Ässät-Ilves 8.8.2003 @ Isomäki

  • 5 775
  • 32

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Viestin lähetti werty
Muistuttaisin kuitenkin että kyseessä on vasta harjotuspelit. Miehen todellinen kunto nähdään vasta kun kaudesta on jo muutama peli takana päin. Saatan olla väärässkin(joka on kyllä todella harvinaista) mutta minä en enää Bergeroniin usko. Mutta kauden edetessähän se nähdään joudunko syömään sanani.

Huomaa selvästi että on kateellisen puhetta. Uskon että kauden mittaan joudut syömään sanasi.(voi olla että joku muukin)
Ei kai vaan oman joukkueen harkkapelit ole hampaankolossa, kun korostat että harjoitus peleillä ei ole merkitystä.
 

Vallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse kyllä yllätyin et ässät voitti ilveksen..no tietyst kyseessä oli harjoitusottelu jolla ei ole mitän merkitystä ku valmistautuminen kauteen, mut jos vertaa ilveksen ja ässiin joukuetta nii ilveksen hän pitäis olla kovempi..mut ässien ratkaisu pelaaja kyllä seisoo tolppien välissä..
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Toivottavasti Ässien aliarviointi jatkuu edelleen, niin päästään lyömään luu kurkkuun epäilijöille. Peli oli mielestäni ajankohtaan nähden aivan mukiinmenevää. Jos joukkuepelaaminen vielä paranisi kauden alkuun mennessä, niin odotettavissa voi olla mielenkiintoinen kausi. Kun maalilla seisoo liigan paras veskari, niin ei Porista enää haeta lahjapisteitä. Ai niin, Pöllänen yllättää monet tällä kaudella, miehellä on sopivaa tappajanvaistoa, joten viisitoista maalia on mahdollisuuksien rajoissa.
 

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Ässä-fani
Huomaa selvästi että on kateellisen puhetta. Uskon että kauden mittaan joudut syömään sanasi.(voi olla että joku muukin)
Ei kai vaan oman joukkueen harkkapelit ole hampaankolossa, kun korostat että harjoitus peleillä ei ole merkitystä.

Sanoppas mitä merkitystä harjotus peleillä on kun ruvetaan sijoituksia katsomaan? Aivan oikein ei mitään, ei yhtikäs mitään. Kaudellahan se nähdään onko ässien sijoitus ylempänä kun, muiden jengien, koska ässät sattui voittamaan pari harjotuspeliä. Olen aaa:n kanssa samaa mieltä että sinä kuuluisit ennemmin mtv3 chattiin kirjotteliaksi, kuin tänne. Ja viellä että en todellakaan ole kateellinen jos teillä on Bergeron, koska meillä sattuu olemaan paljon kovempi luu meinaan Glen Metropolit.

Moderaattoreille tiedoksi:
Tiedän että tämä oli chat viesti, mutta pakko on vastata tuleen tulella. Pyydän syvästi anteeksi!!! ANTEEKS, ANTEEKS JA ANTEEKS!!!
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti werty
Ja viellä että en todellakaan ole kateellinen jos teillä on Bergeron, koska meillä sattuu olemaan paljon kovempi luu meinaan Glen Metropolit.
Noh noh, juurihan toteat että harjoituspeleillä ei ole merkitystä. Ja kun yhtäkään liigamatsia ei ole vielä pelattu, on aika vaikea sanoa kumpi on "kovempi luu".
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Vallu
mut jos vertaa ilveksen ja ässiin joukuetta nii ilveksen hän pitäis olla kovempi..mut ässien ratkaisu pelaaja kyllä seisoo tolppien välissä..

Ihmiset eivät usein ymmärrä sitä kuinka tärkeää on säilyttää joukkueen runko kasassa usean kauden ajan. Ilves koki viime kaudella jopa Ässien muutaman vuoden takaista katasrofikautta kovemman mahalaskun, eikä se todennäköisesti tule play-off joukkueeksi ensi kaudellakaan nousemaan. Suuri vaihtuvuus ei missään nimessä ole mikään tae menestymisestä, vaikka miehet olisivatkin tulopuolella ennakkoon ajateltuna parempia kuin lähtevät.

Olen aivan varma, että Ilves tulee ensi kaudella olemaan Ässien alapuolella runkosarjan päättyessä.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Näkkäri
Suuri vaihtuvuus ei missään nimessä ole mikään tae menestymisestä, vaikka miehet olisivatkin tulopuolella ennakkoon ajateltuna parempia kuin lähtevät.

Olen aivan varma, että Ilves tulee ensi kaudella olemaan Ässien alapuolella runkosarjan päättyessä.

No eihän se tietenkään mikään tae ole, mutta kummasti vaan helpottaa asemien kohentamista. Etenkin kun lähteneistä pelaajista yksikään ei ollut oikein pidettävän arvoinen ratkaisijatyyppi. Vaihtuvuutta oli lisäksi sen verran, etteivät kaikki pelaajat ole "kärsineet" parin viime vuoden rapakuntoharjoittelusta.

Tässä päästään vielä kertaalleen koittamaan (3.9.) Lempäälän remontoidussa jäähallissa kumpi on parempi. Sen pelin jälkeen uskaltaa ehkä jo veikkailla keskinäisiä sijoituksia.
 

Jokke

Jäsen
Minä taas en lähtisi vielä kahdenkaan harjoituspelin jälkeen sanomaan mitään keskinäisistä sijoituksista. Ei näissä harjoituspeleissä kukaan kuitenkaan pelaa samalla intensiteetillä kuin liigapeleissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös