Ässät ja fysiikkavalmennus

  • 27 944
  • 60

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Mä oon kyllä samaa mieltä, ei tarvitse hermostua... :/

Mielestäni esitin asiani aika kohteliaasti ja kysyin vain, että perustuuko hyvä kunto nähtyyn vai vain olettamukseen.

Sekä kuten sanottua, niin mulla todellakin perustuu vain kuultuun näköhavaintoon. Siksi vain mielenkiinnosta tiedustelin.

Pahoittelen mikäli olen pilannut jonkun viikonlopun tällä
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Lähteitäni en kerro sen enempää... Itseni voin toki nimetä yhdeksi touhua sivusta seuranneeksi ja ihan jääkiekon seuraajana asiaa seurailen. Minua ei oikeasti sen kummemmin kiinnosta vittuilla mihinkään suuntaan.

Missä. Olet. Nähnyt. Ja. Mitä?

Jos et muuten tahdo vastata, niin laita yyveetä. Tuollaiset ympäripyöreät "Mä näin... taisiis mä ja muutama muu on nähnyt.. Emmä enempää nimeä. Olkaa huolissaan"-tyyli ei oikein kolahda enää näitten lukuisten Fandul-huhujen ja äpärälapsien jälkeen sitten yhtään.

Tällä hetkellä sinä olet pelkkä tynnyri, joka kumisee tyhjyyttään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Apekin on löytynyt ja kehuu jätkien urheilullisuutta mm näin: "– Hyvältä näytti. Joukkueessa on pääsääntöisesti hyväkuntoisia pelaajia, ja osa uusista kundeista vaikuttaa oikein hyviltä vahvistuksilta, konkarivalmentaja puhisi tyytyväisenä."


http://www.satakunnankansa.fi/cs/Sa...601425240&p=1192553427666&pagename=SKAWrapper

.

Äh, Ape vaan kusetti grappapäissään tyhmää toimittajaa. Minä ainakin luotan masamaniin ja ennenkaikkea kuulopuhenäköhavaintoihin, joita TD tekee. Tutkiva kansalaisjournalismi rocks!
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Hehe Julli :)

Mutta miten mahtaa olla, olisko Ape ensi töikseen maininnut toimittaja lomailunsa jälkeen että "hitto näitä läskejä", vaikka leppoisan oloinen kaveri onkin :)

Toisaalta Lukon poikien fyysisestä kunnosta on todisteita tai näköhavaintoja vain paikallisessa lehdessä ollut Pasi Saarela ilman paitaa, taustalla tosin ettei sekään ollut niin luotettava kunnon mittari kuin Mavesta viime kaudella...

Mut eiköhän nuo nyt ihan urheilijoita ole ja kun ammatikseen tekevät (pl. vissiin Määttä?), niin luotetaan siihen että mun näkökuulohavainto ei pidä paikkansa ja masaman vaan kirjoittelee lämpimikseen
 

Patavaltti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kauden alku lähestyy jo kiihtyvällä vauhdilla. Kysymys tietäjille; Onko Hirvonen tällä hetkellä, kun oletettavasti kovaa treenataan vielä kuvioissa? Vai vastaako valmentaja kolmikko jo täysin treeneistä?
Itse en tiedä miten fysiikanihmemies voi ja pystyy vielä tekemään, kun rasitus on muutenkin kovaa? Toki ammattilaisen hyväksi opitut kikat ovat varmasti käytössä, vastaa niistä nyt sitten kuka hyvänsä,vai?

Lisäksi pysyykö Jussi kuvioissa kauden sisällä ja treenaa jätkiä aina tilaisuuden tullen ja tarpeen ilmetessä? Tiedän ettei fyysisyyttä kauden aikana niin maksimaalisesti pystytä treenaamaan, mut miten on?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Lisäksi pysyykö Jussi kuvioissa kauden sisällä ja treenaa jätkiä aina tilaisuuden tullen ja tarpeen ilmetessä? Tiedän ettei fyysisyyttä kauden aikana niin maksimaalisesti pystytä treenaamaan, mut miten on?

Eiköhän Hirvonen pyöri kuvioissa melko aktiivisesti seuraavat kaksi kautta jos kerran kaverin kanssa kahden vuoden sopimus on tehty. Kai tuo sopimus kattaa koko kauden eikä pelkästään kesäharjoittelua. Luulisi, että Hirvosen vastuulla on myös tuon pelaajille kesällä hankitun kunnon ylläpitäminen.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko vielä sanoa, että kyllä tämä niin pelleilyltä tuntuu sinänsä, esim. kun ajatellaan viime kautta ja niitä perusteita. Ei ollutkaan selvää, että ammatikseen jääkiekkoa pelaavien kavereiden pitäisi myös treenatakkin täydellä teholla. Nyt vasta sitten ruvetaan tekemään tosissaan asian eteen jotain, nimittäin fysiikkapuolella. Syksyllä sitten näemme, että mikä on valmennuksen tila kiekkoilun puolella, joudummeko pestaamaan vapaana olevan Toivolan Mikan, jo ennen kuin kausi ehtii kunnolla alkamaankaan. Mika tosin on ilmeisesti tähyämässä ulkomaan kenttiä, mutta onhan niitä kaikenlaisia yllätyksiä tähänkin mennessä tullut eteen Ässäpakan kanssa.

Tämmöiset valmennusasiat pitäisi olla jo aikapäiviä sitten kunnossa ja ovat mielestäni pienessä seurassa juuri niitä perusasioita, joiden päälle on hyvä rakentaa, koska kalliin ja valmiin pelaajamateriaalin kanssa ei voida suurempien kanssa kamppailla, mutta laadukkaaseen valmennustyöhön voidaan varmasti käyttää hieman extrapelimerkkejä ja sitä kautta pienentää hajurakoa suurempiin seuroihin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Radiosta kuultuna Ässät täysin puhki kolmannessa erässä ja luistin ei vaan kulje. Miten tämä on mahdollista, eikös kesätreenit pitänyt olla kovimmat koko liigassa?? Vai oliko se vain jotain legendaa...

Paikanpäällä olleilta raporttia asiaan liittyen, kiitos.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Radiosta kuultuna Ässät täysin puhki kolmannessa erässä ja luistin ei vaan kulje. Miten tämä on mahdollista, eikös kesätreenit pitänyt olla kovimmat koko liigassa?? Vai oliko se vain jotain legendaa...

Paikanpäällä olleilta raporttia asiaan liittyen, kiitos.

Kovan treenin tuloksena paikat aukeilee pikku hiljaa ja sitten alkaakin lentokeli? Radio valehtelee? Ässien pelikirjassa on perustavaa laatua olevia puutteita?
 

EddieE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Radiosta kuultuna Ässät täysin puhki kolmannessa erässä ja luistin ei vaan kulje. Miten tämä on mahdollista, eikös kesätreenit pitänyt olla kovimmat koko liigassa?? Vai oliko se vain jotain legendaa...

Paikanpäällä olleilta raporttia asiaan liittyen, kiitos.

Liekö väsymys vai materiaaliero, mutta toisessa erässä Ässät jäi vähän vauhdista. Kolmas erä oli jo selkeää Lukon hallintaa. Helpotti kyllä kovasti kolmannessa erässä näin Lukko-kannattajana kun huomasi ettei kovaa hätää ollutkaan... Kova pelko oli tappiosta vielä puserossa vielä toisessa erässä, mutta helpolla päästiin kyllä nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös