Ässähuhut ja mutut

  • 6 129 527
  • 29 299

Nexra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitä mä en tiedä, että mihin viittaa tuo luku 99..., enkä mä sitäkään tietysti tiedä, että kuka on tuo hupparimies..., mutta mä oon vahvasti sitä mieltä, että kyseessä on Vellu Savinainen. Erinäisistä syistä johtuen, jos niitä tähän alan laittamaan, niin heti joku ne torppaa. Saa nähdä.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sitä mä en tiedä, että mihin viittaa tuo luku 99..., enkä mä sitäkään tietysti tiedä, että kuka on tuo hupparimies..., mutta mä oon vahvasti sitä mieltä, että kyseessä on Vellu Savinainen. Erinäisistä syistä johtuen, jos niitä tähän alan laittamaan, niin heti joku ne torppaa. Saa nähdä.

Laita nyt vaan niitä syitä. Muuten mä torppaan tuon edellisen hölynpölyksi.
 

Nexra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No, saat sä sen torpata, jos haluat...hölynpölyksi. Ei se mulle mitään tee. Mutta, aattelin asiaa ja kantani perustuu miehen olemukseen ja tuohon huppariin... Mutta, voin olla väärässä, en sitä kiellä. Itsekään en olisi uskonut Vellun palaavan, mutta jotenkin tuli sellanen olo. Palaavan, ainakaan vielä tässä vaiheessa...
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No, saat sä sen torpata, jos haluat...hölynpölyksi. Ei se mulle mitään tee. Mutta, aattelin asiaa ja kantani perustuu miehen olemukseen ja tuohon huppariin... Mutta, voin olla väärässä, en sitä kiellä. Itsekään en olisi uskonut Vellun palaavan, mutta jotenkin tuli sellanen olo. Palaavan, ainakaan vielä tässä vaiheessa...

No ei tarvi torpata, kun kerran laitoit perustelut :) Vaikka en mä niitä ihan heti ostakaan. Vielä saadaan me hullut odottaa. Ja mun eka vastaus oli siis huumorilla sulle, ei vittuillen.
 

Burns Red

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Los Angeles Kings, HIFK, ManC
Jos tuota ajattelee pelkän olemuksen kannalta niin mun mielestä menee osastolle Taimi, V-M, Jyrkkiö. En mä tuosta kyllä SBA:ta saa millään, vaikka onkin nyt urheilullisemmassa kunnossa kun koskaan urallaan. Ei Karalahdestakaan mitään rimpulaa tullut, vaikka laitto arvot kuntoon ja pudotti painoaan. Tämä siis pelkkää omaa mutuilua, puuttuuhan noista kuvista verrokki kokonaan, eikä tarkkaan voi arvioida.
 

Kärmes1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Väitän, että luku 99 tulee jostain tarjouserästä x-määrää seisomakausareita hintaan 99€. Päättelen tuosta kryptisestä tekstistä ja paidan luvusta, koska kukaan ei ole niin urvelo, että vetää tuon numeron pelipaitaansa. Kaveri, joka siinä seisoo on luultavasti SBA tai joku vastaava ei niin raflaava ylläri. Päättelen siitä, että budjetti laskee, joten mitään Hagmanneja tuskin hankitaan. Hyvä mediatemppu, sillä olen itsekin ollut kuin tulisilla hiilillä ekan kuvan julkaisusta lähtien. Ja kun joku tällainen tarjous tulee, niin pitäähän sihen tarttua!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
No, saat sä sen torpata, jos haluat...hölynpölyksi. Ei se mulle mitään tee. Mutta, aattelin asiaa ja kantani perustuu miehen olemukseen ja tuohon huppariin... Mutta, voin olla väärässä, en sitä kiellä. Itsekään en olisi uskonut Vellun palaavan, mutta jotenkin tuli sellanen olo. Palaavan, ainakaan vielä tässä vaiheessa...

No se on totta, että tuon hupparin assosioin itsekin heti Velluun. Hänhän otti alkulämpöjäkin hallin käytävillä aina tuollaisessa hupparissa ja harppoi portaita huppu silmillä...

Ikävä kyllä ei taida Vellu olla, olisi tietty mahtavaa jos olisi!
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
No se on totta, että tuon hupparin assosioin itsekin heti Velluun. Hänhän otti alkulämpöjäkin hallin käytävillä aina tuollaisessa hupparissa ja harppoi portaita huppu silmillä...

Se nyt vaan on SBA, uskokaa jo! Viime viikolla kuvattu.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Se nyt vaan on SBA, uskokaa jo! Viime viikolla kuvattu.

Juu, juu, kyllähän minä tämän uskon. Tai no, uskon sen että joku näistä huhutuista, eli ei valitettavasti Vellu.
 

patavie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
HUHUNA: Salikaverin työkaverin siskon mies sanonut, että Savinainen se on. Palkka 250k€. Sopimuksen pituudesta ei tietoa. Samalla uusi huhu, että Ässät on Maston perässä...

MUTUNA: enpä oikein jaksa uskoa, mutta tuollainen lähde harvoin pettää. Eli jep, uskotaan. Case closed *hymiö*
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Jos tuo tosiaan paljastuu SBA:ksi niin on kyllä ihme touhua toimistolta. Tämänkaltaisen hypen ja kiusoittelun jälkeen pitäisi todellakin olla sellainen nimi, joka tulisi täysin puskista kaikille.
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jos tuo tosiaan paljastuu SBA:ksi niin on kyllä ihme touhua toimistolta. Tämänkaltaisen hypen ja kiusoittelun jälkeen pitäisi todellakin olla sellainen nimi, joka tulisi täysin puskista kaikille.

Nimenomaan. Siksi ehdotinkin, että voisi olla esim. Sillanpää tai muu jota ei olla tiedetty varmaksi tulijaksi.
 

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Nimenomaan. Siksi ehdotinkin, että voisi olla esim. Sillanpää tai muu jota ei olla tiedetty varmaksi tulijaksi.
Olisi kyllä kaikkien aikojen rimanalitus markkinoinnilta. Ensin herätellään suuria toiveita ja sitten ilmoitetaankin Sillanpää. Ei saatana, siitä ei kyllä toipuisi aikoihin.
 

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
Sellainen tuossa tuli mieleen, että Ruusunenhan sanoi ympäripyöreästi, että arvoitus selviää tämän viikon aikana. No, mikä muu ratkeaa tämän viikon aikana? Aivan, Liigan mestaruus... Kärpissä ei ole päättymässä sopimus yhdelläkään pelaajalla, joka tänne voisi eksyä, mutta entäs Tappara? No muuan M.M. sopparissa on vain optio ensi kaudesta... Sopii tuohon "samat kirjaimet"-huhuun, sekä seisomokatsomoon. Ainoa mikä tökkii on, että tuskinpa kukaan kesken finaalien keskittyy kuvauttamaan itseään seuraavan kauden joukkueen väreissä. Mutta, realistisempana voisi olla, että jos tuo hupparimies on SBA, mutta Ässät julkistaakin samalla muutkin uudet sopimukset ja yksi näistä on Tapparasta tai Kärpistä ja sen takia odotellaan vielä niiden pelien päättymistä...?
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pelaajabudjetin lasku, paljon rahaa kiinni viime kauden jatkajissa ja jo tehdyt uudet sopimukset kalliiden veteraanien kanssa. Lopputulema edellisistä on se, että kovin kummoista vahvistusta ei kannata odottaa. Ainoa joka edellä olevista voisi elää on pelaajabudjetti ja ehkä sitä voitaisiin venyttää jonkun Savinaisen tapauksessa, mutta edellisen kauden ruman tappion takia en kyllä usko tähänkään.

Sinällään tuo hupparikaveri voi olla ihan kuka tahansa ja mahdollisesti julkistettava pelaaja sitten taas ihan kuka tahansa. Ei ole välttämättä ollenkaan sama kaveri.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Sellainen tuossa tuli mieleen, että Ruusunenhan sanoi ympäripyöreästi, että arvoitus selviää tämän viikon aikana. No, mikä muu ratkeaa tämän viikon aikana? Aivan, Liigan mestaruus... Kärpissä ei ole päättymässä sopimus yhdelläkään pelaajalla, joka tänne voisi eksyä, mutta entäs Tappara? No muuan M.M. sopparissa on vain optio ensi kaudesta... Sopii tuohon "samat kirjaimet"-huhuun, sekä seisomokatsomoon. Ainoa mikä tökkii on, että tuskinpa kukaan kesken finaalien keskittyy kuvauttamaan itseään seuraavan kauden joukkueen väreissä. Mutta, realistisempana voisi olla, että jos tuo hupparimies on SBA, mutta Ässät julkistaakin samalla muutkin uudet sopimukset ja yksi näistä on Tapparasta tai Kärpistä ja sen takia odotellaan vielä niiden pelien päättymistä...?
Tämä tullut kanssa mieleen, toivottavasti tämä on perseilyn syynä.
 

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta, realistisempana voisi olla, että jos tuo hupparimies on SBA, mutta Ässät julkistaakin samalla muutkin uudet sopimukset ja yksi näistä on Tapparasta tai Kärpistä ja sen takia odotellaan vielä niiden pelien päättymistä...?

Tapparan tai Kärppien pelaajaa ei voi käytännössä julkaista tällä viikolla. Vaikka finaalit menisivät poikki tänään, mestarit juhlivat viikon ja tuskin hävinneenkään joukkueen pelurin ensimmäinen prioriteetti on rynnätä Poriin pressiin. Ja vähänkin merkittävä pelaaja halutaan itse henkilökohtaisesti paikalle sopparin julkistukseen.

Niin, sellaisen tiedon tai huhun voisi lisätä, että Tappara olisi mielellään luopumassa Dixonin sopimuksen toisesta vuodesta, koska hinta ja pelaajan nykytaso eivät ole niinsanotusti samalla sivulla. Suomessa Dixonia kuitenkin rasittaa ensi kaudella täydet verot ja kallis taalan kurssi, joten tuskinpa liigasta löytyy ottajaa.
 

Patapata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori
Ja vähänkin merkittävä pelaaja halutaan itse henkilökohtaisesti paikalle sopparin julkistukseen.
Mitäs jos ei olekaan kovin merkittävä? Siis suurin kohu (hupparimies) tässä on Semir, mutta samalla julkistetaan kaikki muutkin, Viitanen ja ne 1-2 muuta ja tämä finaaleita pelaava olisi esim. Kallela tai Rauhala Tapparasta?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Uusimmassa Ässätwiitissä nimi lukee rappusissa? Ei muuta kuin zoomailemaan...*hymiö*
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
SK:n Viikossa Rocky on kuulemma kertonut, että Riksman kelpaa nyt Ahosen pariksi. Ei taida oikein olla edennyt tuo 2.vahdin metsästys....*hymiö*
 
Suosikkijoukkue
Broadstreet Bullies, Scott Stevens, Wendel Clark
Ei oo edenny oikeen kenenkään tekijämiehen metsästys. Riksman tuskin lähtee Ässiin 2. vahdiksi sellaisella liksalla, mitä 2. vahdille ruukataan maksaa - vaikka nyt Jasserille kelpaisikin. Eiköhän Toivola jostain jonkun Zoltanin kaiva esiin sille tontille jahka kesälomat on ohi. Pitsiturnaukseen voi toiseksi vahdiksi kaivaa vaikka jonkun B-junnun.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Ei oo edenny oikeen kenenkään tekijämiehen metsästys. Riksman tuskin lähtee Ässiin 2. vahdiksi sellaisella liksalla, mitä 2. vahdille ruukataan maksaa - vaikka nyt Jasserille kelpaisikin. Eiköhän Toivola jostain jonkun Zoltanin kaiva esiin sille tontille jahka kesälomat on ohi. Pitsiturnaukseen voi toiseksi vahdiksi kaivaa vaikka jonkun B-junnun.
Miksi Ässät kiirehtisi kakkosvahdin hankkimisen suhteen?
Eiköhän aika pelaa koko ajan Ässien pussiin esim. Riksmanin suhteen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Miksi Ässät kiirehtisi kakkosvahdin hankkimisen suhteen?
Eiköhän aika pelaa koko ajan Ässien pussiin esim. Riksmanin suhteen.

Sikäli ainakin pelaa, että Riksmanilla ovat liigan sisällä ottajat hyvin vähissä, etenkin ne joissa hän olisi jotain muuta kuin kakkosvahti. Ilves taitaa olla ainoa jolla ei ole yhtäkään sopimuksenalaista veskaa tällä hetkellä..

Aiemmin spekuloin sitä, että minkälainen kakkonen nyt Ahoselle pitäisi hankkia. Ei missään nimessä mitään koodinimi "villehostikkaa" tai vastaavaa yli kolmekymppistä liigan ja Mestiksen välimaastossa heiluvaa kaveria. Mestiksessä on myös tällä hetkellä todella vähän potentiaalisia nuoria (reilu parikymppisiä) lahjakkaita veskanalkuja joista voisi jotakuta harkita uudeksi projektiksi Rosendahlille.. jos nyt pakko on edes yksi tähän kuvaukseen sopiva nimi yrittää kaivaa, niin Jukurien Galansky. Hän olisi lähtötasoltaan aikalailla samaa luokkaa kuin Rinne oli tullessaan. Muita sitten ei kyllä oikein ole..

Eli ehkä Riksmanin jatkaminen vielä ensi kauden olisi se vähiten huono vaihtoehto, en tiedä.. ja vaikea toisaalta sanoa että minkälainen neuvotteluyhteys Riksmanin ja toimiston välillä tällä haavaa sitten on
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös