Ässät-Ilves 25.9

  • 7 329
  • 76

Tuamas

Jäsen
noin se sitten menee...

Mutta ajattelin vain kun on useasti ainakin edellisinä kausina jatkettu viidellä-viittä vastaan vaikka olisi ollutkin äijät jäähyllä. Siis jos jäähyt ovat tulleet samasta tilanteesta samaan aikaan.

Mutta kiitos.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Nurmi oli kyllä ihan kuutamolla Kärkkäiseen verrattuna. Uuttahan se ei ole, olen ennenkin huomannut mr. Nurmen olleen kuutamolla Ässien peleissä... Pikkuhiljaa silti tuomarit ovat päässeet toistensa "nokittelusta" jota tapuhtui tämän parituomaritoiminnan ollessa alussa...

Ässiltä ehkä paras näkemäni peli vuoteen. Ja hei! mehän ollaan yli vuoden tauon jälkeen poissa jumbosijalta...

Ainoa mikä pelissä ärsytti oli takanani istuneet (- olin ensimmäistä kertaa uusitun katsomon aikana istumassa seisomakatsomon yläpuolella, koska minulla oli 3-vuotias poikani mukana) Ilvesfanit jotka alkoivat kolmannessa erässä puhumaan, että kyllä Ilveksen pitäisi edes sikailla. Että saisi jonkun ässäpelaajan loukkaantumaan... Ärsyttävää...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös