinnut loppua vallan? Ymmärrän, että sinne kaiken tyylisiä iskuja tuli ja ne eivät pelittäneet hyvin, mutta jos minä itse pystyn vääntämään parissa päivässä toimivan foorumin, ei sen luulisi olevan vaikeaa porukalla, jolla on yhdistys tukena?
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mitä kuuluu pataljoonan alkukauteen tämän vuoden puolella? Oliko pitsissä jo jotain erityistä Pataljoona (tai Etulinja) Raumalla? Saatteko harjoituspeleihin jotain hyvää liikettä porukoissa?

Joku Raumalla mukana olleista osannee vastata tähän paremmin. Jonkunlainen reissu sinne kuitenkin järjestettiin, mutta siitä millaiseksi meininki äityi ei ole mitään tietoa.

Etulinja tulee lähtemään kauteen tutun haasteellisessa ilmapiirissä. Muutamalla kannattajalla aktiivisuus kärsii asuinpaikan muutoksien myötä ja tähän päälle inttikuvioita etc. Apuja tarvitaan edelleen kipeästi kannattajamäärien kasvattamiseen, jos jotain merkittävämpää muutosta haluttaisiin saada aikaiseksi katsomon puolella. Mutta edistymistä yritetään saada edelleen aikaiseksi sillä henkilömäärällä, mitä kulloinkin tarjolla on. Harjoituspeleihin varmasti yritetään jotain saada aikaiseksi, jos vain vahvuutta saadaan tarpeeksi liikenteeseen.

Sitten vielä noihin Pataljoonan sivuihin, jos joku niistä tietää. Jos on uudet sivut kehitelty ja ne on täydessä käytössä, miksi googlesta saa aina vanhat sivut ensimmäiseksi. Eikö niitä vanhoja saa tyylillä tai toisella suljettua? Ja mitä foorumiin tulee, niin miksi sekin on tarvinnut loppua vallan? Ymmärrän, että sinne kaiken tyylisiä iskuja tuli ja ne eivät pelittäneet hyvin, mutta jos minä itse pystyn vääntämään parissa päivässä toimivan foorumin, ei sen luulisi olevan vaikeaa porukalla, jolla on yhdistys tukena?

Niin, kieltämättä tuntuu oudolta kuviolta koko homma. Foorumin poissaoloa on harmiteltu monelta taholta ja tätä yritettiin viritellä Etulinjankin saiteille kokonaan uusiksi, mutta sekin homma jäi ilmeisesti vielä vaiheeseen. Faktaa on kuitenkin monesta suunnasta todettuna, että nimenomaan Pataljoonan foorumi on toiminut monelle innostuneisuuden kirvoittajana kannattajatoimintaa kohtaan ja nyt on todella sääli, että tämä koko vuorovaikutus loistaa poissaolollaan. Mutta eiköhän tähän edelleen heijastu se, että tietyt tahot ovat päättäneet, että nimimerkein käyty vuorovaikutus on syntiä ja täten sitä ei haluta viljellä enempää Pataljoonan puolella. Mutta katsotaan miten tämä asia lähtee etenemään. Etulinjan puolella ainakin tervehditään ilolla omaa foorumia, jos tällainen saataisiin luotua.

Mutta noin kokonaisuutena kun ajatellaan Ässien kannattajatoimintaa, niin alan olemaan huolestunut, mikäli tätä kurssia ei kokonaisuutena saada käännettyä parempaan suuntaan. Monilla muilla paikkakunnilla on saatu pienessä ajassa kohtuu suurta edistymistä aikaiseksi, mutta Porissa on edelleen kohtuu plaisua. Potentiaalia olisi huikeastikin, mutta konkretisoitumiseen on edelleen matkaa.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Joku Raumalla mukana olleista osannee vastata tähän paremmin. Jonkunlainen reissu sinne kuitenkin järjestettiin, mutta siitä millaiseksi meininki äityi ei ole mitään tietoa.


Itse en huomannut läsnäoloa vasta kuin Lukko - Ilves välierämatsissa Ilveksen tasoittaessa ottelun. Ilmeisesti se on nykyään Pataljoona Osasto 41.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Lukko pelissä siellä hallin keltasinisen päädyn nurkassa oltiin. En osaa sanoa minne asti ääni yltyi mutta kyllä veikkaan että RB ainakin "Uimalakkeja" ja "Jonneja" kuuli... Ja Ässät tapitapia

Sport pelissä ihanasti oltiin Red Armyn vieressä seisomakatsomossa jossa pari teiniä kivasti huuteli "Pori Ässät Haistakaa vittu" Taas ainakin veikkaan että kyllä huudot nyt pakolta jonnekkin kuului, ei tosin lähellekkään niin hienosti kuin RA ja RB.
 

Quethas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Suomen maajoukkueet, Tampere United
Sitten vielä noihin Pataljoonan sivuihin, jos joku niistä tietää. Jos on uudet sivut kehitelty ja ne on täydessä käytössä, miksi googlesta saa aina vanhat sivut ensimmäiseksi. Eikö niitä vanhoja saa tyylillä tai toisella suljettua? Ja mitä foorumiin tulee, niin miksi sekin on tarvinnut loppua vallan? Ymmärrän, että sinne kaiken tyylisiä iskuja tuli ja ne eivät pelittäneet hyvin, mutta jos minä itse pystyn vääntämään parissa päivässä toimivan foorumin, ei sen luulisi olevan vaikeaa porukalla, jolla on yhdistys tukena?
Veikkaan puhdasta taitamattomuutta tietoteknisiin asioihin liittyen. Ja viitseliäisyyttä. Minuakin ainakin henkilökohtaisesti ihmetyttää, miksi .fi-lyhytosoite ohjaa edelleen vanhoille sivuille ja uusilla sivuilla osoitteeseen kuuluu kotisivukone.com. Lyhytosoitteen muuttaminen paikasta X paikkaan Y nyt ei ainakaan ole mikään erityisen haastava tehtävä.

Brousseau kyllä sen hyvin totesi, että porukkaa kaivataan tällä hetkellä lisää ja että Etulinjan tilanne on haasteellinen. Kevään ja kesän aikana melko monella tärkeälläkin henkilöllä tuli erinäisiä henkilökohtaisia syitä, jotka vaikuttavat huomattavasti aktiivisuuteen. Muun muassa minä joudun muuton vuoksi jättäytymään aktiivisesta toiminnasta, kun kauden aikana ehdin Isomäkeen n. kertaa. Toisin sanoen tuolla olisi halukkaille roolia tarjolla ja samalla mahdollisuus viedä porilaista kannatustoimintaa eteenpäin.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Ohhoh! Muutamassa vuodessa kaikki se, mihin oli pohjat rakennettu, on saatu ajettua lähes alas.

Silloin aikoinaan jo totesin, että suuntaus on laskeva ja eihän tämä nyt ainakaan parempaan ole mennyt. Sikäli en viitsi nyt enempää arvostella, kun en ole enää useampaan vuoteen tähän kannattajayhdistykseen kuulunut, mutta onko tämä nyt ihan oikeasti se suunta ja meininki millä olette ajatelleet Pataljoonaa viedä eteenpäin?
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässäfaneille pukkaa foorumia. Tämä on kiva uutinen.

Pata porisee (Linkki vie sinne foorumille)
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ässäfaneille pukkaa foorumia. Tämä on kiva uutinen.

Pata porisee (Linkki vie sinne foorumille)

Hyvä, että joku on ottanut asiat hoitaakseen. Noi ilmaisfoorumit on suhteellisen helppoja, vähänkin koneiden kanssa pelannut osaa niitä tehdä ja muokata. Onkos tietoa ketä tota pyörittää?
 

Patamies#72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä, että joku on ottanut asiat hoitaakseen. Noi ilmaisfoorumit on suhteellisen helppoja, vähänkin koneiden kanssa pelannut osaa niitä tehdä ja muokata. Onkos tietoa ketä tota pyörittää?

Pataljoonan Facebookissa oli ainakin linkki tuonne niin luulisi, että se niiden pyörittämä on. Jännä ettei faniryhmän keskustelupalstalla ole valmiiksi aluetta, jossa keskusteltaisiin Isomäen tunnelman kehittämisestä, vierasmatkoista yms.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Pataljoonan Facebookissa oli ainakin linkki tuonne niin luulisi, että se niiden pyörittämä on. Jännä ettei faniryhmän keskustelupalstalla ole valmiiksi aluetta, jossa keskusteltaisiin Isomäen tunnelman kehittämisestä, vierasmatkoista yms.

Ihan alkutekijöissähän tuo on. Itteeni ihmetytti, että jos on viralliset nettisivutkin, niin miksei foorumin linkkiä löytyisi suoraan sieltä? kassellaan, kassellaan...
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitoksia foorumin luojalle/luojille! Toivotaan, että tuolla saisimme keskustelua myös jälleen aktiivisemmin viriämään kuin vanhalla foorumilla, joka vähitellen näivettyi kokoon ja ilmeisesti ylläpito ei oikein onnistunut tällä enää, niin siinä seuraus. Eiköhän se tästä taas lähde. Ei muuta kuin rohkeasti ottamaan osaa keskusteluun ja jos sinne olisi helpompi osallistua, sillä tiukan moderoinnin Jatkoaika ei kaikille istu.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Pataljoona on ottanut kritiikin vastaan ja järjestää matkan Raumalle 11.9
Pieni askel oikeaan suuntaan, kiitos tästä.

Muuta: Pata Porisee foorumilla on aika kivasti keskusteltu kannattajakulttuurista ja tämän seurauksena kolmessa päivässä kyseistä topiccia on luettu noin 1500 kertaa. Ehkä Porissa riittääkin kiinnostusta eurooppalaisesta kannustustyylistä vaikkei kukaan myönnäkkään sitä.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ehkä Porissa riittääkin kiinnostusta eurooppalaisesta kannustustyylistä vaikkei kukaan myönnäkkään sitä.

Mitähän ihmettä sinä oikein tarkoitat? Eikös juuri tässä nimenomaisessa ketjussa ole sivutolkulla kirjoitusta nimenomaan tuosta mainitsemastasi asiasta? Minun mielestäni hyvin selvästi Porissa riittää kiinnostusta "eurooppalaiseen kannustustyyliin" ja tämä ketju on todisteena siitä.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mitähän ihmettä sinä oikein tarkoitat? Eikös juuri tässä nimenomaisessa ketjussa ole sivutolkulla kirjoitusta nimenomaan tuosta mainitsemastasi asiasta? Minun mielestäni hyvin selvästi Porissa riittää kiinnostusta "eurooppalaiseen kannustustyyliin" ja tämä ketju on todisteena siitä.
No ei sitä kiinnostusta ainakaan hallilla ole huomannut. Ainoat kommentit mitä oon ihmisiltä kuullut Etulinjasta on sellaisia, noh, ei kovin kannustavia. Kukaan ei ole sanonut että vois mennä touhuun mukaan. Ei ketään. Tosin otantani on todella pieni eikä edusta muiden katsojien käsitystä sen enempää kuin mitä itse olen kuullut.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No ei sitä kiinnostusta ainakaan hallilla ole huomannut. Ainoat kommentit mitä oon ihmisiltä kuullut Etulinjasta on sellaisia, noh, ei kovin kannustavia. Kukaan ei ole sanonut että vois mennä touhuun mukaan. Ei ketään. Tosin otantani on todella pieni eikä edusta muiden katsojien käsitystä sen enempää kuin mitä itse olen kuullut.

No se on kyllä totta, mutta hämmästyttää tuollainen kommentointi ettei kukaan muka tunnusta olevansa kiinnostunut asiasta. Se nyt on selvästi paskapuhetta, koska tässä ketjussa on asiasta keskusteltu jo pitkään.

Etulinja on tosiaan ikävä kyllä tehnyt itsensä likimain niin vaikeasti lähestyttäväksi kuin mahdollista. Olen yrittänyt ehdottaa että heput menisivät rohkeasti sinne seisomakatsomoon, ottaisivat oman paikkansa sieltä ja sitä kautta saisivat porukkaa mukaan positiivisella meiningillä. Mutta toiminta onkin sitten ollut sitä, että oman hännän nostamiseksi on saatava joku ihme karsina seisomakatsomoon ja sitten vielä yksi porukan johtohahmoista ilmeisen tosissaan ilmoittaa ettei sinne kaivata ketään jos ei kerran kiinnosta. Eli tuollaista ihme kiukuttelua, kun väki ei heti lähdekään mukaan innosta kiljuen. Vaikka samaan aikaan ollaan hölmistyneitä siitä, että miksei kukaan lähde mukaan. Paradoksaalista :)

Kyllä menestykseen on takuulla olemassa hyvät mahdollisuudet, mutta se vaatii erilaista lähestymistapaa. Se ei näemmä onnistu, että yksi jostain kompleksista kärsivä kaveri yrittää tehdä itsestään "kannattajamessiasta". Sen sijaan se on nähty että kunnon meiningillä ja positiivisella hulluudella saadaan takuulla porukka mukaan, vielä kun joukkuekin esittää kelpo otteita. Se on varmasti "kannattajamessiaalle" edelleen kova paikka, mutta eläintarha-heput näyttivät toissakeväänä esimerkkiä siitä miten kannattaisi etulinjankin toimia.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Etulinja on tosiaan ikävä kyllä tehnyt itsensä likimain niin vaikeasti lähestyttäväksi kuin mahdollista. Olen yrittänyt ehdottaa että heput menisivät rohkeasti sinne seisomakatsomoon, ottaisivat oman paikkansa sieltä ja sitä kautta saisivat porukkaa mukaan positiivisella meiningillä. Mutta toiminta onkin sitten ollut sitä, että oman hännän nostamiseksi on saatava joku ihme karsina seisomakatsomoon ja sitten vielä yksi porukan johtohahmoista ilmeisen tosissaan ilmoittaa ettei sinne kaivata ketään jos ei kerran kiinnosta. Eli tuollaista ihme kiukuttelua, kun väki ei heti lähdekään mukaan innosta kiljuen. Vaikka samaan aikaan ollaan hölmistyneitä siitä, että miksei kukaan lähde mukaan. Paradoksaalista :)

Kyllä se seisomakatsomoa on yhtälailla se B-päädyn karsinakin, johon on monet kerrat toivotettu ihmisiä tervetulleeksi. Enkä tiedä sitten kenen sanomisiin viittaat tuolla, ettei sinne olisi asiaa jos ei kiinnosta, mutta onhan se selvää, että jos meininkiin yritetään saada jotain boostia, niin enemmän hyötyä siellä on sellaisista, jotka haluisivat edes jotenkin yrittää osallistua versus passiivisena vain peliä seuraillen, tätä tarkoitusta varten on koko seisomakatsomossa hyvin lääniä, mistä paikkansa valita.

Kyllä menestykseen on takuulla olemassa hyvät mahdollisuudet, mutta se vaatii erilaista lähestymistapaa. Se ei näemmä onnistu, että yksi jostain kompleksista kärsivä kaveri yrittää tehdä itsestään "kannattajamessiasta". Sen sijaan se on nähty että kunnon meiningillä ja positiivisella hulluudella saadaan takuulla porukka mukaan, vielä kun joukkuekin esittää kelpo otteita. Se on varmasti "kannattajamessiaalle" edelleen kova paikka, mutta eläintarha-heput näyttivät toissakeväänä esimerkkiä siitä miten kannattaisi etulinjankin toimia.

Joo, ei se auta kuin jatkaa positiivisella pöhinällä eteenpäin, niin kuin tähänkin asti, vaikka yrität asiaa muuksi muutta. Taas on jälleen uusi kausi ja uudet kujeet yrittää. Aikaa on kyllä odottaa, jos ei nyt niin ehkä 10-20 vuoden kuluttua on jo eri tilanne, kuukausien päästä olemme taas vähän viisaampia.

Uusi foorumi on lähtenyt pirteästi käyntiin ja mukava niin.
 

Mush

Jäsen
Suosikkijoukkue
U.S.V.A
Olet ''Naurava Sika'' oikeassa. Menestykseen on tosiaan olemassa huikeatkin mahdollisuudet kuten 24.4 ennen peliä nähtiin. Mutta kuka ja milloin joku lopulta kaivaa tämän potentiaalin esiin, siitä minulla ei ole mitään hajua. Etulinja on nyt yrittänyt tuota monta kautta peräkkäin milloin istumakatsomosta ja milloin seisomakatsomosta käsin. ''Aidatun alueen'' voi minun puolestani katsomosta poistaa ja näyttää että Etulinjaan voi tulla mukaan ketä vain.

Tosin niin hallilla kuin Jatkoajassa ollaan yleensä kommentoitu negatiivisesti Etulinjan toimintaa sivu tolkulla. Osa toki aiheesta, mutta sitten on näitä että haukutaan kun ei saada mitään aikaiseksi. Silloin täytyy kääntää kysymys: Missä juuri Sinä olet kun Me yritämme luoda tunnelmaa halliin? Tämän johdosta kirjoitin tuon ollaanko kiinnostuneita vai eikö. (enkä muuten tarkoita että olisimme jotenkin parempia kuin muut)

Kyllähän Etulinjan täytyy pestä kasvonsa ja katsoa miten nyt edetään kun kaikkea ollaan jo kokeiltu. Joka tapauksessa B-päädyn puolella seisomakatsomossa kai olemme jatkossakin ja katsotaan miten käy. Periksi ei anneta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Tosin niin hallilla kuin Jatkoajassa ollaan yleensä kommentoitu negatiivisesti Etulinjan toimintaa sivu tolkulla. Osa toki aiheesta, mutta sitten on näitä että haukutaan kun ei saada mitään aikaiseksi. Silloin täytyy kääntää kysymys: Missä juuri Sinä olet kun Me yritämme luoda tunnelmaa halliin? Tämän johdosta kirjoitin tuon ollaanko kiinnostuneita vai eikö. (enkä muuten tarkoita että olisimme jotenkin parempia kuin muut)
Parin metrin päässä.

Voisitko Mush editoida tuohon ketjun avaukseesi tuon uuden foorumin linkin niin se olisi sieltä sitten helpompi tarpeen tullen löytää. Kiitos.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
...Enkä tiedä sitten kenen sanomisiin viittaat tuolla, ettei sinne olisi asiaa jos ei kiinnosta, ...

Kyllä sinä tiedät kenen sanomisia tarkoitan, vaikka en jaksa niitä alkaa esille kaivamaankaan. Sinun juttusi tosin ovat fiksuja ja väärikäsityksen välttämiseksi haluan painottaa että sinun sanomisiasi en missään nimessä tarkoita.
 

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tosin niin hallilla kuin Jatkoajassa ollaan yleensä kommentoitu negatiivisesti Etulinjan toimintaa sivu tolkulla. Osa toki aiheesta, mutta sitten on näitä että haukutaan kun ei saada mitään aikaiseksi. Silloin täytyy kääntää kysymys: Missä juuri Sinä olet kun Me yritämme luoda tunnelmaa halliin? Tämän johdosta kirjoitin tuon ollaanko kiinnostuneita vai eikö. (enkä muuten tarkoita että olisimme jotenkin parempia kuin muut)

Kyllähän Etulinjan täytyy pestä kasvonsa ja katsoa miten nyt edetään kun kaikkea ollaan jo kokeiltu. Joka tapauksessa B-päädyn puolella seisomakatsomossa kai olemme jatkossakin ja katsotaan miten käy. Periksi ei anneta.

Olen kyllä huomannut itsekin tuon että jonkun verran esiintyy myös tiettyä vahingoniloista naureskelua. Tosin uskon että se on jopa jossain määrin ansaittua, koska peistä on väännetty puolin ja toisin, mutta eihän sellainen millään tavalla rakentavaa ole. Mikäli joku ymmärtää että minä olen tähän syyllistynyt niin pyydän anteeksi. Se ei ole missään nimessä ollut tarkoitukseni.

Itse koen itseni niin vanhaksi ja väsyneeksi jäykkäniskaksi etten tunne suurta mielenkiintoa osallistua uuden meiningin harjoittamiseen. Mutta toki minulla ei ole mitään sitä vastaan jos Pyhään Isomäkeen tuodaan uusia tuulia katsomon puolelle. Iso peukku tulee minulta ja mielelläni annan kyllä neuvojakin, vaikkei niitä näytä kukaan kaipaavankaan :)

Kyllä sinne katsomoon mahtuu ihan kaikenlaisia kannatustyylejä, eikä yksikään niistä ole toistaan kumoava tapa, vaan kukin tyylillään. Toivotan onnea, voimia ja mielikuvitusta uusien kujeiden keksimiselle!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös