Ässähuhut ja mutut

  • 6 150 886
  • 29 333

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Ihme vääntöä taas sieltä suunnalta. Puhu nyt vaan ihan niistä omista murheistasi, äläkä käännä kaikkea Rauman suuntaan.

Palatakseni asiaan, Masi on sitä parasta, mitä Ässät voi nyt saada. Kannattaisi vaan lyödä kiinni, ennen kuin joku muu vie.
No ei montaa viestiä tartte selata takaisinpäin että huomaa raumahenkisen Porilaisen L4E:n kaivelevan minun joskus toistakymmentä vuotta sitten lausumia kommentteja (livenä varmaan sanottu). Eli mitähän kirjoitin väärin?

Ja mitä toiseen lauseeseesi tulee niin kannattaako tuollaista paskaa tänne kirjoittaa edes vitsillä? Marjamäki > Saarela? Noh, ehkä Masi jossain pelaa vielä sen viisi vuotta ennenkuin mahtuu lukon ikämiesten porukkaan (joku voisi kyllä tuolle Dufvalle vinkata että Liigassa saa pelata myös alle kolmevitosia).
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mitä ihmettä sinä tarkoitat? Väität ilmeisen tosissasi että Ässät ei voi saada Marjamäkeä parempaa pelaajaa mistään tai millään ilveellä? Haluat varmasti perustella väitteesi niin, että juttusi voisi ottaa edes jollain tasolla tosissaan? :)

Ole itsellesi rehellinen ja kerro kuinka kiinnostava Ässät on nyt pelaajille.

Minä alustan:

- valmennus -> kokenut seniili

- veskarit -> samat jatkavat

- pakit -> samat jatkavat + Lindell

- hyökkääjät -> Hagman pois, muuten samat jatkavat.

Näin siis hieman asioita lyhyennettynä.

Kauden sijoitus on 12, joka merkitsee, että himo pelaajamarkkinoilla Poriin ei ole kovin iso.

Mitä pitäisi vaihtaa?

Mielestäni aika paljon, mutta näin ei Ässät tee.

valmennus -> iäkäs mies, ihan kirjoittamaton kortti
maalivahdit -> Liigan sijoilla 10-14
pakit -> Liigan sijoilla 8-14
hyökkääjät -> Liigan sijoilla 8-14

Kuka tulossa?

Tämän hetken tiedoilla vähän apua on tulossa.

Runko on siis 12. paras Liigassa. Sitä pitää muuttaa jotenkin, jotta sijoitus voi parantua.

Nyt muutos on Rautakallio ja Lindell. Vaikka miten pyörittäisin, niin en saa tuosta edes pudotuspelijoukkuetta.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Täytyy kyllä olla Jytyn kanssa samoilla linjoilla, vaikkakaan en tykkää nokittelusta. Tosiasiat kuitenkin tosiasioina. ässien mestaruus lienee sijoitus sääleissä ?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien mestaruus on mestaruus. Olisiko niitä huhuja kenelläkään heittää, muita kun siis Marjamäellä spekulointi?
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
Täytyy kyllä olla Jytyn kanssa samoilla linjoilla, vaikkakaan en tykkää nokittelusta. Tosiasiat kuitenkin tosiasioina. ässien mestaruus lienee sijoitus sääleissä ?

Ihan oikeesti, ymmärtäisin vittuilun, mikäli Lukko olisi joku liigan kestomenestyjä tms. Mutta kun joukkue on ollut viimeksi edes finaalissa silloin muin Miami Vice oli kova sana niin en viitsisi kauheasti alkaa pullistelemaan. Ässät menee kuitenkin kerran vuosikymmeneen mitalipeleihin tuoden useimmiten mukanaan muutakin kuin sitä ronssia ja aina puolta halvemmalla joukkueella kuin Lukko. Itse ainakin häpeäisin syvästi Lukko-kannattajana tälläistä asetelmaa mutta jokainen tavallaan. Ehkä tämä kertoo osaltaan taustoja raumalaisten yhdennäköisyydelle.

Btw, olen muuten melkoisen varma että ensi vuonna Lihanleikkaaja joukkioineen tulee "yllättämään negatiivisesti" jälleen monet ketunpalvojat.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Väärin. Ässien mestaruus on voittaa se vuonna 2017 tai 18, eikä viidenkymmenen vuoden päästä. Ensi kaudella tavoite voi olla sääliplayoffit mutta tärkeämpänä pidän taistelevaa ilmettä ja kehitystä.

Kovin nopeasti se runko putoaa liigan parhaasta 12. parhaaksi mutta olet ilmeisesti niin hyvä kuin viimeinen pelisi on. Vaihtuvuus on kuitenkin ollut melko pientä.

Mun mielestä on muuten hemmetin hauskaa kun vuorotellen täällä käy varmaan 20 eri raumahenkistä kertomassa miten asioita pitäisi tehdä ja miten Ässät ei kiinnosta pelaajia ynnämuuta. Kovasti kiinnostaa raumalla. Mutta niinhän se on, siellä kuitenkin Ässät on niin tärkeä. Välierät ei vedä hallia täyteen mutta Ässät vetää...
 

Jan Koller

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät ♠, Carolina Hurricanes
Jaaha, trollit päässeet vauhtiin. Pakeista kolme (3) vetää tällä hetkellä maajoukkueessa, joten kyllä sillä kelpaa lähteä. Hyökkääjiä varmasti vielä tulee. Veikkaan, että joku Dallas taustainen hyökkääjä vielä tulee Smithin lisäksi...
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ole itsellesi rehellinen ja kerro kuinka kiinnostava Ässät on nyt pelaajille.

Minä alustan...

Siis mitä vittua luin? Pääni on täynnä vittua.

Ässien pakisto on sijoilla 8-14 kun siellä on 5/6 sellaista jotka pelasivat Suomen mestaruuden voittaneessa joukkueessa. Asia selvä.

EDIT: Eiku voi saatana, sehän oli raumalainen trolli. Palautan koukun kunhan saan sen irti kiduksista.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mr.Bletch kirjoitti:
Ihan oikeesti, ymmärtäisin vittuilun, mikäli Lukko olisi joku liigan kestomenestyjä tms.

En jatka tätä tämän pidemmälle, mutta kehoitan sinua vilkaisemaan 2000 luvun sijoitikset. Minä pitäisin Lukkoa kestomenestyjänä. Mä en tykkää näistä nokitteluista, joten tää jää tähän.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Mä en tykkää näistä nokitteluista, joten tää jää tähän.

Joo parempi sun pistää jo korkki & tietokone kiinni tältä illalta. Antisi tähän(kin) ketjuun menee jo pahasti miinuksen puolelle. Nollahan se on aina ollutkin. :)

Tämän hetken ainoat varteenotettavat Ässähuhut ovat tuloliikenne Raumalta Saarelan ja Huhtalan voimin. Ehkä jo ensi viikolla vahvistetaan seuran taholta?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Syvä myötähäpeä sekä surkeille Lukko-provoille, mutta melkein vielä enemmän Ässä-faneille, jotka noihin tarttuu. Ei tsiisus, teitä on helppo vedättää.

Niin, niitä huhuja kenelläkään?
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kovin nopeasti se runko putoaa liigan parhaasta 12. parhaaksi mutta olet ilmeisesti niin hyvä kuin viimeinen pelisi on. Vaihtuvuus on kuitenkin ollut melko pientä.

Runko????????

Ässien mestaruusrunko oli Raanta, Savinainen, AUK, Armia, Ryan ja Brodin.

He eivät pelanneet tällä kaudella Porissa, mielestäni.

Ässien runko on nyt sijalla 12, onko se niin vaikeaa ymmärtää?

Siitä on lähdettävä ja sillä on elettävä.

Kreps, 250000 euroa, siinä oli tämän kauden "runkoa"
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Zeta03 kirjoitti:
Joo parempi sun pistää jo korkki & tietokone kiinni tältä illalta. Antisi tähän(kin) ketjuun menee jo pahasti miinuksen puolelle. Nollahan se on aina ollutkin. :)

Nyt heti tähän faktaa. Tämä menee henkilökohtaisuuksiin. Eli nyt kerrot mun juomisesta tähän faktat. Tunnut asiasta tietävän.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt heti tähän faktaa. Tämä menee henkilökohtaisuuksiin. Eli nyt kerrot mun juomisesta tähän faktat. Tunnut asiasta tietävän.
Älä ota henk.koht. Perinteinen nettilaini tuo "pistä korkki kiinni", kun jonkun mielestä joku kirjoittelee höpöhöpä.

Huhuja?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ilmeisesti ei sitten twitterissäkään pyöri mitään ihmeellistä, jos Saarelaan ja Huhtalaan on tyytyminen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Runko????????

Ässien mestaruusrunko oli Raanta, Savinainen, AUK, Armia, Ryan ja Brodin.
Siellä puhutaan seipäistä ja täällä aidasta?

Runko on juurikin se perusta jonka päälle joukkue kasataan. Ässien ns. runkoon kuului noista pelaajista AUK ja ehkä Brodin. Muut ovat sitä kirsikkaa kakun päälle, jollaiset pitää löytää lähtevien korvaajiksi. Muistutetaan edelleen että pakistossa jatkaa 5/6 kauden 12-13 Suomen Mestareista.

Viime kauden mahalasku johtui monesta tekijästä, mutta onneksi ensi kausi on uusi. Toivottavasti Ässien johdossa kuitenkin laitetaan tavoitteet muualle kuin pitsiturnausmestaruuteen.
 

Mr.Bletch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 2013
En jatka tätä tämän pidemmälle, mutta kehoitan sinua vilkaisemaan 2000 luvun sijoitikset. Minä pitäisin Lukkoa kestomenestyjänä. Mä en tykkää näistä nokitteluista, joten tää jää tähän.

Varsin järkevää kannaltasi. Ässät ollut kaksi kertaa 2000-luvulla finaalissa ja Lukko nolla kertaa. Kumpi joukkueista on pelannut paremmalla menestyksellä ja jos laitetaan joukkueet kansainväliseen mitalijärjestykseen kumpi on "isä" ja kumpi "poika" ? ( voisi muuten olla kysymys toisen luokan matikassa Porissa ja Raumallakin vielä ala-koulun puitteissa).
 

Velli_Ketola

Jäsen
Suosikkijoukkue
---
Heh, täällähän rahanpumppaajan trollit ovat jo päässeet vauhtiin pronssimitalin vauhdittamina. Ei kai se kirkkaimman lupauksen siirtyminen isoveljen parempaan valmennukseen nyt noin koville voi ottaa? Tai ottaahan se, onhan se tiedetty jo iät ja ajat. jatketaan näitä juttuja jos Lukko joskus ostaa itsensä finaaleihin, me tehdään sillä aikaa teidän jämämiehistä ja meille haluavista junnuista omanlaistamme kiekkoa. Se toi viimeksikin sen kruunun, jota ei teillä olla ihan viimeaikoina nosteltu. Mut teidän pojat on ens kaudella taas vuoden kokeneempia jne.... Tsemiä!
 

patapower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät Manchester United
En jatka tätä tämän pidemmälle, mutta kehoitan sinua vilkaisemaan 2000 luvun sijoitikset. Minä pitäisin Lukkoa kestomenestyjänä. Mä en tykkää näistä nokitteluista, joten tää jää tähän.

Ei mitenkään pahalla mutta jos ajattelet noin niin huomioitko mitenkään Playoffeja? Lukolla finaaleja tasan 0 2000 luvulla ja historiassakin vain 1 hävitty finaali. Miten voidaan pitää joukkuetta menestyneenä kun ei voittoja ole edes sitä ensimmäistä?
Tietyllä tavalla tähän kulminoituu Lukon tavoitteet, fanit tyytyy vähään ja kallispalkkainen joukkue tekee mikä riittää!
Toki Dufvan aikakaudella tavoitetaso on hiven noussut mutta paljon pitää Riston tehdä jotta seura on samalla ajatuksella.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämä "järkevä" vääntöhän lähti liikkeelle tästä kommentista:

Palatakseni asiaan, Masi on sitä parasta, mitä Ässät voi nyt saada. Kannattaisi vaan lyödä kiinni, ennen kuin joku muu vie.

Mikä nyt on suunnilleen sama kun minä kirjoittaisin että parasta mitä Lukko voi nyt saada on Petri Lammassaari tai Tomi Pettinen.

Siinä, että Ässät ei juhli siirtomarkkinoilla huhtikuun lopulla tai pullistele muutenkaan nimekkäällä pelaajistolla ei pitäisi olla kenellekään mitään uutta. Nyt kun alla kun heikompi kausi, on asialla vain mukavampi maiskutella. Syksyllähän tuo nähdään miten hänessä käy.

Siitä, kuka on menestynyt paremmin ja kuka huonommin on loppujen lopuksi turha kinata. Sovitaan että olllaan molemmat yhtä paskoja niin ei tarvi vääntää sivutolkulla "mutku mestaruus eipä kun sijoitukset" - pohjalta.
 
Viimeksi muokattu:

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Uunituore Halli - Harri huhu The Man Himselfin suusta: Ässät havittelee kahta sveitsiläistä pelaajaa.

Ei voi ainakaan sanoa että huhurintamalla olisi hiljaista; kävelykatu suorastaan raikui Harrin tarjoamasta infosta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Uunituore Halli - Harri huhu The Man Himselfin suusta: Ässät havittelee kahta sveitsiläistä pelaajaa.

Ei voi ainakaan sanoa että huhurintamalla olisi hiljaista; kävelykatu suorastaan raikui Harrin tarjoamasta infosta.

Harmi että on HH-huhu, eli metsään mennään 110% varmuudella. Sveitsiläisten joukosta löytyisi nimittäin hyvinkin mielenkiintoisia hyökkääjiä(?) myös kotoiseen liigaan..
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Uunituore Halli - Harri huhu The Man Himselfin suusta: Ässät havittelee kahta sveitsiläistä pelaajaa.

Ei voi ainakaan sanoa että huhurintamalla olisi hiljaista; kävelykatu suorastaan raikui Harrin tarjoamasta infosta.

Mites se jossain vaiheessa palstalla pyörinyt, puolivakavissaan heitetty huhuilu Simon Moserista? zetamainen *hymiö* tähän perään.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En jatka tätä tämän pidemmälle, mutta kehoitan sinua vilkaisemaan 2000 luvun sijoitikset.

Mieluummin 10-vuoden välein mestaruus ja välivuodet vaikka saatana viimeinen kuin aina pronssilla.

Huhuissahan pyöri jossain vaiheessa Tuukka Mäkelä ja itse J.Ruutu. Näistä ei kaiketi vielä kummankaan sopimusta ole mihinkään virallisesti julkistettu?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös